کد خبر : 14496 / /
/

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۷۰۰ تومان کاهش، ۱,۱۷۲,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۴۷۰۰ تومان کاهش، ۱,۱۷۲,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۰.۴۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۴.۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ کاهش، ۱,۸۹۴ نرخ گذاری شد.

سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱۱,۷۳۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش، ۶,۵۸۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.ربع سکه با کاهش ۰.۴۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۲۶۸,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۷۰۰ تومان کاهش، ۱,۱۷۲,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۱۷۶,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و شش هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۴ درصدی به ۱,۱۷۲,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و دو هزار) تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.