کد خبر : 3539 / /
/

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر به دیدار پرسپولیس می‌رود و فرهاد مجیدی دغدغه انتخاب بهترین گزینه‌ها برای این بازی را دارد.

در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشور، تیم فوتبال استقلال جمعه شب به مصاف پرسپولیس می‌رود که گذشته از حساسیت‌های سنتی این بازی، نتیجه آن می‌تواند در تعیین قهرمان فصل بیستم لیگ برتر تاثیر گذار باشد.

تکلیف محمد دانشگر در دربی چیست؟

یکی از دغدغه‌های فرهاد مجیدی بعد از پذیرفتن مسئولیت هدایت این تیم، قلب دفاعی آبی پوشان است. منطقه‌ای که باوجود تغییراتی که داشته، همچنان از آن استحکام لازم برخوردار نمی‌باشد.

در بازی‌های اخیر آبی پوشان ثابت ترین مهره در قلب دفاعی سیاوش یزدانی بوده و به فراخور در کنار او نفراتی مثل دانشگر، غلامی و مرادمند قرار گرفته‌اند.

محمد دانشگر به دلیل بی انضباطی تمام دیدارهای استقلال در سال ۱۴۰۰ را از دست داده و اخیراً بار دیگر به تمرینات این تیم اضافه شده است؛ و گفته می‌شود به دلیل دوری از تمرینات گروهی، هنوز به آمادگی لازم نرسیده است.

آبی پوشان جمعه شب باید در یکی از مهم‌ترین دیدارهای سال خود به میدان بروند و یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های مجیدی به قلب دفاعی این تیم باز می‌گردد.

سیاوش یزدانی در ترکیب اصلی

همه اتفاقات و بازی‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد حضور سیاوش یزدانی در ترکیب ثابت کاملاً قابل پیش بینی است و مجیدی باید زوج کناری او را از بین غلامی، مرادمند و دانشگر انتخاب کند.

شاید اگر دانشگر به شرایط بدنی مطلوب برسد، به دلیل نوع بازی‌اش و قدرت بیشتر در سر زنی نسبت به دیگر مدافعان این تیم در اولویت قرار گرفته و بعد از مدت‌ها به ترکیب ثابت این تیم بازگردد.

دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در حال حاضر پرسپولیس با ۴۲ امتیاز و استقلال با ۳۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.