کد خبر : 3870 / /
/

بیوگرافی و عکس سید جلال حسینی و همسرش لیلا ریاحی زندگینامه سید جلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس تهران و تیم ملی ایران و همسرش لیلا ریاحی و بهترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران به همراه عکس سید جلال حسینی و همسرش لیلا ریاحی .

سید جلال حسینی در سال ۱۳۶۰ در شهر ساحلی بندر انزلی دیده به جهان گشود. وی سابقه بازی در باشگاه های ملوان بندر انزلی، سایپا کرج، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را دارد. سید جلال حسینی همچنین سابقه حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان کشورمان را دارد.

خانواده سید جلال حسینی

در خانواده هشت نفری متولد شده است پنج برادر دارد که او دومین فرزند خانواده است، چند سالی است که ازدواج کرده و دو دختر دارد.

شروع فوتبال از ملوان

سید جلال حسینی در سال ۱۳۸۰ به تیم ملوان رفت و در یک سال حضور ۳۰ بازی انجام داد و ۵ گل به ثمر رساند. سپس وی به سایپا کرج پیوست و حدود ۴ سال پیراهن این تیم را پوشید و ۱۱۷ بازی انجام داد و ۸ گل زد. حسینی بعد از چهار سال به سپاهان اصفهان رفت و پس از ۳ سال حضور در این تیم و ۹۴ بازی، ۴ گل به ثمر رساند.

از پرسپولیس تا پرسپولیس

در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۰ ساله بود دو سال در پرسپولیس توپ زد سپس یکسال در قطر بازی کرد و دوبار در سال ۹۳ مدت کوتاهی در نفت بود که در نهایت از سال ۹۴ دوباره به تیم پرسپولیس بازگشت سید جلال حسینی ۳۷ ساله هم اکنون در پرسپولیس بازی می کند.

سید جلال حسینی

ازدواج

سید جلال حسینی به صورت فامیلی ازدواج کرده و نام همسرش، لیلا ریاحی است. آنها دو دختر به نام های نورا و میلا دارند.

همسر فداکار

قطعا بخش زیادی از موفقیت هایم را مدیون صبر و بردباری همسرم هستم و همان طور که گفتم اگر فداکاری های ایشان نبود، قطعا شرایط برای پیشرفت من مهیا نمی شد و درک خوب ایشان از من و شغل من باعث شد تا پیشرفت زیادی در زندگی ام داشته باشم. البته همسر من فامیل و با تمام شرایط من آشنا بودند ولی با این حال باز هم سختی های زیادی را تحمل کرده اند.

سید جلال حسینی

بهترین خاطره زندگی سید جلال

بهترین خاطره زندگی من پدر شدن است چون زمانی که نورا به دنیا آمد من حس خیلی عجیب و خوبی داشتم و یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود. در واقع یک حس خوب بین پدر و دختر وجود دارد که غیرقابل توصیف است. بچه هرچقدر بزرگ تر می شود شرایط برای پدر و مادر سخت تر می شود. امیدوارم پدر خوبی باشم و تمام تلاشم را می کنم تا خوب پرورش پیدا کند.

از آکادمی فوتبال تا کلینیک پزشکی

سید جلال در سال ۹۳ اکادمی فوتبال خود را در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ متر در بندر انزلی افتتاح کرد، این مدرسه فوتبال الگو برداری شده از مدارس فوتبال آلمان می باشد او همچنین علاوه بر فعالیت های خود در املاک، در سال ۹۶ کلینیک تخصصی دندان پزشکی خود را افتتاح کرد، در این کلینیک خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی ارائه می شود.

کمک های پدر و برادرها

زمانی که من با پدر و ۲ برادرم کار می کردم، آنها خیلی حامی من بودند. در واقع برادرهایم به خاطر اینکه من بتوانم به تمرینات فوتبال برسم خیلی جور من را می کشیدند. کلا زندگی سختی داشتیم و خانواده ام خیلی سختی کشیدند تا من بتوانم موفق باشم. حتی زمانی که من بازی داشتم، آنها بیشتر کار می کردند تا من بتوانم استراحت کنم و در واقع خیلی برای پیشرفت من زحمت کشیدند و این را به خوبی می دانم که دین بزرگی به گردن من دارند.

با پیراهن ملوان خداحافظی می کنم

با وجود آن که دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم روی حرفم هستم ولی دوست دارم با پیراهن ملوان خداحافظی کنم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.