کد خبر : 14330 / /
/

در آستانه نشست مهم و حساس هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فرصتی دست داد با محمد مایلی کهن همکلام شویم و نظرات او را درباره این موضوع مهم جویا شویم که ماحصل آن را می‌خوانید:

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی گفت: از ابتدا گفته بودم عزیزی خادم گزینه مناسبی نیست و اگر من حق رای داشتم قطعا علی کریمی را برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب می‌کردم.

در آستانه نشست مهم و حساس هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فرصتی دست داد با محمد مایلی کهن همکلام شویم و نظرات او را درباره این موضوع مهم جویا شویم که ماحصل آن را می‌خوانید:

*برای اظهارنظر در مورد تحرکاتی که این روزها شاهد آن هستیم، باید در جریان امور باشیم تا بتوانیم قضاوت درستی داشته باشیم. در حال‌حاضر ملاک و معیار برای قضاوت، نتایج تیم ملی است. وقتی تیم‌ملی نتیجه گرفته طبعا نمی‌توان انتقادی را متوجه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کرد. وقتی تیم ملی با بردهای پی‌درپی به جام‌جهانی صعود کرده و نتایج لازم کسب‌شده، راه برای انتقاد بسته‌شده.

*من از مخالفان سرسخت اسکوچیچ بودم و اعتقاد داشتم او کارنامه‌ای در حد و اندازه تیم ملی فوتبال ایران ندارد ولی وقتی می‌بینم او با همان بازیکنانی که در اختیار ویلموتوس بود توانسته نتیجه بگیرد دیگر جایی برای استیضاح باقی نمی ماند.

*آقای عزیزی خادم را از نمی شناسم و از نزدیک ندیده بودم تا اینکه در این دیدار منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی‌ها با ایشان سلام و احوالپرسی داشتم. از ابتدا گفته بودم عزیزی خادم گزینه مناسبی نیست و اگر من حق رای داشتم قطعا علی کریمی را برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب می‌کردم. اما این‌که اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتاً از ارتباطات مبهم رییس فدراسیون فوتبال سخن می‌گویند باید به فکر فرو رفت.

 

 

*همچنان به ترکیب هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال انتقاد دارم و به قول معروف جنس آنها جور نیست چه به‌لحاظ آنهایی که فوتبالی نیستند و چه به‌لحاظ آنهایی که باید شم اقتصادی داشته باشند و بتوانند برای فدراسیون مطلوبیت ایجاد کنند. در مورد انتقادات به روابط رئیس فدراسیون فوتبال با سیاسیون و رجل اقتصادی هم باید بگویم که اگر این روابط در راستای منافع فدراسیون و کمک به اعتلای فوتبال باشد چراکه نه! اگر این ارتباطات بتواند درآمدزایی مشروع و موجه موجه داشته باشد، چرا نباید از آن‌ها استقبال کنیم؟

درباره افراد صحبت هایم را کرده ام و موضع من در قبال همین افراد روشن است. هیچ‌کسی در فوتبال ایران به اندازه من دادکان را نمی‌شناسد. این یارکشی ها در این بحبوحه زمانی و این شرایط برای این‌که نتیجه ی این چالش را به نفع خودشان رقم بزنند، سیاه نمایی است! اما همین دادکان هم برای حضور در فدراسیون فوتبال و هم حضور در راس پرسپولیس به‌عنوان مدیرعامل همیشه اشتیاق زیادی نشان داده اما به‌هرحال هیچ‌کسی بهتر از من او را نمی‌شناسد...

*مدیرعامل جدید پرسپولیس با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و نبود یک‌چرخه‌ی درآمدزایی موجه و اصولی در بدنه فوتبال ما، کار سختی دارد. هرچند ایشان از من دعوت کردند برای حضور در هیات مدیره و حتی بدنه اجرایی باشگاه که به اعلام کردم که از من دیگر گذشته و من دوران بازنشستگی را برای خودم انتخاب کردم.

*مهدی شیری خیلی بدشانس بود. گاهی وقت ها شانس در فوتبال با ما یار است و گاهی دنیا را آوار می کند روی سرمان. من رفتار با این بچه را اصلا نمی پسندم و باید یاد بگیریم شخصیت افراد مقدم بر هرچیزی است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.