کد خبر : 260 / /
/

​مهاجم آرژانتینی می تواند در ماه اکتبر برای تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بازی کند.

لیونل مسی بازیکن مهاجم آرژانتین است . لیونل مسی بعد از کریس رونالدوی پرتغالی پر در آمد ترین ورزشکار دنیاست . 

لیونل مسی معاملات میلیونی با پپسی کولا داشته اسست . لیونل مسی روی کفشش نام تیاگو حک شده است . 

لیونل مسی خانه گران قیمتش به شکل توپ فوتبال است .

لیونل مسی

لیونل مسی بعد از کریس رونالدوی پرتغالی پردرآمدترین ورزشکار دنیاست . لیونل مسی فردی است که زندگی خانوادگی و شخصی اش را در قالب خصوصی بودن حفظ کرده است و ترجیح می دهد در صحبت هایش بیشتر از فوتبال بگوید اما این دلیل خوب نبودن زندگی شخصی او نیست و برعکس برخلاف کریس رونالدو یک خانواده منسجم و صمیمی دارد و این نکته از تصاویر منتشر شده در صفحات مختلف بهترین بازیکن فوتبال دنیا به خوبی پیداست.

در این گزارش همراه با تصاویری دیدنی از لیونل مسی پدر و همسر به بررسی میزان درآمد و خرج کردن پول های درشت او خواهیم پرداخت. لیونل مسی درامد بالایی از طریق فوتبال و تبلیغات محصولات مختلف به دست آورده است که به روشی کاملا طبیعی آنها را خرج می کند .

میزان ثروت و  درآمد لیونل مسی از فوتبال:

لیونل مسی ماهانه حدود 6 میلیون دلار دریافت می کند. مسی در سال گذشته مبلغ 40.000،000 $ برای بازی در تیم فوتبال باشگاه بارسلونا دریافت کرده است .  اما بخشی از ثروت لیونل مسی ستاره مربوط به فعالیت های او در خارج از زمین است و از راه فعالیت های تبلیغاتی برای شرکت و برندهای معتبر جهان کسب می شود.

درآمد لیونل مسی از کمپانی آدیداس

آدیداس بزرگترین اسپانسر لیونل سالانه 10 میلیون دلار فقط برای حضور مسی در تبلیغات محصولات این کمپانی به او پرداخت می کند

لیونل مسی معاملات میلیونی با ژیلت ، پپسی کولا ، تاتا موتور داشته و دارد که منبع خوب درآمدی برای برنده توپ طلای بهترین بازیکن فوتبال در جهان محسوب می شود.

ماشین لیونل مسی بخشی از دارایی های بهترین فوتبالیست جهان

مسی همواره بهترین خوردوها را خریداری کرده است اما عادت ندارد چندین اتومبیل در پارکینگ خانه اش داشته باشد. به گفته ی او بهترین ماشین هایی که داشته شامل مازراتی GranTurismo MC STRADALE ( 240،000 $)، فراری F430 اسپایدر و آئودی R8 Spyder . بوده است.

در کنار تمام این دارایی ها و درآمد میلیاردی مسی همچنان زندگی کاملا در چهارچوب طبیعی را تجربه می کند و هیچ نوع حاشیه ای تا کنون از او دیده نشده است به جز ماجرای دادگاه تخلف مالیاتی که هنوز ثابت نشده است .تفریحات خانوادگی او در مقابل ریخت و پاش های فوتبالیست های دیگر همچون وین رونی بسیار ناچیز است.

صفحات شخصی اش را اغلب با تصاویری خانوادگی و با ژست هایی که نشان دهنده شادی و خوشی آنها به روز می کند . فریادهایی که از روی شادی زده شده اند و شکلک های جالب که اغلب نامزد مسی مبتکر آنهاست.

لیونل مسی

او به همراه نامزدش " آنتولا روسوزو " و دو فرزندش به نام های " تیاگو" و " متیو" در یک خانه ی بزرگ زندگی می کند. جشن های خانوادگی و میهمانی های صمیمی که مسی به همراه خانواده اش در انها شرکت می کنند یا حتی میزبان هستند بخشی از خوش گذرانی هایی است که به گفته ی خود مسی هزینه ی چندانی هم برای او ندارد. مسافرت های لوکس به سواحل زیبا در کشورهای اروپایی و آمریکایی پرهزینه ترین بخش خوش گذرانی های لیونل مسی و خانواده اش است . او همچنین از علاقه همسرش به خرید کردن گفت و با خنده افزود هرچند این یک عادت طبیعی زنانه است که برای جلب توجه همسرانشان انجام می دهند.

 

مسی در عکس های بسیاری علاقه اش را به خانواده اش نشان داده است که تازه ترین آنها حکاکی شدن نام پسرانش روی کفش فوتبالش است .

حک شدن نام تیاگو روی کفش لیونل مسی 

یکی دیگر از دارایی های لئو آرژانتینی خانه ای است بزرگ به شکل یک توپ که در مرحله تکمیل است. Garrido طراح این خانه، در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که مسی از او خواسته یک خانه نمادین طراحی کند که سمبلی از" شخصیت و علایق مسی" باشد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین خبر خوشی پیش از شروع مقدماتی جام جهانی 2022 قطر داد و اعلام کرد محرومیت لیونل مسی به خاطر اخراج در دیدار برابر شیلی در کوپا آمه ریکا برداشته شده چون یک سال از آن گذشته است. پس از صحبت های چیکی تاپیا، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین با الخاندرو دومینگس، رییس Conmebol مشخص شد.

بر این اساس مسی می تواند در دو دیدار ماه اکتبر برای تیم ملی کشورش بازی کند. آرژانتین در نخستین بازی در هشتم اکتبر (17 مهر) در ورزشگاه بومبونرا به مصاف اکوادور می رود و سپس سیزدهم اکتبر (22 مهر) در لا پاس مهمان بولیوی خواهد بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.