کد خبر : 21227 / /
/

جواد عزتی | جواد عزتی بازیگر | بیوگرافی جواد عزتی

فیلمی از پشت صحنه فیلم دوزیست که از جواد عزتی و ستاره پسیانی منتشر شده است

فیلمی از سریال دو زیست با بازی جواد عزتی و ستاره پسیانی منتشر شده است. جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است. جواد عزتی متولد 20 دی 1360 است. جواد عزتی فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. جواد عزتی همسر مه لقا باقری است.  

 

 

گفتگو با جواد عزتی

جواد عزتی از بازیگران محبوب بین عموم مردم است، مصاحبه را با این سوال شروع می‌کنیم که چرا انقدر از مصاحبه فراری است؟

خب طبیعی است که خیلی‌ها این را دوست داشته باشند، چون اصولا هر کاری چه مثبت چه منفی اما متفاوت و عجیب در اینترنت یا ماهواره و رسانه های دیگر انجام دهید باعث معروفیت می‌شود و خب طبیعی است که انسان ذاتا میل به دیده شدن دارد ولی خب من دوست دارم مرزی داشته باشم و از آن نگذرم.

جواد عزتی

بیست سال است که در حرفه بازیگری هستید و بعد از بیست سال هنوز این را رعایت می‌کنید؟

بله خدا کند بتوانم رعایت کنم و این اتفاق خوبی است که آدم همیشه رعایت کند و حد و اندازه را بشناسد، اندازه آدم ها با هم فرق دارد و اینطور نیست که من بخواهم با کسی که اصلا فعالیت ندارد، خودم را مقایسه کنم یا با آدمی که خیلی فعالیت دارد. من اعتقاد دارم که آدم باید حد و اندازه خودش را بشناسد.

جواد عزتی

از اینکه در نگاه مردم مورد قضاوت قرار بگیرید می‌ترسید؟

نه! من از خودم می‌ترسم! برای همین نمی‌توانم نقش بازی کنم و شکل دیگری جلوی دوربین باشم.

پس دوست دارید صداقتتون را حفظ کنید؟

هم دوست دارم صداقتم را حفظ کنم و هم اینکه خیلی از چیزها را لو ندهم!

آیا در زندگی چوب صداقتتون را خوردید؟

هر چوبی خودش برکت است... خدا رو شکر.

وقتی از صداقت شما سوء استفاده می‌کنند چه حسی پیدا می‌کنید؟

حس منفی پیدا نمی‌کنم و برایشان دعا می‌کنم.

یکی از فاکتورهای شخصیتی شما صبوری است، درسته؟

بله اطرافیانم می‌گویند خیلی صبورم.

در انتخاب کار وسواس دارید؟

طبیعی است که آدمی دوست دارد کاری انجام دهد که حالش را خوب کند، کار صرفا برای معروف شدن را دوست ندارم. دوست دارم دیده شوم ولی خوب کار کردن کجا و ادا اصول در آوردن در شبکه های مجازی برای معروفیت کجا؟!

از کارهای مورد علاقه خود برای ما نام ببرید

از بین کارهایم سریال های مثل هیچ کس و بی مقدمه را دوست دارم.

شما کار با کارگردان‌های مختلفی را تجربه کردید، در این مورد چه صحبتی دارید؟

باید خدا رو شکر کنم که توانستم با کارگردان‌های مختلف کار کنم، این اتفاق در ایران به ندرت پیش می‌آید. معمولاً کسی که با آقای اسعدیان کار کند. دیگر از آقای مدیری پیشنهادی دریافت نمی‌کند یا کسی که با مهران مدیری کار کند، دیگر کمال تبریزی به او پیشنهاد کار نمی‌دهد. حالا این یا از خوش شانسی من بوده یا از زرنگیم، به هر حال اتفاق خوبی است.

شما بعضی از کاراکترها را خیلی خوب بازی می‌کنید، مثل نقش روحانی و اگر کسی به دنبال این نقش باشد حتما سراغ شما می‌آید

یکی از دوستانم حرفی به من زد که خیلی به من چسبید. شاید خودستانی باشد ولی می‌گویم. او گفت تو هر نقشی بازی کنی می‌گویند از این به بعد این نقش فقط برای جواد عزتی باشد؛ پیرمرد بازی کردم گفتند از این به بعد فقط پیرمرد باز کن، روحانی همینطور، کمدی رئالیستی هم همینطور. من درباره این موضوع نگاه منفی ندارم و بنظرم اتفاق خوبیست.

جواد عزتی

شما در مجموعه "زخم کاری" شخصیت متفاوتی دارید، چه واکنش هایی از مردم دریافت کردید؟

واکنش‌ها به این سریال خیلی زیاد و بی نظیر است، از وقتی این سریال پخش می‌شود واقعا نمی‌توانم در خیابان راحت راه بروم. مردم به شدت درگیر این سریال شدند و با ذوق و شوق از آن حرف می‌زنند و بازخوردهای متفاوتی دریافت می‌کنم. حقیقتا انتظار این حجم از واکنش مردم را نداشتم و خوشحال که چیز منفی‌ درباره خودم نخواندم و نشنیده‌ام.

چقدر به سیمرغ فکر می‌کنید؟

امکان ندارد بازیگری به گرفتن سیمرغ فکر نکند، من بارها گفته ام که سینمای ایران برایم بسیار مهم و ارزشمند است. ما سینمای شکوهمندی داریم و باید مایه افتخار ما باشد و بزرگترین اتفاق سینمای ایران همین جشنواره فجر است. پس در کارهایم به گرفتن سیمرغ فکر می‌کنم.

چکیده ای از بیوگرافی جواد عزتی:

محمدجواد عزتی 

زمینه فعالیت : سینما ،تلویزیون

شبکه نمایش خانگی، تئاتر

تولد : ۲۰ دی ۱۳۶۰ تهران، ایران 

محل زندگی : تهران، ایران

ملیت : ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: از ۱۳۷۵ تا کنون

همسر: مه‌لقا باقری

محمدجواد عزتی زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.