کد خبر : 892 / /
/

شیخ دیاباته در تمرین امروز استقلال آماده نشان داد و به نظر می‌رسد در بازی با آلومینیوم اراک حداقل ۴۵ دقیقه - و شاید هم بیشتر - بازی کند.

 

 در مورد دیاباته قرار قبلی این بود که مقابل گل‌گهر ۲۰، ۳۰ دقیقه بازی کند تا کم‌کم برای دربی آماده شود اما وقتی معلوم شد استقلال قبل از دربی باید با آلومینیوم اراک هم بازی کند، برنامه کادر فنی آبی‌هاعوض شد.

در روزهایی که ارسلان مطهری آشکارا افت کرده و قایدی کم‌کم به روزهای اوج برمی‌گردد، بازگشت شیخ دیاباته می‌تواند خبر خیلی خوبی برای استقلالی‌ها باشد. به خصوص اگر شیخ آماده و سرحال باشد و دوباره با قایدی همان زوج خطرناک را تشکیل بدهد.

دیاباته و مهدی قائدی

قایدی و مطهری هر دو فوتبالیست‌های خوبی هستند اما در کنار هم زوج خوبی نیستند. درست برخلاف قایدی و دیاباته که کاملاً هماهنگند و فشار زیادی به مدافعان حریف می‌آورند. آنچه مسلم است شیخ و قایدی در دربی فیکس هستند. درست مثل دربی جام حذفی که قایدی حسابی درخشید و دیاباته هم نسبتاً بد نبود. مشکل استقلال البته بیشتر در خط میانی است. جایی که استقلال بازیساز ندارد و قایدی و ارسلان (یا دیاباته) باید بیشتر تغذیه شوند و بیشتر در موقعیت گل قرار بگیرند.

دیاباته و مهدی قائدی

استقلال صدرنشین لیگ است اما هنوز تیمی هجومی نشده و زیاد گل نمی‌زند. بردن گل‌گهر در سیرجان البته کار بزرگی بود و استقلال نسبت به بازی‌های قبلی موقعیت‌های بیشتری هم خلق کرد ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و فکری که خودش بازیکن دربی‌بازی بود، خوب می‌داند که در دربی شاید نصف این موقعیت‌ها هم نصیب تیمش نشود. دربی دیداری نیست که یک مربی ریسک کند پس مسلماً فکری و گل‌محمدی بهترین‌های خود را راهی میدان می‌کنند و این یعنی فیکس شدن دیاباته و قایدی در بازی ۲۲ دی.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.