کد خبر : 12435 / /
/

اخیرا نعیمه نظام‌دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است.

اخیرا نعیمه نظام‌دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی، خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است. اما مدیر گروه کودک شبکه دو به ماجرای اخراج عمو پورنگ از صدا و سیما واکنش نشان داد.

 اخیرا نعیمه نظام‌دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است.

فرید علیمردانی مدیر گروه کودک شبکه دو با اشاره به شایعه حذف عمو پورنگ از سیما گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که برنامه کلبه عمو پورنگ مورد هجمه‌های بسیاری قرار گرفته است برخی معتقد هستند که این مجموعه فاقد محتوا است و احتیاج به یک بازبینی دارد.

ما در شبکه دو کارگروهی داریم که آثار را تحلیل و محتوا می کنند و درباره احتیاج به ساخت و ادامه یک مجموعه نظر می دهند.

او تاکید کرده که در کلبه عمو پورنگ درباره تزریق واکسن و مقوله های بهداشتی و همچنین موارد دیگر کار نمایشی صورت گرفته است و نمی توان گفت که این برنامه نکات آموزشی در خود ندارد شاید تنها مجموعه‌ نمایشی که سیما درباره واکسن زدن تاکنون ارائه کرده است کلبه عموپورنگ باشد.

همیشه در کارگروه تحلیل محتوا که پس از پایان هر سریال یا مجموعه ای باشد درباره ادامه ساخت یک مجموعه نظردهی می‌شود که آیا این مجموعه ادامه پیدا کند یا خیر ما اگر به این نتیجه برسیم که می تواند با این فرمت ادامه پیداکند یک فصل دیگر نیز خدمت عوامل کلبه عموپورنگ خواهیم بود.

علیمردانی با رد شایعه اخراج عمو پوررنگ از صداو سیما، گفت: عمو پورنگ از تلویزیون حذف شدنی نیست. پورنگ از سالهای گذشته در شبکه یک فعالیت می‌کرده است و اکنون در شبکه دو با ما همکاری می‌کند.

علیمردانی درباره حذف عموپورنگ از صداوسیما گفت: تاکید می‌کنم داریوش فرضیایی و عمو پورنگ از صداوسیما از شبکه دو حذف شدنی نیستند و او نشان داده همیشه با افکار نو و جدید برنامه‌های جدیدی را در تلویزیون داشته است.

بر این اساس به نظر می‌رسد که ماجرای اخراج عمو پورنگ از صداوسیما جدی نیست و تنها شایعه‌ای است که منتشر شده است.

منبع: پانا 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.