کد خبر : 1331 / /
/

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران امروز پس از درگذشت در ۴۵ سالگی به خاک سپرده خواهد شد.

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران پس از درگذشت در ۴۵ سالگی به خاک سپرده شد. مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران چهارشنبه8 بهمن پس از تحمل بیماری کرونا، دارفانی را در ۴۵ سالگی وداع گفت. مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ – درگذشته ۸ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. پیکر زنده یاد مهرداد میناوند در کنار مزار زنده‌یاد ابراهیم آشتیانی به خاک سپرده شد. مزار زنده‌یادان جعفر کاشانی، همایون بهزادی، رضا احدی و منصور پورحیدری هم در همان ردیف قرار دارد. هزینه مراسم سوم و هفتم مهرداد میناوند قرار است صرف امور خیریه شود.

هزینه سوم و هفتم مهرداد میناوند صرف امور خیره می شود

مهرداد میناوند

با اعلام خانواده مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید پرسپولیس، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت جلوگیری از مبتلا شدن سایر افراد، کلیه هزینه های مراسم سوم و هفتم این پیشکسوت فقید فوتبال کشورمان صرف امور خیریه خواهد شد. 

 

بیوگرافی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ – درگذشته ۸ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرد. او با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.
میناوند در ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان لالهٔ تهران درگذشت.
میناوند در ۹ آذر ۱۳۵۴ در تهران بدنیا آمد.
مهرداد میناوند
میناوند برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است.[۱] او در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زد.
میناوند در ۳۰ دی ۱۳۹۹ به دلیل کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله تهران بستری شد.[۵] او در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و آمبولی ریه ناشی از آن، در بیمارستان لالهٔ تهران درگذشت. میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود.[۶] طبق گفته پزشک معالج وی، حال میناوند رو به بهبودی بود که بروز ناگهانی آمبولی ریه (وارد شدن لخته خون به ریه) باعث مرگ وی شده‌است.

واکنش‌ها به درگذشت مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

از زمان بستری شدن میناوند و علی انصاریان که هردو از بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس بودند، تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان از طریق صفحات مجازی برای میناوند و انصاریان آرزوی سلامتی کرده بودند.

پس از انتشار خبر درگذشت میناوند، جمعی از هواداران پرسپولیس روبروی بیمارستان لاله تجمع کردند. تردد مردم روبروی بیمارستان لاله، باعث به وجود آمدن ترافیک در آن منطقه شد.

همچنین چندی از بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس مانند علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسم‌پور پس از مطلع شدن از وضعیت تشدید بیماری مهرداد میناوند، خود را به بیمارستان لاله رساندند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.