کد خبر : 13755 / /
/

سام درخشانی خیلی کم وارد حاشیه می‌شود و سعی دارد که بیشتر به مسائل هنری بپردازد.

سام درخشانی ویدئو جدیدی با پسرش برسام منتشر کرده است. سام درخشانی در این فیلم در ماشین لاکچری اش قربون صدقه پسرش می رود.  سام درخشانی از هنرمندان با سابقه و سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان می‌باشد . سیمای متفاوت و استایل خاص سام‌ درخشانی باعث شده که او نسبت به سایر بازیگران مرد سینما و تلویزیون متمایز باشد. سام درخشانی خیلی کم وارد حاشیه می‌شود و سعی دارد که بیشتر به مسائل هنری بپردازد.  

سام درخشانی کیست؟

سام درخشانی بازیگر ایرانی در سی و یکم تیر ماه 1354 در تهران به دنیا آمده است.

تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و از رشته تئاتر در دانشگاه انصراف داده است.

یک برادر و یک خواهر دارد و طرفدار تیم استقلال است.

سام درخشانی

سام درخشانی یک برادر بزرگتر به نام شهریار و یک خواهر به نام پانته آ دارد، پدر مرحومش مغازه دار و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.سام با کامبیز دیرباز ، پژمان بازغی ، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد.

ورزش محبوب سام درخشانی از دوران کودکی اسکی بوده و به پیست های مختلف اسکی می رفته او می گوید بعدها به فوتبال هم علاقه مند شدم و حتی در رده ای باشگاهی هم در این رشته ورزشی فعالیت کردم. سام علاوه بر این ورزش ها سوار کاری رو هم بصورت حرفه ای دنبال میکند.

سام علاوه بر شغل بازیگری، یک بار به سراغ عطر فروشی رفت. عطرهای برند و مارک دار را از خارج از کشور به ایران می آورد و به قول خودش اصولی کار نکردن و به خاطر بالا و پایین شدن قیمت دلار باعث شد تا او ورشکست شود.او سپس سراغ شغل دیگری رفت که مثل اینکه برایش خیلی شگون داشت. وی یک رستوران به نام «خونه» را راه اندازی کرد که به قول خودش، این بار اصولی کار کردن باعث شد تا در کارش موفق شود و اکنون سام به همراه دوستانش آشپزان ماهری شده اند.

سام درخشانی و نحوه ورود به دنیای بازیگر

بازیگری را از کلاس های مرحوم استاد سمندریان آموخته و بعد از اتمام دوره های آزاد اولین نقشش را در سال 78 با مجموعه شب زدگان و خانه پدری در کنار شقایق فراهانی ایفا کرده است.

سام درخشانی

بعد از درخشش در چند فیلم ، یکی از بعد از دیگری پیشنهاد کارهای بعدی به وی داده شد. آخرین کار سینمایی اش به نام خوب بد جلف توانست ثابت کند در سینما نیز مانند تلویزیون موفق باشد و یک بازی قابل قبول ارائه داد.

آمار بالای بازی در فیلم ها و سریال های او نشان دهنده این است که یکی از پرکارترین بازیگران دهه های اخیر است.

رستوران سام درخشانی

درخشانی علاوه بر بازیگری رستورانی را دایر کرده و به مدیریت آنجا نیز مشغول است‌.

اسم رستورانش خونه است و آدرس آن حدود پارک آب و آتش در تهران است.

علاقه خاصی به ورزش های اسکی و اسب سواری دارد و با همسرش مرتب به اسکی می رود.

سام درخشانی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل می باشد.

او در سال 1394 با عسل امیرپور ازدواج کرده و یک دختر به نام برکه دارد که در خارج از کشور بدنیا آمده است.

او همچنین دارای یک فرزند پسر به نام برسام است که در 31 شهریور 1399 متولد شده است

این زوج در یک مهمانی خانوادگی با هم آشنا می شوند و این دوستی بعدا به ازدواج ختم می شود.

سام‌ در توضیحاتش درباره چهره همسرش این گونه است:

تصمیم من برای ازدواج از سن 35 سالگی به بعد بود. از 35 سالگی به بعد نگاه من یک نگاه جست‌وجوگرایانه بود و نیم‌نگاهی به این موضوع داشتم که فرد مورد نظرم را برای ازدواج پیدا کنم ولی هیچ وقت این موضوع را بروز نمی‌دادم و چراغ خاموش پیش می‌رفتم!

از ازدواج سنتی فراری بودم و شرایط امروز دیگر شرایطی نیست که خواستگاری‌ به صورت سنتی برگزار شود.

من نیز دوست داشتم وقتی ازدواج میکنم، همراه با شور و عشق و علاقه‌مندی باشد. اینکه فرد مورد نظرم را پیدا کنم، اشتراکات و تفاهم‌ها را بین خودمان پیدا کنیم و با علاقه‌ای که بین‌مان به وجود می‌آید، ازدواج کنیم.

وقتی عسل را دیدم و با او آشنا شدم، متوجه ویژگی‌هایی در او شدم که واقعا برای من خیلی مهم بود؛ مثلا شرایط کاری ما فضایی پرهیاهو و پراسترس دارد که روی من هم اثر گذاشته اما عسل عکس این شرایط، فردی آرام و صبور است. آرامش او در زندگی واقعا به من کمک می‌کند و می‌توانیم همدیگر را خوشبخت کنیم.

سام درخشانی

در مدتی‌که برای آشنایی بیشتر با هم بیرون می‌رفتیم، عسل بدون هیچ بهانه و تعارفی باید سر ساعت به منزل باز می‌گشت و خانواده‌اش روی این موارد تاکید زیادی داشتند و اتفاقا این موضوع برایم خیلی مهم بود.

چهره عملی و مصنوعی را نیز دوست نداشتم و دلم‌میخواست همسرم زیبایی طبیعی داشته باشد‌

بیوگرافی کامل عسل امیرپور

عسل امیرپور متولد 22 تیر 1362 در تهران مربی بدنسازی بانوان و همسر سام درخشانی بازیگر مطرح ایرانی است.

تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت سر گذاشته؛ بنابراین نقاشی می کند و اتفاقا جالب است بدانید که خواهر سام درخشانی هم نقاش است و به گفته سام ، حالا خانه آنها تبدیل به یک گالری نقاشی شده است.

سام درخشانی و عسل امیرپور

عسل امیرپور در سال 94 با خطبه محمد خاتمی ، با سام درخشانی بازیگر سینمای ایران ازدواج کرده و در سال 96 دختری به نام برکه را بدنیا آورد. وی برای زایمان و به دنیا آوردن دخترش به خارج از کشور سفر کرد و در کشور آمریکا فرزندش را به دنیا آورد.

اگر متن و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده در قسمت دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا به مدیر سایت پیام بدهید. آیدی مدیر در تلگرام @pm_be_modir

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.