کد خبر : 4562 / /
/

تیم ملی ایران پیش از سفر به منامه برای ماجراجویی در مسیر صعود با نفرات دعوت شده در کمپ تیم‌های ملی به تمرین مشغول است.

تیم ملی فوتبال کشورمان که برای صعود کار سختی را پیش رو دارد باید از همیشه آماده تر و با تمام قدرت به مصاف حریفان برود. برای صعود هیچ دیداری راحت نیست و هر بازی برای یوزهای ایران حکم فینالی را دارد که در آن محکوم به پیروزی هستند.

شاگردان اسکوچیچ دیروز تمرینات خود را استارت زدند. در این تمرین چهره هایی دیده می‌شوند که هر کدام با توانایی های ویژه خود در کشور های مختلف قاره سبز خوش درخشیده اند و اگر قابلیت های فردی آن‌ها در چارچوب بازی تیمی قرار بگیرد و تمام نفرات دعوت شده به هماهنگی کافی برای بازی کنار هم برسند؛ ملت ایران بار دیگر صاحب جشن و غرور ملی خواهند شد.

شماره 6 این روزهای تیم ایران کسی نیست جز سعید عزت اللهی. او که با نظر کی‌روش در جام جهانی روسیه به میدان رفت و خوش درخشید تا وارث خوبی برای پیراهنی باشد که سال‌ها جواد نکونام آن را به تن داشت. سعید عزت اللهی با روحیه ای بالا به ایران آمده است. او پس از ماجراجویی در روسیه به دانمارک رفت تا در وایله بار دیگر قابلیت های خود را به رخ بکشد. هافبک تیم ملی ایران در هفته های اخیر لیگ دانمارک با لباس وایله دو گل زیبا به ثمر رساند و به تیم منتخب هفته لیگ این کشور نیز رسید. او با عملکرد درخشان خود در فاز تدافعی و هجومی نویدیک هافبک تمام عیار را به ایرانی ها می‌دهد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.