کد خبر : 16043 / /
/

لیلا اوتادی از بازیگرانی است که به سمت عمل های زیبایی نرفته است.

لیلا اوتادی از بازیگرانی است که به سمت عمل های زیبایی نرفته است. لیلا اوتادی مجرد است. لیلا اوتادی عکس جدیدی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. جدیدترین عکس لیلا اوتادی را در زیر مشاهده می کنید. لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی

نام:لیلا

نام خانوادگی:اوتادی

تاریخ تولد:1362/5/14

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل معماری داخلی

-----------------------------

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی  کیست؟

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد. 

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند. این سریال در میان سریال های ماه رمضان 1385 از بقیه محبوبتر بوده است و موضوع آن حول محور چشم برزخی می گردد.

موضوع داستان بدین ترتیب است که دکتر اکرمی، که فردی وارسته و با ایمان است قبل از مرگش وصیت می کند که قرنیه چشمش به عبدالله صدوق که او نیز فرد متدینی است برسد. اما رویا دختر دکتر اکرمی با اصرار فراوان چشم پدر را به چشم نامزدش دکتر مودت که او نیز مشکل بینایی دارد پیوند می زند.

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

لیلا اوتادی

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

سریال زخم نام جدیدترین سریال مسعود آب پررور است که لیلا اوتادی در آن نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی میکند.

هنرنمایی لیلا  اوتادی در فیلم زخم 

داستان سریال زخم :درباره سروان الهام پویا با (بازی لیلا اوتادی ) است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری بوده و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می شود…

لیلا اوتادی

کارنامه هنری لیلا اوتادی

سوابق سینمایی لیلا اوتادی

1396   کاتیوشا

1396  پیشونی سفید 2

1395  آزاد به قید شرط

1395   تله پاتی

1394   مالیخولیا    

1394    ناردون

1394     آشوب

1393    سه بیگانه

1393      کلاف

1392افسونگر

1392     سگ های پوشالی     

1392     لاله

1391     زن. مرد. زندگی...

1391     آقای الف   

1390     شیر تو شیر  

1389     اخراجی ها 3

1389     دردسر بزرگ

1389     پیتزا مخلوط

1388     به دنبال خوشبختی

1388     عروسک

1388     باغ قرمز  

1388     آدم کش

1387     پسر آدم، دختر حوا    

1387     حرکت اول

1387     دعوت

1386     زن ها فرشته اند

1385     چهارانگشتی

1385     فرش ایرانی

1385     قصه دل ها

1384     چپ دست

1383     بید مجنون

1381     چشمان سیاه

سلفی لیلا اوتادی

سلفی آسانسوری لیلا اوتادی

فیلم های تلویزیونی لیلا اوتادی

1395   شروع یک پایان

1395   یه شام خوب

1388     خواب بد

1387     همان روز   

1386     گوشه نشینان

1384     بیرون از بهشت

مجموعه تلویزیونی های لیلا اوتادی

1397حوالی پاییز

1395آرام می گیریم

1395چرخ فلک

1393زخم

1387اشک ها و لبخندها

1389     خون بها    

1387     اشک ها و لبخندها

1385     آخرین گناه  

1383     مهر و ماه

 فیلم لیلا اوتادی

بازی لیلا اوتادی در فیلم چرخ و فلک

بازی های لیلا اوتادی در نمایش خانگی 

عالیجناب

آشوب

آغاز فعالیت حرفه ای لیلا اوتادی

لیلا اوتادی نخستین کار حرفه ای خودرا درسال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه بـه کارگردانی زنده یاد ایرج قادری شروع نمود. هم چنین وی درسال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم مهر و ماه خوش درخشید. سریال هایی از قبیل «آرام میگیریم» در نقش آوا درسال ۱۳۹۵ و سریال «حوالی پاییز» درسال ۱۳۹۷ جزو آخرین فعالیت های او در تلویزیون می‌باشد.

بیوگرافی لیلا اوتادی و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های لیلا اوتادی

جالب اسـت بدانید کـه خانم اوتادی یک فیلم بلند بـه نام «شیطان شلوار لی میپوشد» و هم چنین فیلمی کوتاه بـه نام «مهمانی زیر آب» را ساخته و کارگردانی کرده اسـت. لیلا اوتادی در ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط مبلغ ۷۵ میلیون تومان دریافت کرده اسـت. او زمانی کـه در برنامه هفت حضور پیدا کرده بود.

لیلا اوتادی گران ترین بازیگر سینمای ایران

او در واکنش بـه این تیتر گفته اسـت: «در فضای مجازی منتشر شده اسـت کـه مـن گرانترین بازیگر سینمای کشور ایران هستم، ولی این موضوع کذب اسـت. بعضی ها میخواستند تا بـه مـن لقب بازیگر گران را بدهند، ولی بشما خاطرجمعی میدهم کـه این موضوع اصلا درست نیست.»

مربی بدنسازی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی معتقد اسـت کـه یک بازیگر برای بازی کردن در هر نقشی باید از لحاظ فیزیکی بسیار آماده باشد، و این آمادگی فقط با ورزش امکان‌پذیر اسـت. بهمین خاطر ورزش همیشه بخش جدانشدنی زندگی او بوده اسـت.

بیوگرافی لیلا اوتادی و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های لیلا اوتادی

خانم اوتادی اکنون بـه مدت دو سال اسـت کـه بـه صورت حرفه ای مربی بدنسازی می‌باشد. اما مدتی با کار محاصره شد و دیگر نتوانست این حرفه را ادامه دهد. اما همیشه دراین ورزش شرکت می‌کند. علاوه بر این بطور حرفه ای بـه ورزش هایی مانند تنیس و اسب دوانی هم مشغول می باشد.

کتاب شعر لیلا اوتادی

همانطور کـه گفتیم لیلا اوتادی دستی در سرودن اشعار هم دارد. او زمانی کـه ۱۷ سال داشت، سرودن اشعار را شروع کرده اسـت. خانم اوتادی نخستین کتاب خودرا با نام «در بهشتی کـه کلاغ نیست، مترسک هم نیست» منتشر نموده اسـت. این اثر در بر دارنده یک مجموعه ی شعر اسـت کـه درسال ۱۳۹۳ بـه دو زبان پارسی و انگلیسی توسط انتشارات مروارید در ۷۶ صفحه بـه چاپ رسیده اسـت.

برند عطر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در روز تولد خود گفت: «دراین روز زیبا دوست دارم، بشما بگویم کـه سال پیش کمپانی «تمپتیشن» کـه در فرانسه و کشور امارات عطر تولید میکند، با مـن تماس گرفتند؛ و بعد از گفتگوهای اولیه با نماینده خاورمیانه ی کمپانی پیشنهادشان را برای تولید عطر با نام خودم برای هوادارانم پذیرفتم.»

ازدواج و همسر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی هنوز مجرد اسـت و بارها در گفتگو هایش این مورد را گوشزد کرده اسـت. چندی پیش عکسی دو نفره از او منتشر شد و شایعه ای بـه دنبال آن فراگیر گردید کـه خانم اوتادی ازدواج کرده اسـت. او خود صراحتا اعلام کرد کـه این خبر بـه هیچ عنوان صحت ندارد.

علایق لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در مورد کارهای مورد علاقه اش اینچنین گفته اسـت: «بخاطر رشته ی تحصیلی ام همیشه دوربین بـه دست داشتم. حتی وقتی مسافرت می رفتم، دوربینم رابه همراه خودم می بردم. در حین سفرهایم بـه فکر کودکان بی سرپرست افتادم. بهمین خاطر یک نمایشگاه عکاسی برپا کردم، تا بتوانم با آن هزینه بـه آنها کمکی کرده باشم.»

بهترین سرگرمی او مسافرت رفتن اسـت. بـه این خاطر کـه همیشه بـه شناختن فرهنگ و آداب و رسوم جوامع مختلف علاقه خاصی داشته و همین موضوع باعث شده کـه بـه سفر علاقه مند شود. او هم چنین دوست دارد بـه مناطقی بکر و ناشناخته سفر کند کـه کمتر جایی در مورد انها اطلاعاتی منتشر کرده باشد. لازم بـه ذکر اسـت کـه او بـه زبان های ترکی و انگلیسی کاملا مسلط می باشد.

ماشین های لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بـه خودرو شاسی بلند بسیار علاقه دارد و لندکروز را بیشتر از همه ی دوست دارد. حتی قبلا هم یک لندکروز سفید داشته اسـت. اما ازآن جاییکه دوستانش همیشه با شوخی بـه او می‌گفتند: «مگر آمبولانس گرفتی لیلا!» بعد ازآن تصمیم میگیرد کـه خودرو کوچک تری بخرد، اما با این حال رانندگی با آنرا هیچوقت دوست نداشت. بهمین خاطر دوباره یک لندکروز مشکی میخرد.

لیلا اوتادی و اهمیت به تغذیه و خوراک سالم

لیلا اوتادی بـه تغذیه سالم اهمیت زیادی می‌دهد، از این رو وعده ی صبحانه برای او بسیار مهم اسـت. گفتنی اسـت کـه طبق معمول هفته ای دو یا سه بار برای ناهار برنج میل می‌کند. هم چنین برای وعده شام نیز سبزیجات پخته، سالاد یا گوشت سفید پخته شده بدون ذره ای روغن می‌خورد. لازم بـه ذکر اسـت کـه لیلا اوتادی صراحتا اعلام کرده کـه تا بحال تحت هیچگونه عمل زیبایی قرار نگرفته اسـت.

صفحه اینستاگرام لیلا اوتادی leilaotadii@

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.