کد خبر : 15618 / /
/

بازار ارز تهران دیروز شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی روز گذشته از مرز 27 هزار تومان به سمت کانال 26 هزار تومان حرکت کرد و نرخ دلار در ساعات پایانی معاملات نقدی دیروز بر روی 26 هزار و 820 تومان قرار گرفت.

 

بازار ارز تهران دیروز شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود. اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 15 فروردین 1401چگونه پیش بینی کرده اند؟

بازار ارز تهران دیروز شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی روز گذشته از مرز 27 هزار تومان به سمت کانال 26 هزار تومان حرکت کرد و نرخ دلار  در ساعات پایانی معاملات نقدی دیروز بر روی 26 هزار و 820 تومان قرار گرفت. 

برخی از تحلیلگران باز ارز تهران معتقدند که افزایش قیمت دلار در تعطیلات نوروز مقطعی بوده و  با باز شدن اکثر صرافی ها ،شرایط برای نوسان گیری و اثرگذاری معامله گران خرد کاهش پیدا می کند و دلار بر مدار نزول قرار خواهد گرفت. به عقیده آنها نرخ دلار وارد فاز کاهشی شده و به مرور زمان به سمت ابتدای مرز 26 هزار تومان خواهد رفت.

عده ای از معامله گران بازار ارز تهران می گویند که این اسکناس آمریکایی امروز نوسان چشمگیری از خود ثبت نخواهد کرد  و در محدوده 26 هزار و 500 تومان فعالیت خواهد کرد. 

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 15 فروردین  1401چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته با 7 هزار  330 تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی ثابت بود.  بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز  سیگنال صعود یا نزول مخابره نشد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب 26 هزار و 920  تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با شنبه شب تقریبا 130 تومان کاهش را نشان می دهد.  شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 27 هزار و 50  تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی نزولی است. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار و 50 تومان معامله شد که نسبت به قیمت شنبه شب 110 تومان افت کرده  بود. شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 26 هزار و 160 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  دوشنبه 15 فروردین پایین می رود. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.