کد خبر : 14879 / /
/

آخرین صدای ضبط شده خانم فکور برای خانم فلور نظری را می شنوید.

زنده‌یاد زهره فکور صبور هنرپیشه ایرانی بود. زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 بود. آخرین حضور زهره فکور صبور  به‌عنوان بازیگر، در سریال دنگ و فنگ روزگار محصول سال 1397 است. متاسفانه زهره فکور صبور در 10 اسفند 1400 ازدنیا رفتند. علت مرگ زهره فکور صبور ، هنوز قطعی نمی‌باشد اما شایعات بسیاری دراین‌باره وجود دارد.
آخرین صدای ضبط شده خانم فکور برای خانم فلور نظری را می شنوید. 
 
 
اگر بقای من موجب هلاکت فرد دیگری می‌شود، پس مرگ خوشایندتر و عزیزتر خواهد بود. هرگاه خبر مرگ می‌شنویم، دلمان تهی می‌شود، تهی‌تر از هرچه که بدانیم. در دنیایی زندگی می‌کنیم که مرگ را حق می‌دانند. این حق به زهره فکور صبور نیز رسید که همچون نامش، آرام و صبور بود.
زهره فکور صبور

شاید این خبر‌های ناگوار، تلنگری باشند که به خودمان بی‌آییم. زندگی کوتاه است همچون زندگی افرادی که حتی باورش برایمان سخت است. مرگ یک چالش است که هرکسی مسلتزم انجام آن است. کشور ما شاهد مرگ‌هایی است که هیچوقت فراموش نمی‌شوند. از آزاده نامداری‌ها تا زهره فکور صبور که تلخی این روز‌ها را دوچندان کرده است.

علت خودکشی زهره فکور صبور 

زنده‌یاد زهره فکور صبور هنرپیشه ایرانی بود. او متولد 1 فروردین 1357 بود که آخرین حضورش به‌عنوان بازیگر، در سریال دنگ و فنگ روزگار محصول سال 1397 است. متاسفانه خانم صبور در 10 اسفند 1400 ازدنیا رفتند. علت مرگ ایشان، هنوز قطعی نمی‌باشد اما شایعات بسیاری دراین‌باره وجود دارد.

در این بخش از معرفی بیوگرافی زهره فکورصبور به حرفه بازیگری او می‌رسیم. خانم صبور حرفه بازیگری را از کودکی با تئاتر آغاز کرد. شروع کار حرفه‌ای او با سریال روزگار جوانی محصول سال 1377 آغاز شد. این سریال از شبکه تهران پخش شد. خانم صبور در روزگار جوانی بسیار خوش درخشید که همین باعث شهرت ایشان درمیان مردم شد.

اصغر توسلی که کارگردان سریال روزگار جوانی بود، درباره خانم صبور مصاحبه‌ای انجام داده. او اینگونه بیان میکند که برای روزگار جوانی، نقش کوتاهی به زهره فکور صبور پیشنهاد کردند. سپس آقای توسلی بیان کرد که وقار و متانت این خانم باعث شد که نقشش در سریال روزگار جوانی پررنگ‌تر شود.

زندگی نامه زهره فکور صبور

در این بخش از معرفی زندگینامه زهره فکور صبور به علت مرگ این بازیگر محبوب می‌رسیم. مرگ مشکوک این خانم بازیگر همه را در شوک قرار داد. با توجه به شایعات، او در ساعت 8 شب در منزل شخصی خود با خوردن 100 قرص آرام‌بخش، خودکشی کرد. ماموران، پیکر بی‌جان این بازیگر را در منزل شخصی او پیدا کردند.

زهره فکور صبور

جالب است بدانید که زهره فکور صبور چند ساعت قبل از مرگش فیلمی درپیج اینستاگرامش پست کرد.  او در این ویدیو به‌طور واضح اعلام کرد که اگر به چند سال قبل برگردد، بازیگری را انتخاب نمی‌کند. او سپس اعلام کرد که اگر به گذشته برگردد، ازدواج می‌کند، بچه‌دار می‌شود و سعی می‌کند زندگی آرام و بی‌دغدغه داشته باشد. با توجه به این گفته‌ها می توان فهمید که این بازیگر مجرد است، اما با این حال در پیج شخصی‌اش در اینستاگرام، کلمه (Married) یعنی متاهل نوشته شده است.

جالب‌تر از آن این است که ماموران با فردی مواجه شدند که خود را همسر خانم صبور معرفی می‌کرد. همسر زهره فکور صبور بیان کرد که همسرش جواب تلفن او را نمی‌داد و برای همین به‌خانه می‌رود که با پیکر بی‌جان خانم صبور مواجه می‌شود. آن مرد بعد از دیدن این صحنه با پلیس تماس می‌گیرد و پلیس را از این ماجرا مطلع می‌کند. بهتر است بدانید که هویت این مرد هنوز مشخص نیست.

فیلم ها و سریال های زهره فکور صبور

مجموعه های تلویزیونی

عنوان مجموعه سال ساخت کارگردان

غبار نور 1375-1378 محمدرضا اصلانی

آژانس دوستی 1376 احمد رمضان‌زاده

باغ کوچک بی‌بی گل 1377 مهدی قاسمی

روزگار جوانی 1377 اصغر توسلی

یکی بود، یکی نبود 1378 جواد ارشاد

کاشانه 1378 قاسم جعغری

همسفر 1379 قاسم جعفری

نیستان 1379 حسین مختاری

گروه هفت 1380 فریال بهزاد

روز‌های آرزو 1380 شاهرخ حمیدی محترم

سه، پنج، دو 1381 مهرداد غفارزاده

مسافری از هند 1382 قاسم جعفری

مسافر پردردسر 1382 شاهرخ حمیدی مقدم

کمکم کن 1383 قاسم جعفری

فصل زرد 1383 محمدرضا زهتابی

ریحانه 1384 سیروس مقدم

نرگس 1385 سیروس مقدم

ازنفس افتاده 1385 قاسم جعفری

آدم‌خوار 1385 جواد مزدآبادی

کارآگاهان 1387 حمید لبخنده

روز‌های زیبایی 1387 جواد افشار

دلنوزان 1388 حسین سهیلی‌زاده

پایتخت 3 1392-1393 سیروس مقدم

دردسر‌های عظیم 1394 بروز نیک‌نژاد

دردسر‌های عظیم 2 1395 بروز نیک‌نژاد

پنچری 1396 بروز نیک‌نژاد

دنگ و فنگ روزگار 1397 جواد مزدآبادی

کامیون 1398 سید مسعود اطیابی

فیلم های سینمایی

عنوان فیلم سال ساخت کارگردان

بوی گل سرخ 1380 ناصر محمدی

دوشیزه باران 1386 محمدعلی سلیمان تاش

کنسرت روی آب 1389 جهانگیر جهانگیری

یه دروغ کوچولو 1390 نصرت‌الله قاضی مقدم

مشت‌زن 1391 روزبه روحی پور

جزیره 1398 نوید اسماعیلی

ناک اوت 1398 فرناز امینی

حواشی زندگی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیگران خانم در ایران می‌باشد. او همانند دیگر سلبریتی‌ها، خیر بود و سعی می‌کرد به فقرا کمک کند. خانم صبور زمانی‌که درقید حیات بودند، حواشی‌ خاصی نداشتند. چند روز قبل از مرگ ایشان اطلاعاتی درباره زندگی خصوصی او توسط یک پاپاراتزی به‌نمایش گذاشته شد. شایعاتی در این مورد وجود دارد که نشان می‌دهد خانم صبور به‌دلیل این افشاگری ها دست به خودکشی زده‌اند.

با ما همراه باشید تا از این حواشی مطلع شویم.

مهران مهام و زهره فکور صبور

تجربه تلخ سریال نرگس، این‌بار در سریال بی‌همگان اتفاق افتاد. سریال نرگس که به تهیه‌کنندگی مهران مهام بود با تصادف خانم پوپک گلدره که به مرگ ایشان منجر شد، اتفاق تلخی را تجربه کرد. سریال نرگس در سال 1385 در حال فیلم‌برداری بود که با این اتفاق ناگوار، ستاره اسکندری نقش پوپک گلدره را بازی کرد.

در حال حاضر نیز شاهد چنین اتفاقی برای سریال بی‌همگان به تهیه‌کنندگی مهران مهام هستیم. مرگ زود‌هنگام خانم صبور باعث شد که این سریال متوقف شود و همه را در غم فرو ببرد. قطعا سریال بی‌همگان هنرنمایی این بازیگر را ثبت خواهد کرد.

همسر و فرزندان زهره فکور صبور

در این بخش از معرفی بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش به آقای مهران مهام می‌رسیم. مهران مهام تهیه‌کننده فیلم و سریال‌های ایرانی می‌باشد. با توجه به شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده‌است، گویای آن است که خانم صبور با این آقا ازدواج موقت داشته است. این شایعات پایه و اساس محکمی ندارند و تنها حرف‌های یک پاپاراتزی می‌باشند.

واقعیت آن است که عکس عروسی زهره فکور صبور و همسرش در فضای مجازی موجود نیست. این بازیگر بی‌حاشیه هیچ عکسی را با این عنوان پست نکرده‌است. به‌همین دلیل موضوع متاهل بودن این خانم بازیگر کمی کاربران فضای مجازی را گیج کرده‌است.

همانطور که می‌دانید خانم صبور علاقه  بسیاری به کودکان داشت. او در اکثر مصاحبه‌های خود بیان می‌کرد که دوست دارد فرزندانی داشته باشد تا زندگی بی‌دغدغه‌ای را بگذراند. حال زهره فکور صبور کجاست که آرزو‌هایش را برآورده کند؟

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم بیوگرافی کاملی درباره بازیگر ایرانی، خانم صبور را برای شما بازگو کنیم. سپس حواشی درباره مرگ ایشان را برسی کردیم که درباره صحیح بودن آن‌ها مطمئن نیستیم. امیدوارم روزی برسد که دیگر شاهد چنین خبر‌‌های ناگواری نباشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.