کد خبر : 4361 / /
/

محمد حسین میثاقی یکی از موفق ترین مجری های ورزشی صدا و سیما می‌باشد

محمد حسین میثاقی یکی از موفق ترین مجری های ورزشی صدا و سیما می‌باشد کـه بـه سبب اجرای خاصی کـه دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اسـت. میثاقی کـه کار خودرا بعنوان عضوی کوچک از برنامۀ 90 آغاز کرد حالا بـه یکی از افراد مهم حاضر در تلویزیون تبدیل شده اسـت و میزبانی تعداد زیادی از مراسم های مهم ورزشی در کشور را بر عهده می‌گیرد.

در این بین احتمالاً بتوانیم برنامۀ فوتبال 120 را مهم ترین و پر بیننده‌ترین اجرای میثاقی بدانیم.محمدحسین میثاقی بخاطر محبوبیت فراونی کـه دارد بارها از سوی صداوسیما بعنوان خبرنگار بـه کشور هـای مختلف جهان فرستادة شدة اسـت و الان نیز بعنوان یکی از مجری‌های برنامه فوتبال برتر در شبکه 3 سیما فعالیت خودرا آغاز کرده اسـت.

عکس های محمدحسین میثاقی و پسرش 

محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی

بیوگرافی محمد حسین میثاقی

محمد حسین میثاقی در زاده‌ی و تاریخ 14 مهر ماه ،سال 1365 در شهر تهران بدنیا آمد. وی کـه در دوران کودکی و نوجوانی حسابی درس‌خوان بود توانست با نمرات خوبی دوره‌های راهنمایی و دبیرستان را پشت سر بگذارد. تحصیل در دانشگاه رازی کرمانـشاة نیز بـه خوبی نشان می‌دهد کـه میثاقی بـه درس‌خواندن اهمیّت زیادی می داده اسـت.

وی دربارۀ تحصیل خود در کرمانشاه و هم‌ چنین شاغل شدن در برنامۀ 90 می‌گوید مـن قصد داشتم در دفترچۀ انتخاب رشته مکانیک دانشگاه قزوین را بزنم ولی بـه اشتباه دانشگاه رازی کرمانشاه را علامت زدم داستان اینچنین بود کـه بجای وارد کردن کد 4237 کد 4238 را وارد کردم و اینچنین بود کـه مسیر زندگی مـن ازآن چیزی کـه می‌خواستم منحرف شد.

آغاز فعالیت حرفه ای محمد حسین میثاقی

یکبار کـه بـه همراه پدرم درحال برگشتن از شهر تهران بـه کرمانشاه بودیم او بـه مـن توصیه کرد تا بخاطر صدای خوبی کـه دارم بـه صداوسیما بروم و تست بدهم.مـن نیز قبول کردم و بدین ترتیب در رادیوی کرمانشاه مشغول بکار شدم. در این بین گزارش بازی‌های تیم شیرین فراز کرمانشاه بر عهدۀ مـن بود.

این مـن بودم کـه گزارش‌های فوتبالی این شهر رابه شبکه 3 می فرستادم. یک روز از شبکه 3 با مـن تماس گرفتند واعلام کردند کـه از کار مـن راضی هستند و خود عادل‌فردوسی پور وقتی مـن را دید در موردم نظر مثبت داد و بدین ترتیب همکاری مـن با برنامه 90 آغاز شد.

مصاحبه با محمد حسین میثاقی

محمدحسین میثاقی دربارۀ نحوۀ کار و اجرای خاص و همچنین جنب‌وجوش زیادی کـه درهنگام اجرا دارد میگوید این مدل خاص مـن برای اجرای برنامه اسـت.مـن شخصیتی دارم کـه با هرچیزی هیجان‌زده میشوم و شاید بعضی از کارهایی کـه میکنم برای برخی افراد مسخره وعجیب بنظر بیاید.

بیوگرافی محمد حسین میثاقی و همسرش + عکس های محمدحسین میثاقی +مصاحبه

برای نمونه یک گربه وسط خیابان می پرد ومن میگویم آه اینو ببین این مدلی اسـت کـه مـن در اجرای آن آسان هستم و بهمین دلیل هم مدام در اجرای خود کف میزنم و یا بـه هوا می پرم و کارهای عجیبی انجام میدهم تا بـه ریتم برنامه را سرعت ببخشم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.