کد خبر : 16033 / /
/

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودروهای کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی به دست آمده است. بعضی از این خودروها در اسفند سال گذشته زیر ۳۰۰ میلیون تومان قیمت داشتند.

قیمت خودرو در روزهای اخیر بالا رفته است. قیمت خودرو در بازار تغییر کرده است. قیمت خودرو در سالهای گذشته به شدت دچار نوسان شده است. قیمت خودرو کارکرده تا 350 میلیون در سایت دیوار فروخته می شود. برای اطلاع از جزئیات قیمت خودرو با این خبر همراه باشید.

قیمت خودرو کارکرده در بازار چند؟

خودروهای کارکرده با توجه به گرانی خودروهای صفر کیلومتر بازار خاص خود را دارند. این خودروها با قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. با ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ این خودروها نسبت به اسفند ۱۴۰۰ چقدر گران شدند؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودروهای کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی به دست آمده است. بعضی از این خودروها در اسفند سال گذشته زیر ۳۰۰ میلیون تومان قیمت داشتند.

قیمت خودرو

در این فهرست ارزان‌ترین خودرو، پراید ۱۳۱ SL محسوب می‌شود. متوسط قیمت این خودرو در آگهی‌های این سایت، ۱۷۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است. در حالی که در گزارش پیشین تجارت‌نیوز از قیمت خودروهای کارکرده در اسفند ۱۴۰۰، این خودرو به طور متوسط با نرخ  ۱۳۹ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله می‌شد.

در راس گران‌ترین خودروها نیز، پژو پارس دوگانه‌سوز قرار دارد که متوسط قیمت آن به ۳۴۸ میلیون تومان می‌رسد. این خودرو در گزارش پیشین، ۲۹۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

قیمت خودروهای کارکرده کمتر از ۳۵۰ میلیون تومان

در میان خودروهای کارکرده، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، با متوسط قیمت ۳۲۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان، یکی از ‌گزینه‌هایی است که نام آن در این فهرست دیده می‌شود. این خودرو در اسفند ۱۴۰۰، ۲۷۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

خریداران همچنین می‌توانند، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی را با متوسط قیمت‌ ۳۰۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بخرند. این خودرو در زمان گزارش پیشین، ۲۶۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله می‌شد.

آنها می‌توانند پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را نیز با متوسط قیمت ۲۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خریداری کنند. نرخ این خودرو در اسفند سال گذشته، ۲۱۶ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان بود.

سمند LX ساده انتخاب دیگری است که متوسط قیمت آن در آگهی‌ها ۲۶۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان بوده است. این خودرو در ماه پایانی ۱۴۰۰، به قیمت ۲۲۷ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان معامله می‌شد.

فروشندگان خودرو، کوییک دنده‌ای R را با متوسط قیمت ۲۰۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی کرده‌اند. قیمت پیشین این خودرو، ۱۸۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

در این فهرست همچنین افراد می‌توانند نام ساینا دنده‌ای EX و تیبا هاچبک EX را بیابند. متوسط قیمت آنها در آگهی‌ها به ترتیب ۱۹۷ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۱۸۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است. این خودروها در زمان انتشار گزارش پیشین، به ترتیب ۱۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۱۴۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله می‌شدند.

خریداران همچنین می‌توانند پراید ۱۱۱ SE را با متوسط قیمت ۱۹۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان خریداری کنند. قیمت این خودرو در اسفند، ۱۵۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان بود.

فروشندگان خودروهای کارکرده، پژو ۴۰۵ GLX – دوگانه سوز CNG را با متوسط قیمت ۲۸۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان در سایت دیوار آگهی کرده‌اند. قیمت پیشین آن، ۲۲۷ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان بود.

جدول ۱۰ خودروی کارکرده پرطرفدار را در ادامه می‌بینید. قیمت خودروها، در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ با هفته منتهی با ۲۱ اسفند سال گذشته، مقایسه شده است.

در این فهرست، کوییک دنده‌ای R کمترین و پژو ۲۰۶ SD V8 بیشترین رشد قیمت را داشته‌اند.

قیمت این خودرو در ۲۴ ساعت ۵۰میلیون تومان افزایش یافت!

خودرو فیدلیتی پرایم ۵۰ میلیون تومان گران شده و امروز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

 نوسانات قیمتی در بازار خودرو در آخرین روز هفته نیز صعودی ماند به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۱۹۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

پراید ۱۵۱ نیز در این مدت گران شده است به طوری که مدل ۱۳۹۹ این خودرو از ۱۵۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۱ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نمانده اند به طوری که ۲۰ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از۲۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده اند به طوری که سمند lx ساده مدل ۱۴۰۱ از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند؛ تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

خودرو فیدلیتی پرایم نیز در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده است و امروز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.