کد خبر : 16115 / /
/

بهرام افشاری سال ۹۷ اولین سریال نمایش خانگی کارنامه‌اش را بازی کرد و جلوی دوربین مجموعه «دل» اثر منوچهر هادی رفت.

 

افشاری در «راز بقا»ی سعید آقاخانی تصویری بامزه از کاراکتر «رحیم» نمایش داده و در نقش جوانی پُررو، مردم‌آزار و خرابکار مخاطب را با خود همراه کرده است. پررویی و بی‌ملاحظگی او در برابر کاراکتر «حاجی الماسی» با بازی سعید آقاخانی به عنوان شخصیتی باتجربه، پخته و متدین نیز باعث شده رابطه این دو شخصیت بامزه از آب دربیاید.

بهرام افشاری سال ۹۷ اولین سریال نمایش خانگی کارنامه‌اش را بازی کرد و جلوی دوربین مجموعه «دل» اثر منوچهر هادی رفت. کیفیت و حواشی آن باعث شد این سریال مــورد توجه قرار نگیرد و بهرام افشاری ورود موفقیت‌آمیزی به نمایش خانگی نداشته باشد. او با ایفای نقش در سریال «میدان سرخ» فعالیت‌اش را در این مدیوم پیگیری و سپس در کمدی «راز بقا» بازی کرد. بعد از دو تجربه ناموفق، حالا سریال سعید آقاخانی نتیجه متفاوتی را برای این بازیگر محبوب رقم زده است.

سریال «دل» در کارنامه منوچهر هـادی و همه بازیگران آن تبدیل به یک شکست شـد. قصه عاشقانه سـریـال، بــازی بازیگران، ریتم کند و کم اتفاق داستان نیز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. بهرام افشاری در این مجموعه به عنوان بازیگر از پس ایفای نقش خود برآمد اما حواشی متعدد سریال چنان بر عملکرد او سایه انداخت که بــازی‌اش چندان دیده نشد. دومین سریال بهرام افشاری هم «میدان سرخ» بود که با وجود ستاره‌های فـراوان، نتوانست مخاطب را با قصه همراه کند و همراه با انتقادهای فراوان در فصل اول به پایان رسید. بهرام افشاری حالا پس از گذشت سه سال از ورود به نمایش خانگی و پشت سر گذاشتن دو سریال ناکام، بالاخره موفق شده با «راز بقا» جای خود را در میان مخاطبان پیدا و توقع مخاطبان را در جایگاه ستاره محبوب سینما برآورده کند.

افشاری در «راز بقا» تصویری بامزه از کاراکتر «رحیم» نمایش داده و در نقش جوانی پررو، مردم‌آزار و خرابکار مخاطب را کاملا با خود همراه کرده. او کاملا بر روی بازی، حرکات و لحن خود، مسلط است و تقریبا در همه سکانس‌های خـود موفق می‌شود از تماشاگر خنده بگیرد. این بازیگر ویژگی‌های «رحیم» مانند وقاحت و بی‌پروا بودن او را به خوبی در بازی‌اش نشان می‌دهد و تصویری قابل باور از کاراکتر خود به نمایش گذاشته است. پررویی و بی‌ملاحظگی او در ارتباط با کاراکتر «حاجی الماسی» با بازی سعید آقاخانی به عنوان شخصیتی باتجربه، پخته و متدین نیز باعث شده رابطه این دو شخصیت هم بسیار بامزه از آب دربیاید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.