کد خبر : 12845 / /
/

روند قیمت گذاری در بازار محصولات ایران خودرو از بی ثباتی قیمت گذاری در بازار خودرو حکایت دارد.

قیمت خودرو امروز اعلام شد. قیمت خودرو سمند در بازار اعلام شد. قیمت خودروهایی امروز دربازار افزایش داشت. قیمت خودرو و جدول قیمت خودرو را در این خبر ملاحظه می کنید.

جدیدترین قیمت خودرو

 رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز 13 دی ماه 1400 ایران خودرویی ها در کنار افت قیمت، رشد و ثبات را نیز تجربه کردند.

جدول قیمت خودرو

روند قیمت گذاری در بازار محصولات ایران خودرو از بی ثباتی قیمت گذاری در بازار خودرو حکایت دارد. به گفته فعالان بازار خودرو، در بازار امروز ایران خودرویی «سمندlx با موتور EF7» رشد یک میلیون تومانی داشت و در مقابل «سمند سورن پلاس» افتی 3 میلیون تومانی را تجربه کرد و سایر پرتیراژهای ایران خودرو هم بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. روند قیمتی محصولات ایران خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورده که امروز نرخ دلار نوسان کاهشی داشت و از سوی دیگر از ساعاتی دیگر ادامه دور هشتم مذاکرات نیز آغاز خواهد شد و بسیاری منتظر نتایج این دور از مذاکرات هستند. 

قیمت خودرو

تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست. ظاهرا هرچند بازار از انتظار برای نتایج مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار بسر می برند.

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند LX با موتورEF7» رشد قیمت داشت، اما «سورن پلاس» امروز با افت قیمت در بازار عرضه شد.

با این شرایط «سمند LX با موتورEF7» » امروز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار 280 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «سمند سورن پلاس» با افتی 3 میلیون تومانی در بازار به 315 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر خانواده دنا امروز در بازار تغییر قیمت نداشتند، ارزیابی صورت گرفته نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» دربازار امروز بدون تغییر 350 میلیون تومان قیمت گذاری شد و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم تغییر نکرد و 505 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر قیمت «رانا پلاس» هم بدون 306 میلیون تومان شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده پژو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت خوردند. قیمت «پژو 206 تیپ 5» امروز در بازار 308 میلیون تومانی شد و «پژو 206 تیپ 2» نیز در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.