کد خبر : 14371 / /
/

قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات محدود همراه است.

قیمت پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. قیمت پراید وانت نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید گرانتر است. قیمت پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای بیشتر است. قیمت پراید به 184 میلیون رسید. جدیدترین قیمت پراید را در این خبر ملاحظه می کنید.

قیمت خودرو در ماه گذشته نوسانی بود و بازار در شرایط رکود قرار داشت. آیا در ماه پایانی سال نیز رکود تورمی بازار خودرو کشور ادامه دارد؟

قیمت خودرو در ماه گذشته نوسانی بود و بازار در شرایط رکود قرار داشت. آیا در ماه پایانی سال نیز رکود تورمی بازار خودرو کشور ادامه دارد؟

قیمت خودرو در روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

جدول قیمت پراید

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۸ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 27 بهمن 1400 از رشد قیمت 4 خودرو حکایت دارد. این رشد در حالی ثبت شده که 4 محصول ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

افزایش قیمت 4 محصول ایران خودرو

 نوسان قیمتی ایران خودرویی ها در بازار امروز در حالی ثبت شد که دلار امروز نوسان رو به پایین داشت، اما بازار خودرو امروز کمتر توجهی به این نوسان از خود نشان داد و به دو شکل افزایشی و ثبات در بازار قیمت گذاری شد.

روند پیش گرفته در بازار پرتیراژهای ایران خودرو در حالی است که علاوه بر نرخ دلار اخبار منتشره شده از مذاکرات احیای برجام نیز امروز مثبت بوده است، عواملی که این تصور را به وجود آورده بود که قیمت خودرو را کاهشی خواهد کرد، اما به گفته فعالان بازار خودرو کمبود برخی خودروها در بازار موجب شده تا بازار خودرو به دلیل کمبود شکل افزایشی به خود گیرد.

آشفتگی حاکم در بازار خودرو در حالی است فعالان این بازار بر این نکته تاکید می کنند که عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین ترین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریدار تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 تیپ 2» افزایش 2 میلیونی داشت و قیمت آن به 269 میلیون تومان رسید، اما تیپ 5 و مدل صندوق دار مدل 99 این خانواده که پیش از تعطیلات جهش عجیب قیمت در بازار را تجربه کرده بودند امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براساس ارزیابی های صورت گرفته  امروز «پژو 206 تیپ 5» در بازار به 330 میلیون تومان قیمت خورد و «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 325 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF7» هم با افزایش یک میلیونی در بازار  282 میلیون تومانی شد. «سمند سورن پلاس» نیز با رشد 2 میلیونی در بازار 314 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم امروز رشدی 3 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 493 میلیون تومان رسید و «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار  353 میلیون تومان قیمت خورد.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت پراید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.