کد خبر : 15133 / /
/

. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد. لیلا بلوکات عکسی با خواهرش منتشر کرد.

لیلا بلوکات (leila bolukat) از بازیگران مطرح سینمای ایران است. لیلا بلوکات در کارهای خیریه فعالیت دارد. لیلا بلوکات متولد چهارم آذر سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد. لیلا بلوکات عکسی با خواهرش منتشر کرد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات چگونه بازیگر شد؟

وی از سال ۸۷ با سریال روزهای زندگی و آسمان همیشه ابری نیست وارد بازیگری شده اما بیشترین شهرت مربوط به سریال حضرت یوسف می باشد نقش همسر فرعون را بازی میکرد.

لیلا بلوکات و تأسیس موسسه خیریه مهر لیلا

خانم لیلا بلوکات موسسه خیریه‌ای را به نام مهر لیلا راه اندازی و مدیریت می‌کنند و با نیت کمک به افراد نیازمند و کودکان بی سرپرست این موسسه را دایر کرده است هنرمندان و بازیگران و چهره های سرشناس به موسسه رفت و آمد و کمک مالی میکنند.

 لیلا بلوکات در خیریه مهر لیلا

وی می‌گوید: اگرچه در زمینه بازیگری و سینما کم کار شدم اما کار در خیریه و کمک به دیگران برایم لذت بخش است.

لیلا بلوکات

علت تاسیس موسسه خیریه

خانم بلوکات در مصاحبه اش از علت تاسیس خیریه گفت: از کودکی عاشق کمک به دیگران بودند حتی یادم می‌آید در دوران دبیرستان برای کمک به تهیه جهیزیه فردی که نیاز داشت، از دوستان دوران دبیرستان کمک گرفتم تا بتوانم به تهیه جهیزیه او کمک کنم.این ذهنیت من باعث شد تا بتوانم استارت موسسه مهر لیلا را بزنم.

کم کاری و علت آن

خانم بازیگر در ادامه مصاحبه خود گفت دلم برای بازیگری تنگ شده و نزدیک به دو سال است که در هیچ سریال فیلمی بازی نکردم.

مدتی است بیشتر در کارهای تئاتر و نمایش حضور دارم.

دلم برای بازیگری تنگ شده است

ناراحتی از تهمت و افترا

مدتی است که گاهی می شنونم که میگویند که فلانی با موسسه خیریه قصد برگزاری شو و نمایش دارد و برای مطرح شدن و دیده شدن این کار را انجام داده است متاسفانه این روزها ما بدون آگاهی از زندگی خصوصی فرد طرف را به طور قضاوت میگیریم و قضاوت میکنیم.

ازدواج و زندگی مشترک

لیلا بلوکات مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

علت ازدواج نکردن این بازیگر

من علاقه زیادی به خانواده ام دارم و هم اینکه به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می کنم اما فعلا ازدواج اولویت زندگیم نیست.

لیلا بلوکات و خواهرش

من معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی وقت ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

هنرمند ایرانی از بازیگرانی است که که ورزشکار بوده و در زمینه ورزش فعالیت زیادی دارد پودر سوارکاری اسکی مهارت زیادی دارد به صورت حرفه‌ای این دو ورزش را دنبال می کند.

همچنین در رشته بدنسازی نیز فعالیت دارد از اندام و استایل خوبی برخوردار است.

کرونا گرفتن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره ابتلا به بیماری کرونا نوشت: «بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم و در آخر که زندگی جریان پیدا کرد و ستاد مبارزه با کرونا یکی یکی مکان‌های عمومی و رفت و آمدها را آزاد کرد، قسمت شد و سفر کردم به مشهد مقدس و به دیدار بچه‌های معلول شتافتم. ولی افسوس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد.»

لیلا بلوکات

بلوکات در ادامه از مردم درخواست کرد که تمام مسائل توصیه شده بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند و «بیماری را دست کم نگیرند.»

لیلا بلوکات دوره خوبی را در سینما و تلویزیون طی می کند. انتخاب ها و روند حضورش در سینما و تلویزیون نشان می دهد در این حضور آهسته و پیوسته، حرفه ای در مسیر موفقیت قرار گرفته است؛ هر چند او فاصله مطلوبش را با تلویزیون و سریال هایش حفظ کرده و هرازگاهی در مجموعه ای دیدنی ظاهر می شود. حالا باید منتظر ماند و دید در سال های پیش رو، او را در چه کارهایی می بینیم. بلوکات همراه خواهرانش و البته خواهرزاده اش، مهمان سفره هفت سین ما بودند.

عاشق خانواده ام هستم

لیلا بلوکات میگیود: من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج کرده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم هرچند خواهرم میترا زمانی که 7-6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانمافسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این حرفه نداشت.

واقعا اگر از من بشنوید وضعیت سینما و تلویزیون در سالی که گذشت اصلا خوب نبود! من در یک سال اخیر در هیچ کاری ظاهر نشدم و کارهای خوبی ساخته نشد. البته این دوری من از کار از طرفی برایم خیلی ارزشمند بود چون این فرصت را پیدا کردم تا در کارهای معنوی فعالیت بیشتری داشته باشم و بیش از پیش در خدمت مردم و کمک به آنها بودم. حس می کنم که این لطف خداوند بود که شامل حالم شد تا حداقل پیش خداوند روسفید بوده و از خودم راضی باشم.

در سال جدید هم امیدوارم که خداوند باز هم این را قسمت من کند که هم در کارهای حرفه ای خودم موقعیت های خوبی ایجاد شود و هم فرصتی دوباره پیدا کنم تا به امور خیریه بپردازم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.