کد خبر : 3698 / /
/

در روزی که سردار آزمون غایب بود، زیوبا پوکر شد و عنوان آقای گلی لیگ روسیه را به دست آورد

سردار آقای گل می شود؟

سردار آزمون عنوان آقای گلی رقابت های لیگ روسیه را از دست داد.

سردار آزمون

به گزارش طرفداری، تیم های زنیت و تامبوف امروز در چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ روسیه به مصاف هم رفتند که شاگردان سماک موفق شدند با نتیجه 5 بر 1 حریف خود را شکست دهند.

مصرف شربتِ خاک‌شیر و تخم شربتی ممنوع! سردار آزمون از لیست بازی امروز تیمش خط خورده بود و در غیاب او، زیوبا موفق شد 4 گل تیمش را به ثمر رساند و بالاتر از آزمون آقای گل رقابت های لیگ روسیه شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که خیلی ها آقای گلی سردار آزمون در این فصل لیگ روسیه را قطعی می دانستند و معتقد بودند زیوبا برای رسیدن به عنوان آقای گل به معجزه نیاز دارد. 

با این حال معجزه رقم خورد و زیوبا با چهار گلی که مقابل تامبوف به ثمر رساند تا با 20 گل زده بالاتر از سردار آزمون 19 گله، آقای گل این فصل لیگ روسیه شود. آزمون حالا بیش از گذشته حسرت پنالتی که هفته گذشته از دست داد را می خورد.

آقای گلی سردار در فصل گذشته

گفتنی است سردار آزمون فصل گذشته عنوان آقای گلی را کسب کرده بود ولی موفق نشد برای دومین سال پیاپی این عنوان را به دست آورد.

در خصوص سردار آزمون شایعه های زیادی در مورد جدایی اش به گوش می رسد. باید دید در نهایت سرنوشت سردار آزمون چه خواهد شد؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.