کد خبر : 6836 / /
/

​ستاره ایرانی زنیت بعد از قهرمانی در سوپر کاپ روسیه به شوخی همبازی اش واکنش نشان داد.

سردار آزمون ازدواج کرده است سردار آزمون متولد سال 1373 می باشد سردار آزمون به عنوان پست مهاجم شناخته شده است سردار آزمون در گنبد کاووس متولد شده است واکنش جنجالی سردار آزمون به یک شوخی در سوپر کاپ روسیه را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

سردار آزمون و مهدی قایدی

سردار آزمون

سردار آزمون زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است . سردار آزمون بازیکن فوتبال اهل ایران است . سردار آزمون در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و سردار آزمون اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد.

تیم زنیت شب گذشته در سوپر کاپ روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا قهرمان این جام شود.

واکنش سرادر آزمون به شوخی همبازی اش

سردار آزمون

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی 60 بازی کرد و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

مهاجم ایرانی بعد از بازی در مصاحبه با دوربین باشگاه زنیت به شوخی قبل از بازی اوزدئوف همبازی اش درباره اینکه آزمون چاق شده است، واکنش نشان داد.

سردار آزمون در مصاحبه اش، گفت:

اوزدئوف به من چاق گفت؟ شاید من چاقم ولی خیلی سریع هستم(باخنده). جدی می گویم من سریع ترین بازیکن تیم هستم. الان می توانید از اوزدئوف سوال کنید چه کسی سریع تر است؟ بدون شک او می گوید سردار. چرا می خندید جدی می گویم.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : طرفداری

پرسش و پاسخ

  • سردار آزمون بچه دارد
    خیر سردار آزمون فرزندی ندارد
  • سردار آزمون متولد چه سالی است
    سردار آزمون متولد سال 1373 میباشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.