کد خبر : 1596 / /
/

فرهاد مجیدی با عقد قراردادی به مدت ۲ سال و نیمه رسما هدایت تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده گرفت.

فرهاد مجیدی با عقد قراردادی به مدت ۲ سال و نیمه رسما هدایت تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده گرفت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

فرهاد مجیدی پس از کش و قوس های فراوان بعد از مذاکرات با باشگاه استقلال رسما هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

 شماره هفت محبوب که بعد از پایان لیگ قهرمانان در فصل گذشته از سمت هدایت این تیم کنار رفته بود، بعد از برکناری محمود فکری اکنون طی توافق مجدد با مدیران این تیم به عنوان سرمربی انتخاب شد.

فرهاد مجیدی

تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا با حضور این مربی برگزار خواهد شد.

اعلام سرمربی گری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پس از جدایی محمود فکری از جمع استقلالی ها، گزینه هایی برای تصاحب نیمکت این تیم مطرح شد. افرادی مانند امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و ساکت الهامی به عنوان کاندیداهای حضور در این تیم معرفی شدند که در این میان استقلالی ها حتی با مدیران فولاد و گل گهر نیز وارد مذاکره شدند.

فرهاد مجیدی

پس از اعلام رسمی این تمایل استقلال برای حضور قلعه نویی و نکونام، باشگاه های گل گهر و فولاد با جدایی سرمربیان خود مخالفت کردند تا شانس فرهاد مجیدی برای نشستن بر روی نیمکت استقلال افزایش یابد. اما صبح امروز بود که خبرگزاری خبرآنلاین از موافقت گل گهر برای جدایی قلعه نویی خبر داد و ساکت الهامی نیز در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد تا معادلات انتخاب سرمربی استقلال پیچیده شود.

اظهارات مجتبی جباری و پست اینستاگرامی او مبنی بر قبول کردن دستیاری ساکت الهامی برای حضور در استقلال باعث شد تا اوضاع انتخاب سرمربی آبی پوشان پیچیده تر شود و برخی از رسانه ها از شانس مساوی میان قلعه نویی، مجیدی و الهامی خبر دادند.

اما با تمام این احوال، فرهاد مجیدی که پیش از این با مدیران استقلال به توافق رسیده بود، گزینه نهایی اعضای هیئت مدیره است. در حال حاضر قرارداد فرهاد مجیدی در مرحله تنظیم است و طی ساعات آینده او به صورت رسمی به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.ی استقلال شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.