کد خبر : 16761 / /
/

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲ تومان کاهش، ۲۵,۷۰۷ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲ تومان افزایش، ۲۵,۵۸۱ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با کاهش ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۵,۷۰۸ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۷۷ تومان افزایش، ۲۲,۰۲۷ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۵,۷۰۹ (بیست و پنج هزار و هفتصد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۰۸ می ۲۰۲۲ - با کاهش ۰ درصدی به ۲۵,۷۰۷ (بیست و پنج هزار و هفتصد و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۵,۵۷۹ (بیست و پنج هزار و پانصد و هفتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۰۸ می ۲۰۲۲ - با رشد ۰ درصدی به ۲۵,۵۸۱ (بیست و پنج هزار و پانصد و هشتاد و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۵,۷۰۹ (بیست و پنج هزار و هفتصد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۰۸ می ۲۰۲۲ - به ۲۵,۷۰۸ (بیست و پنج هزار و هفتصد و هشت ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۲۱,۹۵۰ (بیست و یک هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۰۸ می ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۳۴ درصدی به ۲۲,۰۲۷ (بیست و دو هزار و بیست و هفت ) تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.