کد خبر : 446 / /
/

​پس از انتشار خبر پخش بازی پرسپولیس – اولسان کره جنوبی با گزارش عادل فردوسی پور از طریق لایو اینستاگرام فارسی AFC ، کاربران ایرانی به این صفحه هجوم آوردند.

عادل فردوسی پور دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعت شریف می باشد 

عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر خوب صدا و سیما محسوب می شد 

عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 از شبکه سه سیما بود 

عادل فردوسی پور گزارشگر بازی فینال لیگ قهرمان آسیا پرسپولیس و اولسان است 

عادل فردوسی پور تمام علاقه اش به نشریات ورزشی نیز بر می گردد 

عادل فردوسی پور

روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته اعلام شد عادل فردوسی پور برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا راهی دوحه ی قطر شده است.

انتشار این خبر سبب ایجاد شایعاتی در فضای مجازی درباره ی مذاکره ی این مجری و برنامه ساز مطرح با شبکه های ماهواره ای فارسی زبان شد اما فردوسی پور این شایعات را رد کرد و گفت با هیچ شبکه فارسی زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارد و قبلاً هم گفته است تمایلی به همکاری با این شبکه ها ندارد.

اما اکانت رسمی فارسی AFC در اینستاگرام هم با انتشار پستی رسماً از گزارش زنده ی عادل فردوسی پور از دیدار تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی خبر داد.

گزارش فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا

از زمان اعلام رسمی این خبر صدها نفر به شمار دنبال کنندگان اینستاگرام فارسی AFC افزوده شده است. تعداد دنبال کنندگان این صفحه تا قبل از اعلام این خبر کمتر از ۲۰۰ هزار نفر بود اما در عرض یک روز این تعداد به بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر رسید.

جالب تر آنکه صفحه ی رسمی AFC که متعلق به کل کشورهای آسیایی است، یک میلیون و دویست هزار نفر دنبال کننده دارد و حالا به لطف محبوبیت عادل فردوسی پور شمار دنبال کنندگان صفحه ی فارسی AFC از صفحه ی اصلی آن پیشی گرفته است.

اینستاگرام فارسی AFC با انتشار چند پست و استوری دیگر به حضور فردوسی پور در قطر پرداخت. پست آخر این صفحه که ویدئوی کوتاهی است از عادل فردوسی پور تاکنون بیش از ۲/۱ میلیون لایک دریافت کرده است.

عادل فردوسی پور

این تصمیم AFC برای پخش گزارش بازی فینال از طریق لایو اینستاگرام از آنجایی اتخاذ شده که ایران مانند گذشته حق پخش مسابقات را خریداری نکرده و به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته برخلاف عرف رایج خود بازی را از اینستاگرام پخش کند تا به نوعی به سیاست رایج در ایران که برای بازی‌ های مهم حق پخش را نمی‌ خرد پاسخی داده باشد.

صفحه فارسی AFC در اینستاگرام از ساعت شروع بازی فینال آسیا یعنی ۱۵:۳۰ امروز شنبه ۲۹ آذر میزبان صدای عادل فردوسی‌ پور بر روی پخش زنده دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای خواهد بود.

علاقمندان به فوتبال و به ویژه گزارشگری عادل فردوسی‌ پور می‌ توانند جهت تماشای بازی فینال پرسپولیس، بر روی آدرس صفحه اینستاگرام AFC کلیک کرده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحاً فالو کنند. با شروع بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش می‌ یابد که با کلیک بر روی آن می‌توانید فینال آسیا را با گزارش عادل فردوسی پور تماشا کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.