کد خبر : 12763 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان نویسنده و گوینده برتر استان گیلان انتخاب شد صبا راد در سال 1388 وارد تلویزیون شد و مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم را در سال 92 برای شبکه 5 سیما در 100 قسمت به عهده گرفت.

صبا راد  فیلمی از اتاق خوا خود در حال بیدار شدن منتشر کرده است. صبا راد  مجری سابق برنامه به خانه بر می گردیم است که بعد از مدتی از صدا و سیما انصراف داد. صبا راد سال 1375 گوینده برنامه ورزش نشاط و تندرستی شد و فعالیتش را به عنوان گوینده در رادیو شروع کرد. صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان نویسنده و گوینده برتر استان گیلان انتخاب شد صبا راد در سال 1388 وارد تلویزیون شد و مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم را در سال 92 برای شبکه 5 سیما در 100 قسمت به عهده گرفت.

صبا راد مجری معروف برنامه به خانه برمی گردیم در اینستاگرامش ویدئویی را از خود در اتاق خواب و بیدار شدن به همراه  همسرش مانی رهنما به اشتراک گذاششت که این رفتارهای سبک به هبچ عنوان زیبا نیست.

صبا راد

نام :صبا

نام خانوادگی :راد

تاریخ تولد :59/8/30

پیشه :مجری

شروع فعالیت :1375

بیوگرافی صبا راد 

صبا راد و جزئیات زندگی نامه اش

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

صبا راد

صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد و ماجرای ازدواج اول

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

نحوه ی آشنایی صبا راد  و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

صبا راد چگونه با مانی رهنما آشنا شد؟

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

صبا راد متولد 30 آبان سال 59 می باشد و شروع فعالیتش از سال 1375 است.او گویندگی را از یک برنامه ورزشی در رادیو شروع کرده است.

صبا راد که نام اصلی او فاطمه راد می باشد یکی از مجری های برنامه پربیننده به خانه برمی گردیم می باشد. وی در زمینه گویندگی رادیو نیز فعالیت دارد.

همسر اول صبا راد مرتضی علی آبادی بود ولی به دلایلی,از او جدا شد و با مانی رهنما که یکی از خوانندگان معروف پاپ می باشد ازدواج کرد.

 

فاطمه راد ( صبا راد ) یکی از مجریان برنامه ترکیبی “به خانه برمی گردیم” بود که این برنامه به طور زنده, حدود دوازده سال است که از شبکه پنج پخش می گردد. ایشان متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ می باشند.

او از جمله نویسندگان رادیویی نیز به شمار می آید.

او به عنوان نویسنده و گوینده برتر ( استان گیلان ) در جشنواره تولیدات مراکز استان ها انتخاب شده است.

صبا راد از سال ۸۸ وارد تلویزیون گردید. او علاوه بر مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم، در سال ۹۲ تهیه کنندگی برنامه ای صد قسمتی در شبکه پنج را نیز بر عهده گرفته است.

همسر دوم صبا راد :

 

وی که در یکسال اخیر کمتر مجری گری کرده بود در صفحه اینستاگرامش عکسهایی را با مانی رهنما , خواننده پاپ کشورمان منتشر میکرد و در این عکسها تنها به همکاری هایی در زمینه موسیقی با آقای مانی رهنما اشاره میکرد

صبا راد ازدواج صبا راد با مانی رهنما

که این عکسها باعث بوجود آمدن شایعه این دو هنرمند شده بود که این دفعه این شایعه به واقعیت پیوست و بعد از مدت زمان کوتاهی این دو ازدواج خودشان را عمومی کردند.

بیوگرافی مانی رهنما :

مانی رهنما (شهرام رهنما) در تیر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی در نارمک تهران به دنیا آمد. او از کودکی به صوت و آواز , علاقه‌مند بود و از ۱۴ سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود.

در مهر ماه سال ۱۳۷۱به نزد بابک بیات رفت و از همان‌جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد.

در طی ۶ سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال ۱۳۷۶ و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی.

فعالیت های مانی رهنما

مانی رهنما از سال ۱۳۸۲ تا کنون به تدریس و پرورش هنرجویان مستعد و معرفی آنها در قالب آلبومهایی, مثل «دهکده» با صدای کسری و «تعطیل عمومی» با صدای محسن وحیدی، پارسا حسینی و شهاب مظفری، بردیا و پارسا حبیبی و فرجام و غیره پرداخته است.

او در سال ۱۳۹۲ ترانه طلای روسیاه را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد.

مانی رهنما از همسر اولش صاحب یک فرزند پسر به اسم پارسا می باشد.

نحوه آشنایی صبا راد و مانی رهنما

رهنما با بیان به اینکه همسرم گوینده است و ترجیح می‌دهم، او صحبت کند، درباره نحوه آشنایی و ازدواج خود گفت: ما در یک لحظه آشنا نشدیم، بلکه در سلسله همکاری‌هایی که در سال‌های گذشته داشتیم با هم آشنا شدیم.

من صبح‌ها رادیو خیلی گوش می‌کردم و رادیو من را از خواب بیدار می‌کرد، اما الان صبح‌ها من رادیو را از خواب بیدار می‌کنم!

راد ادامه داد: من در سال‌ها گذشته صبح‌ها یک برنامه صبحگاهی داشتم که گویا مانی شنونده آن بود.

رهنما در ادامه درخصوص آغاز فعالیت هایش در عرصه موسیقی بیان کرد: آن چیزی که از دوران کودکی با من است و نمی‌دانم از کجا آمد، این است که عشق به خوانندگی دارم.

در ۱۸ سالگی پدرم من را به کلاس‌های زنده یاد استاد بابک بیات برد و از زمانی که چشمم به استاد خورد، من خوانندگی و حرفه موسیقی را جدی‌تر ادامه دادم.

راد نیز در پاسخ به سوال مدیری درباره آغاز فعالیتش در رادیو و تلویزیون، بیان کرد:

من از ۱۸ سالگی بعد از اینکه درسم تمام شد، خیلی دوست داشتم یک سال پیش دانشگاهی را , در جایی کار کنم، به همین دلیل در فیزیوتراپی مشغول به کار شدم. یکبار مسئول آرشیو رادیو در آن زمان, یکی از بیماران من بود.

می‌دانستم درد دارد و با او صحبت می‌کردم. بعد‌ها هم به واسطه این آقا به رادیو رفتم و تست دادم و در رادیو مشغول به کار شدم.

اجراهای صبا راد در تلویزیون

وی ادامه داد: همچنان برنامه «به خانه بر میگیردیم» را عصر‌ها و برنامه «حوالی امروز» را صبح‌ها در شبکه پنج سیما اجرا می کنم.

مدیری با اشاره به اینکه فضای مجازی ازدواج راد و رهنما را به مردم اعلام کرد، درخصوص حواشی و اتفاقات آن پرسید.

صبا راد

راد در پاسخ به مدیری گفت: من خودم هیچ آشنایی با اینستاگرام ویا فضای مجازی نداشتم و به واسطه یکی از دوستانم آشنا شدم. خودش, برای من صفحه شخصی باز کرد و کم کم عکس گذاشتم و به مرور یاد گرفتم.

وی در ادامه بیان کرد: من خیلی آدم عجولی هستم و دوست دارم کار‌های بسیاری را انجام بدهم و مانی را اذیت می‌کنم و در مقابلم او آرام است.

رهنما افزود: در زمان ما هیچ کدام از کار‌ها با سرعت نبود و باید متمرکز پیش می‌رفتیم، به همین دلیل من صبرم در کار‌ها, زیاد است و اعتقاد دارم کار‌ها باید سر زمان خود انجام شود.

صحبت های صبا راد درباره رادیو

راد در ادامه درخصوص اوضاع و حال رادیو گفت:

رادیو چون قانونی وجود دارد که وقتی در رادیو هستیم، باید با تلویزیون خداحافظی کنیم و برعکس، چند سالی است که از رادیو که خاستگاه من است و دوستش دارم، به جبر خداحافظی کردم، اما شنیدم حالش خوب بود.

وی عنوان کرد:

الان که با یک آهنگساز و خواننده زندگی می کنم، زندگی ام با موسیقی شروع می شود و در مسیر رفت و آمد هم, درباره کار صحبت می کنیم.

من که دانشی از این سرزمین زیبای موسیقی نداشتم و تازه متوجه شده ام که حس و حالش متفاوت تر است.

مانی رهنما در ادامه این برنامه گفت: پسرم پارسا ۱۷ سالش است و خیلی هم به موسیقی علاقه مند است و با فرهاد پسر شما دوست است.

صبا راد

سپس صبا راد درباره مهریه خودش گفت:

مهریه من یک قطعه عاشقانه است که به تایید من برسد. البته ۱۴ سکه به اصرار مانی هم برایم نوشتند.

صبا راد در خصوص درآمد خود گفت:

از تلویزیون نزدیک به دو میلیون میگیرم ولی از اجراهای استیج گاهی تا چهل میلیون تومان هم می گیرم. ولی بخش اصلی درآمد ما از آموزشگاه مانی رهنما ست.

در پایان برنامه، هدیه صباد راد به موزه دورهمی یک قرآن نفیس و هدیه مانی رهنما یک پیانو بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.