کد خبر : 15834 / /
/

لفی جدید مهران غفوریان را ملاحظه می کنید.

مهران غفوریان عکس جدید با همسر و فرزندش منتشر کرده است. مهران غفوریان  بازیگر محبوب سریال های طنز است. مهران غفوریان چندی پیش عمل قلب انجام داد. مهران غفوریان در کشور به عنوان بازیگر، کمدین و کارگردان شناخته میشود. سلفی جدید مهران غفوریان را ملاحظه می کنید.

مهران غفوریان

او در سال ۱۳۷۳ در مجموعۀ تلویزیونی لبخند سوم، فعالیت خود را شروع کرد و در زمینه ی مجری گری سابقه دارد.

خلاصه زندگی نامه مهران غفوریان

نام:مهران غفوریان

تاریخ تولد:۱۳۵۳/۶/۳

محل تولد:تهران

تحصیلات:لیسانس نقاشی

پیشه:بازیگر و کارگردان

تأهل:متاهل

مهران غفوریان را بیشتر بشناسیم

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ ۳ شهریور ماه ۱۳۵۳ دیده به جهان گشود و در تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر که اهل تهران و  در سال ۱۳۷۲ فوت شده است ؛ بعنوان ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی است. این بازیگر دارای یک برادر میباشد که نام او مهدی است و ۵ سال از او بزرگ تر است و در زمینه ی آهنگسازی فعالیت دارد. ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آنها که خطاط بوده آغاز شده است که در هنر نقاشی و آواز خوانی، علاوه‌براین هنر ها مهارت داشته اند.

مهران غفوریان

 مهران غفوریان و تحصیلاتش

مهران غفوریان در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در رشتهٔ نقاشی- نقاشی عمومی فارغ التحصیل شده است.

همسر مهران غفوریان,بیوگرافی مهران غفوریان,زندگینامه مهران غفوریانمهران غفوریان و همسرش آرزو

مهران غفوریان و اخلاقیاتش

مهران غفوریان درمورد خصوصیات اخلاقی اش می گوید:من برخلاف نقش های بازیگری ام، خیلی جدی هستم و کارهایم را با جدیت تمام انجام می دهم. همکاران من از خصوصیات اخلاقی ام مطلع هستند ولی همیشه سعی دارم که هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

 مهران غفوریان چگونه ازدواج کرد؟

در ۱۳ دی ۱۳۹۳ مهران غفوریان با دختری به نام آرزو، زندگی مشترکش را تشکیل داد. این زوج در یک مرکز خرید با هم اشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. او در برنامه گل خانه، خبر نامزدی اش را در همان سال، رسانه ای کرد. حاصل ازدواج این زوج، دختری بود که در بهمن ۹۷ متولد شد و نام هانا را برای آن انتخاب کردند.

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

مهران غفوریان وقتی که به سن ۲۰ سالگی رسید، در سال ۱۳۷۳ برای نخستین بار در تست برنامه آیتمی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان با پیشنهاد یکی از دوستانش شرکت کرد و در آن قبول شد. او در سال ۱۳۷۶ بعد از ساخت برنامه گل ها، حرف تو حرف را اجرا کرد و پس از آن با مهران مدیری در برنامه ۱۳۷۷ هم بازی شد. سپس سریال این چند نفر به کارگردانی مهران غفوریان بود. او بعد از این سریال، مشوغل به ساخت زیر آسمان شهر شد که هر شب در تلویزیون پخش میشد. او به خاطر موفقیت در این مجموعه، سری دوم و سوم آنرا ساخت.

مهران غفوریان

شروع بازیگری مهران غفوریان

در سال ۸۲ مهران غفوریان، سریال« ورود ممنوع، ممنوع» که یک سریال نود قسمتی بود؛ را ساخت ولی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما بعد از پخش چند قسمت از این مجموعه، اجرای آن را متوقف کرد. از آن به بعد، مهران غفوریان در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی، فعالیت بیشتری داشت و تنها یک فیلم ویدئویی ساخت که نامش« من پلیس نیستم» بود. او در هنگام ساخت سریال همسایه ها در سال ۹۵ به خاطر شکستن پای آرش معیریان که کارگردان این سریال بود و انصرافش از ادامه کار، به عنوان کارگردان، جایگزین آرش معیریان شد و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان در خندوانه

در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه در سال ۱۳۹۴ مهران غفوریان توانست مرحله فینال برود و جایگاه اول را بهمراه امیر مهدی ژوله کسب کند.

دوستان صمیمی مهران غفوریان

از دوستان صمیمی و محبوب مهران غفوریان می توان به سعید آقاخانی، محسن تنابنده، یوسف تیموری، محمدرضا گلزار، امین حیایی و پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

مهران غفوریان

شغل دوم مهران غفوریان

مهران غفوریان، شغل دومی به جز کار در سینما و هنر داردو درواقع شغل دوم او اینست که یک فروشگاه اجیل و شیرینی فروشی دارد.

برخورد مهران غفوریان با مردم

مهران غفوریان درخصوص برخورد مردم کشورش می گوید:مردم ایران از مردمان هنرمند به شمار میروند و همیشه بعد از دیدن ما در اماکن عمومی یا خیابان ها از ما استقبال می کنند و به ما مهر و محبت می ورزند. یکی از آرزوهای من اینست که بتوانم گوشه ای از محبت های مردم را با انجام کارهایم جبران کنم.

لاغری مهران غفوریان

مهران غفوریان بخاطر وزن زیادش و سائیده شدن مفصل ران یک مرتبه تحت عمل جراحی لاغری قرار گرفته است و پس از آن با رژیم غذایی ،توانسته وزنش را کم کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.