کد خبر : 15947 / /
/

بهنوش بختیاری اخیرا تغییرات ظاهری فاحشی روی صورت خود داده است. جدیدترین عکس بهنوش بختیاری را در یان خبر ملاحظه می کنید.

بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۴ در شهر تهران است. بهنوش بختیاری تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به پایان رسانده است. بهنوش بختیاری با بازی در سریال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختیاری علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تاجر و مالک برند لباس و جواهرات می باشد. بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده است.

بهنوش بختیاری

وی در تیرماه سال ۱۳۸۷ با محمدرضا آرین نویسنده طنز که بیشتر با کارگردان مطرح طنز مهران مدیری کار کرده است ازدواج کرده است.

بهنوش بختیاری طلاق گرفته است؟

در مصاحبه ای از بهنوش بختیاری پرسیده شد که شایعه شده است طلاق گرفته اید ، آیا این موضوع صحت دارد ؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد : بله این شایعه زشت را شنیده ام . خیر من مدت ۹ سال است زندگی مشترک دارم و خیلی هم از زندگی ام راضی هستم.

قصد جدایی از همسرم ندارم ، لطفا به این شایعات پایان دهید. مصاحبه کننده با دیگر پرسید که آیا اینکه همسرتان در هیچ کجا همراهتان نیست دلیل این شایعه نیست؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد : بله همین طور است.

وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش میاید. همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش جایی منتشر شود  و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.

بهنوش بختیاری

خانواده بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری یک خانواده ۵ نفره دارد و آخرین فرزند خانواده است. وی یک برادر بزرگتر از خود به نام بهزاد و یک خواهر به نام بهناز دارد. پدرش در گذشته کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار است.

سابقه فعالیت بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری بازیگر زن ایرانی پس از شرکت در دوره های آموزش بازیگری به هنر و بازیگری علاقه پیدا کرد و این مسیر را ادامه داد. وی در کلاس های مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را در کنار هنرمندان دیگر همچون نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری گذراند و در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در سریال هوای تازه ساخته حسن فتحی بازی کرد پس از آن در چندین سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشت.

در سال ۱۳۸۳ بازی خانم بختیاری در سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد چهره اش در میان مردم و کارگردانان دیگر شناخته شود. پس از آن با نقش آفیرینی در سریال های طنز آقای مدیری از جمله جایزه بزرگ و شب های برره مشهور شد. وی در سال ۱۳۷۶ اولین تجربه سینمایی اش را با بازی در فیلم پشت دیوار شب به دست آورد .

بهنوش بختیاری در این سال ها معمولا در سریال و فیلم های طنز ایفای نقش نمود اما در سال ۱۳۹۴ برای نقش جدی اش در فیلم سینمایی من ساخته سهیل بیرقی نامزد بهترین بازیگر مکمل زن  شد.

 بهنوش بختیاری

مشهور شدن و دیده شدن بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری در مورد نحوه ورودش به بازیگری اینطور گفت : بعد از اینکه درسم تموم شد بازیگری رو از تئاتر شروع کردم، به دلم نچسبید احساس کردم باید توی هیجان مسابقه ی عجیب و غریبی بیوفتی که توی وجود من نبود به این خاطر تصمیم گرفتم پشت صحنه کار کنم مدتی منشی صحنه بودم بعد از آن با پیشنهاد آقای عطاران و بازی در سریال خانه بدوش مسیرم عوض شد. ولی من واقعا نمیخاسم، اینجوری پیش اومد. این بازیگر منشی صحنه کارگردان هایی همچون داریوش مهرجویی، کیانوش عیاری، سامان مقدم و مهدی صباغ زاده بوده است.

صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری با آیدی behnoosh_bakhtiari در اینستاگرام فعالیت می کند.

فیلم های سینمایی بهنوش بختیاری :

لازانیا (۱۳۹۷)

زندانی‌ها (۱۳۹۷)

ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)

آقای سانسور (۱۳۹۶)

دم‌سرخ‌ها (۱۳۹۶)

ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶)

استیگمات (۱۳۹۶)

همه چی عادیه(۱۳۹۵)

مرداد (۱۳۹۵)

ماجان (۱۳۹۵)

انزوا (۱۳۹۵)

پا تو کفش من نکن (۱۳۹۵)

قهرمانان کوچک (۱۳۹۵)

پنجاه کیلو آلبالو (۱۳۹۴)

مشکل گیتی (۱۳۹۴)

من (۱۳۹۴)

باورم کن (۱۳۹۳)

دریاکنار (۱۳۹۳)

دزد و پری (۱۳۹۳)

دوربین (۱۳۹۳)

پنج ستاره (۱۳۹۲)

ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)

کالسکه (۱۳۹۲)

عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

بازگشت به آینده (۱۳۹۰)

تو و من (۱۳۹۰)

ساعت شلوغی (۱۳۹۰)

آژانس ازدواج (۱۳۸۹)

اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)

داماد خجالتی (۱۳۸۹)

زن‌ها شگفت‌انگیزند (۱۳۸۹)

سه نفر روی یک خط (۱۳۸۹)

قبرستان غیرانتفاعی (۱۳۸۹)

هر چی خدا بخواد (۱۳۸۹)

ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

حلقه‌های ازدواج (۱۳۸۸)

دلقک‌ها (۱۳۸۸)

عروسک (۱۳۸۸)

خواب فروش (۱۳۸۸)

از ما بهتران (۱۳۸۷)

ده رقمی (۱۳۸۷)

دو خواهر (۱۳۸۷)

زندگی شیرین (۱۳۸۷)

شبانه روز (۱۳۸۷)

کیش و مات (۱۳۸۷)

مهمان مامان (۱۳۸۲)

قلعه یاسین (۱۳۷۹)

پشت دیوار شب (۱۳۷۶)

همچنین بخوانید:  عکس جدید و دیده نشده زانیار خسروی و همسرش

سریال های تلویزیونی بهنوش بختیاری :

هوای تازه (۱۳۷۵)

برگبار (۱۳۷۶)

ماجراهای خانه قدیمی (۱۳۷۷)

مرگ در سکوت (۱۳۷۷)

این زمینی‌ها (۱۳۷۸)

روزگار جوانی (۱۳۷۸)

داستان یک شهر (۱۳۷۹)

وکیل محله (۱۳۷۹)

سایه ها (۱۳۷۹)

همسفر (۱۳۷۹)

ماجراهای سرابی (۱۳۸۰)

روزهای آرزو (۱۳۸۰)

خانه آرزوها (۱۳۸۰)

هزاران چشم (۱۳۸۱)

فرمان (۱۳۸۲)

خانه به دوش

شبکه سه و نیم (۱۳۸۳)

جایزه بزرگ (۱۳۸۴)

شب‌های برره (۱۳۸۴)

زندگی به شرط خنده (۱۳۸۴)

باغ مظفر (۱۳۸۵)

گل یا پوچ (۱۳۸۵)

چارخونه (۱۳۸۶)

عید امسال (۱۳۸۷)

دارا و ندار (۱۳۸۸)

آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۹)

چهار چرخ (۱۳۹۰)

مسیر انحرافی (۱۳۹۱)

خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

خانه اجاره‌ای ۲ (۱۳۹۱)

عصر پاییزی (۱۳۹۲)

خوب، بد، زشت (۱۳۹۳)

محله گل و بلبل (۱۳۹۴)

محله گل و بلبل ۲ (۱۳۹۵)

سارق روح (۱۳۹۶)

محله گل و بلبل ۳ (۱۳۹۷)

بر سر دو راهی (۱۳۹۷)

عکس های جدید بهنوش بختیاری 

بهنش بختیاری با انتشار تصویر مادر و برادرش بهروز نوشت :

بهروزم…برادرم….جانت سلامت….الهی دردت به جان من بیاد…..همیشه برقرار باشی……..جوون ترها فکر نکنید چون جوان هستید مواظب خودتون نباشید….قلب شوخی ندارد…..قلب همدیگرو نشکنیم…..تمام بیماریهای قلبی و عروقی ناشی از آسیب خوردن به روح و احساس ماست…..قلبتون نشکنه الهی…..قلب منم خیلی شکستن….دعا کنید برای تسکین قلبهامون…….. عیدتون مبارک

بهنوش بختیاری , بهنوش بختیاری و برادرش , اینستاگرام بهنوش بختیاری , fik,a fojdhvd

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر خود و داریوش فرضیایی نوشت :

تو عمرم انقدر ازکاری لذت نبرده بودم..محله گل و بلبل دید منو به دنیا عوض کرده..وقتی واسه بچه ها کار میکنم روحم جلا پیدا میکنه..وقتی عشق خالصانه و بی توقع و رفتار پاکشونو میبینم دیگه از هیچ قضاوتی ناراحت نمیشم..

پیش خودم میگم ما انقدر لیاقت داشتیم که فرشته ها دوسمون داشته باشن ومام به عشقشون ساعتها روپا وایسیم..وقتی میگن خاله چمنی دلم ضعف بره و بگم تا آخر عمربرای لبخندتون جون میدم..عمو پورنگ که دیگه یه سره جاش تو بهشته که انقدر دعای پاک کوچولوا همراهشه..خوش به سعادتشون…

خیلی خیلی خیلی این کارو دوج دارمو همینطور خسته نباشید اقای علیپور کارگردان گلمون..اقای اقاجان زاده تهیه کننده ای که شبیه هیچ تهیه کننده ای نیست و مال سرزمین کودکان است وبس..گل و بلبلیا خسته کار نباشید..همین الانا از سرکار میایم خونه ولی روحم زنده وشاده..

با اینکه جسمم خستس که اونم بایه خواب خوب میشه..شبتون پرستاره..ببخشید که نمیتونم جواب کامنتای قشنگتونو بدم..سرفرصت ایشاللا..ولی همرومیخونم..دوستون دارم.یا علی

بهنوش بختیاری , بیوگرافی بهنوش بختیاری , عکس بهنوش بختیاری , اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر خود ، مهران غفوریان ، همسرش آرزو در کنار نعیمه نظام دوست نوشت :

مهران غفوریان عزیز تولدت مبارک..این خانم زیبا خانم آقا مهران..ارزو خانمه..اقای غفوریان چندروز پیش به من گفت نمیدونی چقدر دوس دارم با هوادارام و مردمم در ارتباط باشم..اما وقتی صفحه های شمارو میبینم و توهینهای بعضیارو عصبی میشم و منصرف..

چقدر بده هنرمندی که عاشق مردمشه به خاطر این رفتارا نخواد بیاد تو فضای مجازی..گفت که صبوری ما رو نداره و رسما روحیش خراب میشه وچون دسترسی به اون ادما نداره که جوابشونو بده بهم میریزه و ویران میشه ودیگه نمیتونه بازی کنه…

مهران جان تولدت مبارک..ارزوی حالی خوش و روزگاری بروفق مرادت دارم..به ما قد نمیده ولی ایشالله توهین وقضاوت نکردن فرهنگ مون بشه..هرچند که ما اون موقع دیگه تو این دنیا نیستیم..قدردانتیم پسر..یاعلی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.