کد خبر : 12242 / /
/

اخیرا عکسی از هانیه توسلی منتشر شد. عکس تعجب برانگیز هانیه توسلی پشت پرده های بسیاری داشت. این عکس به دست برخی از مخاطبان ادیت شده و تماما فوتوشاپ است . کاری که چندی پیش با لیندا کیانی هم انجام داده بودند.

اخیرا عکس تعجب آوری از هانیه توسلی در فضای مجازی منتشر شد که مخاطبان نمی دانند پاپوش است یا واقعیت؟! هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان است . هانیه توسلی بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد. هانیه توسلی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و هانیه توسلی عاشق گربه می باشد.اخیرا عکسی از  هانیه توسلی منتشر شد.  عکس تعجب برانگیز هانیه توسلی پشت پرده های بسیاری داشت. این عکس به دست برخی از مخاطبان ادیت شده و تماما فوتوشاپ است . کاری که چندی پیش با لیندا کیانی هم انجام داده بودند.

هانیه توسلی

هانیه توسلی و تنهایی لذت بخش

هانیه توسلی در قسمتی از مصاحبه اش هم در جواب به این سوال که چرا بیشتر خانم های بازیگر مجرد هستند، گفت: تنهایی خیلی جذاب است.

او ادامه داد: برای فردی مثل من که از شلوغی و جمعیت فراری هستم تنهایی جذابیت زیادی دارد.

درست است که تضادی بین حرفه ای که انتخاب کردم و حالی‌که دارم وجود دارد.

مدرسه هم که رفتم دوست صمیمی نداشتم . همۀ وقت از تنهایی لذت بردم.

هانیه توسلی در جنبش می تو

حواشی که چندی پیش هانیه توسلی به خاطر انتشار پستی در اینستاگرام و استفاده از هشتک “می تو” برایش به وجود آمد جنجال زیادی در فضای مجازی برپا کرد.

هانیه توسلی

آن پست جنجالی با معنا و مفهوم خاص اسم هانیه توسلی را بر سر زبانها انداخت.

هانیه توسلی بعد از پست جنجالی مجبور به اصلاح آن پست شد و برای شفاف سازی عموم توضیحاتی را راجب آن پست که معنا و مفهوم تجاوز در سن 20 سالگی را داشت منتشر کرد و دلیل وجود به کمپین می تو را تنها همدردی با افراد زخم خورده اعلام کرد.

هانیه توسلی و خانواده اش

هانیه توسلی فرزند نقی توسلی(نادر توسلی) سرهنگ سابق ژاندارمری است که در سال 1378 فوت کرده است و مادرش خانه دار بود.

هانیه توسل چند خواهر دارد؟

چهار خواهر نیز دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی داشتم.

هانیه چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما توسلی مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد.

خواهر دیگرش مهسا توسلی جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه توسلی در آمریکا خواننده است. خواهر کوچکش طناز توسلی در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

هانیه توسلی و کار دستیاری و بازیگری

تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد.

کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم آخر بازی به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت.

هانیه توسلی

شروع بازیگری

وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او ، در یکی از جشنواره های تئاتر ، در تبریز روی صحنه رفت ، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت ، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد.

چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه روی جاده نمناک اولین بار جلوی دوربین رفت.

شهرت با میوه ممنوعه

خانوم بازیگر در پاییز 1379 با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم شام آخر تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.

او در رمضان سال 96 با سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

عاشق تنهایی

من خیلی حوصله جمعیت و شلوغی ندارم من همیشه از تنهایی لذت می برم . یک جایی هم بودم که فامیلان و دوستانم بودند سریع کتابم را بر می دارم خیلی وقتا دوست دارم تنها باشم و از جمع گریزانم . تضادی بین حرفه ای که انتخاب کردم و حالی که دارم وجود دارد. مادرم از اول ابتدایی مدرسه رفتم همین مدلی بودم. مدرسه هم که رفتم دوست صمیمی نداشتم . همیشه از تنهایی لذت بردم.

عاشق گربه ام

از قدیم گربه در خانه ما خیلی مهم بود در زیرزمین یک کرسی داشتیم که گربه ها زیرش جمع می شدند و زاد و ولد می کردند.

هانیه توسلی

شیشه زیرزمین شکسته بود و آنها راحت می رفتند و می آمدند ما هم به گربه ها غذا می دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند.

من الان هم شش گربه دارم البته هیچکدام از آنها پرشین کت نیستند و من گربه های خیابانی را نگه می دارم.

ماجرای افشای تجاوز

هانیه توسلی در اردیبهشت 1400 با انتشار پستی مدعی شد او نیز همانند زنان دیگر در دنیای هنر مورد تجاوز قرار گرفته است ، این اظهارات خانم بازیگر جوان حواشی زیادی را به همراه داشت.

تنبل معروف کلاس

تا دلتون بخواد در دوران دبیرستان تجدید آوردم و تنبل خفن کلاس بودم ، تقلب هم تا دلتون بخواد کردم که باحال ترینش 25 صدم را با تعویض ورقه با دوستم به 14/25 رساندم.

از وضعیت ازدواج و همسر هانیه توسلی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تابحال خواستگاری به آن شکل مرسوم نداشتم که بیایند خانه و چایی بریزم هنوز مجردم.

شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم ، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی توانم بفهمم چه جوری آدم ها اینقدر ر راحت بچه دار می شوند.

مخصوصا آدم هایی که می دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه دار می شوند.

سرپرستی از راه دور یک دختر بچه اردبیلی را برعهده دارم ، رابطه ما از طریق سیستم بنیاد کودک می باشد و آنها هر شش ماه نیازهای اصلی بچه را برایم می فرستند.

هانیه توسلی

خودم هم تلفنی با بچه صحبت می کنم و برخی مناسبت ها مثل تولدش در آذر ماه و روزهای عید خیلی برایم اهمیت دارد.

در بازیگری همیشه گفته ام الیزابت هوپر را دوست دارم.

ما بازیگران خانم توانمند زیادی در سینما داریم که خودم طرفدار بازی بعضی از آنها هستم ، مثلا بازیگر موردعلاقه من خانم لیلا حاتمی است.

 

جوایز و افتخارات

هانیه توسلی چند سال پیش به خاطر بازی در فیلم شام آخر تندیس بهترین بازیگر هفتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد و سال 1391 برای بازی در فیلم دهلیز سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.