کد خبر : 12106 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

فرشته حسینی عکسی با موهای کاملا پسرانه و سر تراشیده از خود منتشر کرده است.

فرشته حسینی عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده است. فرشته حسینی عکسی با موهای کاملا پسرانه و سر تراشیده از خود منتشر کرده است. فرشته حسینی با انتشار این عکس نوشت: «مو و سن و سال روبه رشد یکی دو سال این بین». فرشته حسینی و نوید محمدزاده چند ماهی می شود که ازدواج خود را رسمی کرده اند.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی متولد سال 1367 در ایران است. او بازیگر سینما و تلوزیون ایران است و اصالتی افغانستانی دارد.

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است فیلم رفتن است که در ایران متولد شده و بزرگ شده است.

فرشته حسینی و اولین موفقیتش

او در فیلم رفتن که در ایران فیلمبرداری شده ایفای نقش کرده است. موضوع این فیلم در مورد مهاجرت است و در مورد افغان هایی است که به امید زندگی بهتر از کشور خودشان مهاجرت می کنند. داستان در مورد دو جوان به نام نبی و فرشته است که همدیگر را دوست دارند و قصد ازدواج دارند اما خانواده هایشان مخالف ازدواج آنها هستند. آنها می خواهند برای داشتن زندگی بهتر به اروپا بروند. لوکیشن این فیلم در منطقه خاوران تهران است و قصه این دو جوان از شب تا صبح به تصویر کشیده شده است.این فیلم توانست در جشنوراه های فیلم خارجی نیز موفق باشد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی و شروع حرفه بازیگری

فرشته حسینی از سن 10 سالگی وارد تئاتر شد و به همین دلیل توانست در فیلم های مختلف نیز بازی کند. او در مورد ورودش به بازیگری گفت که از زمانی که درس می خواند علاقه زیادی به تئاتر داشتم و کارها فرهنگی انجام می دادم، سرپرست گروه سرود و گروه تئاتر مدرسه بودم. در مسابقات فرهنگی آن منطقه همیشه اول مشیدیم. در ده سالگی نزد استادان مختلف توانستم بازیگری را بیاموزم.

او در اجراهای خبیرشکن، بلبل ها، گل های خندان، سینمای من، خشونت علیه زنان، ماهی سیاهی کوچولو، شازده کوچولو و … ایفای نقش کرده است.

فرشته حسینی و مهاجرت به ایران

فرشته حسینی متولد سال 1367 در ایران است و درباره زندگی در کشور می گوید که زندگی در مهاجرت سختی های خودش را دارد و بیشترین سختی آن مدارک مورد نیاز و زندگی قانونی در این کشور است. در گذشته افغان های به سختی تحصیل می کردند ولی الان اوضاع بهتر شده است. در مناطقی که فرهنگ مردم کمی پایین است مردم افغان را بسیار تحقیر و مسخره می کنند. با وجود اینکه متولد ایران هستم ولی به شدت حس می کنم که مهاجر هستم. اگر در جایی دیگر نتولد می شدم خیلی سریع می توانستم شهروند آن کشور شوم و چیزهایی به من اختصاص داده می شد ولی در ایران افغان ها حتی نمی توانند خانه ای بخرند و نمی توانند گواهی نامه و حتی یک سیمکارت موبایل تهیه کنند.

ازدواج با نوید محمدزاده

در تیر ماه 1400، نوید محمدزاده با انتشار عکسی از حلقه ازدواج در دست فرشته حسینی، متنی عاشقانه منتشر کرد و خبر ازدواج شان را علنی کرد.

خانواده فرشته حسینی

او 6 خواهر و یک برادر دارد و مادر او حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ کشور را ترک کرده است. خانواده آنها اول به پاکستان می روند و مدتی در انجا زندگی می کنند سپس به ایران می آیند. اوایل ورود به ایران، زندگی برای خانواده آنها بسیار سخت بوده است.

فرشته حسینی

کارگری فرشته حسینی

او می گوید زمانی که درس می خواندم برای اینکه بتوانم هزینه تحصیلم را بدهم مجبور شدم در یک کارگاه خیاطی بطور مداوم کار کنم که برای من در ان سن بسیار سخت بود.

تجاوز به دختر افغان و واکنش فرشته حسینی

 

 

بعد از منتشر شدن خبر تجاوز به یک دختر بچه افغان 5 ساله، فرشته حسینی یادداشتی در اینستاگرامش منتشر کرد و از کاربران پرسید که آیا نژاد می تواند باعث شود که اینقدر نسبت به هم بی رحم شویم؟

فرشته حسینی در ابتدا با انتشار خبر تجاوز سه مرد به یک دختر بچه افغانستانی در اینستاگرام خود نوشت : «من فرشته حسینی متولد ایران هستم از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش را به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی را مسخره کنید بگویید «مثل افغانستانی‌ها» می‌ماند؟»

او در ادامه نوشت: « چه چیزی در من وجود دارد که شما را انقدر آزار می‌دهد؟ چه چیزی باعث می‌شود به من بی احترامی کنید؟ چه چیز باعث می‌شود انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟ نژاد؟! چه کسی تعیین کرده این مرزهای احمقانه را؟ این مرزها قرار نیست که تعیین کند چه کسانی را باید دوست داشته باشیم و از چه کسانی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام شود؟»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.