کد خبر : 12036 / /
/

حواشی ورزشی| عکس بازیگران| اخبار حاشیه فوتبالیست ها

به گزارش طرفداری و به نقل از اسپورت اکسپرس، در روزی که سردار آزمون به همراه زنیت در لیگ قهرمانان مقابل چلسی قرار گرفت و یک گل هم زد، اولین جلسه دادگاه در مورد مساله ادعای سرپرستی کودک یک دختر روسی و پرداخت نفقه او در سنت پترزبورگ برگزار شد.

سردار آزمون در روزی که موفق شد گل زیبایی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بزند، دادگاهی علیه سردار آزمون در روسیه تشکیل شد. درست ساعاتی پیش از درخشش سردار آزمون در بازی زنیت مقابل چلسی دادگاهی در روسیه علیه سردار آزمون تشکیل شد و پرونده قضایی مهاجم ایران را وارد ابعاد جدیدی کرد. سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گزارش داد دادگاه رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روز هشتم دسامبر (چهارشنبه) در شهر سنت پترزبورگ برگزار شده است.

سایت اسپورت اکسپرس روسیه که شنبه هشتم آبان ماه در گزارشی از شکایت یک دختر از سردار آزمون خبر داده بود، این بار در ادامه آن گزارش با دختری که خود را مادر دختر سردار معرفی می کند، گفتگو کرده است.

سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود سردار آزمون و او از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند.رسانه‌های روسیه از تعیین زمان دادگاه برای رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده‌اند. 

سردار آزمون

 از روز شنبه هشت آبان که سایت اسپورت اکسپرس روسیه مدعی شد زنی برای دریافت نفقه از سردار آزمون به دادگاه شکایت کرده تا همین امروز سردار آزمون در قبال این اتهام سکوت اختیار کرده است. آن زمان سایت روسی مدعی شده بود همزمان با بازی زنیت و چلسی، زنی که خود را مادر بچه سردار آزمون می نامد، در دادگاهی حاضر می شود تا از سردار نفقه بگیرد. روز گذشته همان سایت روسی گفتگویی با الیا، دختری که مدعی است سردار آزمون پدر فرزندش است، منتشر کرده و صبح امروز در فضای مجازی بخش کوتاهی از گزارش بلند سایت روسی منعکس شده است. رسانه طرفداری بدون هیچ قضاوتی برگردان کامل این نوشته سایت اسپورت اکسپرس روسیه را برای اطلاع مخاطبان منتشر می کند. رسانه طرفداری به هیچ وجه مدعی تایید صحت این گزارش نیست و تنها ترجمه فارسی آن را برای اطلاع مخاطبان نشر می دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسپورت اکسپرس، در روزی که سردار آزمون به همراه زنیت در لیگ قهرمانان مقابل چلسی قرار گرفت و یک گل هم زد، اولین جلسه دادگاه در مورد مساله ادعای سرپرستی کودک یک دختر روسی و پرداخت نفقه او در سنت پترزبورگ برگزار شد. این دختر که آلیا نام دارد و از رسانه روسیه ای خواسته نام فامیلش فاش نشود، برای اولین بار بعد از رسانه ای شدن ماجرای مهاجم ملی پوش کشورمان با رسانه های کشور روسیه صحبت کرده است و در مورد اتفاقاتی که بین خودش و سردار آزمون افتاده، صحبت کرده است. گفتگوی او را در ادامه می خوانید:

از سردار آزمون شکایت کردم تا  مساله حضانت و پرداخت نفقه مشخص شود زیرا بعد از به دنیا آمدن دخترمان در ماه می، او از قبول حضانت فرزندمان خودداری کرد. با هم صحبت کردیم تا با پرداخت مبلغی این موضوع را به شکل دوستانه رفع کنیم. در اکتبر و نوامبر امسال، با او دیدار کردیم. به همراه دخترمان به سنت پترزبورگ رفتم. قرار بود آزمایش دی ان ای انجام دهیم اما این اتفاق نیافتاد. او در لحظه آخر گفت  زمانش را ندارد. همان زمان که با من بود هم همیشه سرش شلوغ بود. سردار بچه مان را دید. دخترم دقیقا شبیه آزمون است. سردار به من قول داد از نظر مالی به من کمک کند اما این موضوع از نظر قانونی هیچ جا ثبت نشده است. نگرانم آزمون به کشوری دیگر برود و این بچه بدون حمایت باقی بماند.

     در مورد نفقه، از او خواستم تا مدرکی در مورد میزان دستمزدش نشان دهد اما با وجودی که قول داد این کار را انجام دهد، در نهایت انجام نداد. به همین خاطر علاوه بر قضیه حضانت یک شکایت نیز در مورد نفقه پر کردم. با توجه به این که او هیچ چیزی در مورد درآمدش به من نمی گوید، باید دادگاه تصمیم بگیرد این بچه چه حق و حقوقی دارد. از زمان به دنیا آمدن دخترم، امیدوار بودم بتوانیم در صلح و آرامش به توافق برسیم. من به شخصه همه تلاشم را کردم. مطمئنم او پدر دخترم است. آماده ام تا تمام تست های لازم را با دخترم در هر زمانی انجام دهم. اگر باز هم نتوانیم با آرامش به توافق برسیم، در نهایت مجبور می شوم از حقوق دخترم در دادگاه دفاع کنم. سعی کردم چیزی از این موضوع را در رسانه ها نخوانم و سعی کردم با این شرایط کنار بیایم. دلیلی نمی بینم فکر کنم در حال باجگیری هستم چون تنها چیزی که در حال حاضر می خواهم این است که یک آزمایش دی ان ای انجام شود. نتیجه تست نشان می دهد این بچه به چه کسی تعلق دارد. با توجه به نتایج تست و بعد از آن می توانیم در مورد پرداخت نفقه بحث کنیم. چه باجگیری در حال انجام است؟ طبیعتا او ماهیانه مبلغی برای من می فرستد و این کار را دقیقا به این خاطر انجام می دهد که حقیقت را می داند؛ این بچه او است.

     در تمام زمان بارداری ام با سردار صحبت کردم. از آگوست 2020 در مورد همه چیز صحبت کرده ایم. بعد از رفتن او به سنت پترزبورگ هم با هم در ارتباط بودیم. هنوز هم در ارتباطیم اما در کل این زمان هیچوقت نتوانستیم به توافق برسیم. امیدوارم بتوانیم به زودی این کار را انجام دهیم.

آندری دمیتریف، وکیل دختری که ادعا می کند با سردار در ارتباط بوده است نیز در مورد نتایج اولیه دادگاه گفت:

تا به حال و در جریان جلسات چندین درخواست را مطرح کرده ایم که یکی از آنها آزمایش ژنتیک مولکولی برای مشخص شدن حضانت بوده است. دادگاه این درخواست را قبول کرده است اما قضیه فعلا مسکوت است تا به سردار آزمون نیز ابلاغ شود. تا به امروز آزمون هنوز رفتاری نکرده است که متوجه شویم حکم دادگاه به او ابلاغ شده است و به همین خاطر هم جلسه بعد به فوریه 2022 موکول شده است. البته درخواست برگزاری جلسه در زمانی نزدیک تر را داشتم اما با توجه به حجم زیاد پرونده ها این اتفاق امکان پذیر نبود. امروز هیچ کس از سمت آزمون در جلسه حضور نداشت.

در جریان این دادگاه، دختری که علیه آزمون شکایت کرده است، برای نخستین بار از طریق همین سایت جزئیات ماجرا و شکایت از این مهاجم را توضیح داد.

سردار آزمون

 

این دختر که «آلیا» نام دارد، در گفتگوی خود تاکید کرده است که برای احراز پدری و گرفتن نفقه از آزمون شکایت کرده است چرا که این بازیکن تاکنون از پذیرش این ادعا امتناع کرده است.

وی گفت:پس از مراجعه به دادگاه به دنبال مذاکره با سردار و حل مشکل با توافق دوستانه بودیم و قرار شد آزمایشاتی هم انجام بشود اما او گفت که وقت کافی ندارد.

آلیا همچنین تاکید کرد که به دنبال حل مسالمت آمیز این ماجرا است ولی اگر این اتفاق رخ ندهد با ادامه حضور در دادگاه شکایتش را پیش می‌برد.

همچنین وکیل این دختر بعد از جلسه در دادگاه اظهار کرد: تا به امروز در جلسه دادگاه چند درخواست از جمله آزمایشاتی داده‌ایم. دادگاه این درخواست را پذیرفت اما موکول به اطلاع طرف دوم شده است.

به گفته این وکیل، جلسه بعدی دادگاه شکایت از سردار آزمون روز ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

تمام این اتفاقات در روزی رخ داد که سردار آزمون با تیم زنیت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی بازی کرد و عملکرد بسیار درخشانی داشت. آزمون در این بازی که با تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید، یک گل زد و چند فرصت خوب گلزنی هم به دست آورد.

  سردار آزمون و داستان زندگیش

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.

سردار آزمون چه مذهبی دارد؟

وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب می باشد.

سردار آزمون و علاقه عجیب به اسب

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

علایق سردار آزمون

غذا:چکدرمه، یک غذای ترکمنی است که برنج و گوشت دارد

فوتبال:پیراهن رئال مادرید را به تن کنم

الگوی خارجی سردار آزمون:زلاتان ابراهیم وویچ

الگوی داخلی سردار آزمون:علی دایی

ورزش حرفه ای سردار آزمون

سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

سردار آزمون در روسیه

هدشات آزمون در جام جهانی 2018

او در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد. وی در اسفند 1393 به صورت قرضی به روستوف پیوست.

سردار آزمون

در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیوست.

همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

افتخارات سردار آزمون در لیگ ایران

کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای 91-1390 به همراه تیم سپاهان اصفهان

کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه برگزار شده در سالهای 16–2015 به همراه تیم روستوف

قهرمانی های سردار آزمون

افتخارات سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی

افتخارات فردی سردار آزمون مهاجم تیم ملی

کسب عنوان بهترین گلزن قهرمانی جوانان زیر 19 سال در بازیهای آسیا در سال 2012

به دست آوردن مقام بهترین گلزن جام صلح و دوستی در سال2012

تیم منتخب فصل در لیگ برتر فوتبال روسیه در سالهای 15–2014, 16–2015

کسب عنوان بازیکن ماه در لیگ برتر فوتبال روسیه در تاریخ می 2016

دستیابی به عنوان بهترین بازیکن فصل در روستوف در سالهای 16–2015

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.