کد خبر : 545 / /
/

پس از جدایی بشار رسن حالا همه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای این ستاره عراقی پرسپولیس هستند.

 

بدون شک بشار رسن ستاره‌ای در فصول اخیر برای پرسپولیس بود و این نگرانی وجود دارد که پس از جدایی از جمع سرخ‌ها خلا بازیکن عراقی در میانه میدان برای پرسپولیس احساس شود. در این راستا پرسپولیس می‌تواند از سرمایه‌های خود برای شناسایی جانشینی شایسته به جای رسن استفاده کند.

بشار رسن

در بین جوانان حال حاضر در پرسپولیس حضور جوان جویای نامی مثل سعید حسین‌پور می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی برای جانشینی بشار باشد؛ بازیکنی که چند فصلی است با حضور در جمع بازیکنان شاخص پرسپولیس نشان داده کادر فنی می‌تواند روی او حساب کرده و از او به عنوان سرمایه‌ای گرانبها سود ببرد.

این در حالی است که حضور رفته رفته این جوان خوش آتیه در ترکیب پرسپولیس، می‌تواند رقابت جالبی را برای جانشینی مرد شماره 5 در ترکیب اصلی پرسپولیسی‌ها ایجاد کند. بدون شک یحیی می‌تواند با اعتماد دوباره به جوان‌های با انگیزه و جویای نامش، سرمایه‌گذاری خوبی را برای پرسپولیس تا سال‌های طولانی را داشته باشد. بازیکنی که برانکو هم او را پسندیده بود و مورد تائید قرار داده بود.

سعید حسین‌پور (متولد ۲۰ مهر ۱۳۷۷ در آمل[۱]) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.