کد خبر : 16853 / /
/

مدتی بود که با بلوز و شلوار و تیپ مردانه در مراسم ها و نشست های خبری فیلم ها حاضر میشود و عکس های گریم متفاوتی از او دیده میشود.

گفته می شود شهره لرستانی بازیگر ایرانی تغییر جنسیت داده است. تصاویری از شهره لرستانی منتشر شده است. شهره لرستانی عکسی با استایلی کاملا مردانه از خود منتشر کرده است. شهره لرستانی اسم ودود لرستانی را در زیر عکس خود هشتگ کرده است. تاکنون واکشنی از سوی شهره لرستانی نشده است و به احتمال یقین این شایعه و افترا حتما بی پاسخ نخواهد ماند و در نهایت مانند محمدرضا فروتن واکنشی را به همراه خواهد داشت.

شهره لرستانی

تصاویر مردانه شهره لرستانی

تصاویر گریم و چهره مردانه و پوشش مردانه خانم شهره لرستانی به دلیل بازی در تئاتر در این مدت در شبکه های اجتماعی دیده شده و برخی نیز واکشنی نشان دادند. اما مدتی بود که با بلوز و شلوار و تیپ مردانه در مراسم ها و نشست های خبری فیلم ها حاضر میشد و عکس های گریم متفاوتی از او دیده میشود، اما این دلیل تغییر جنسیت نیست و بارها دیده شده که بازیگر مرد در نقش زن و زنان بازیگر در نقش مرد و گریم مردانه ایفای نقش کردند

شهره لرستانی

و تصاویری که ار این خانم بازیگر با تیپ و پوشش مردانه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می شود که به تست گریم نه نشان دهنده تغییر جنسیت.

شهره لرستانی کیست؟

شهره لرستانی (شهره صالحی لرستانی) (زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران اصالتا خرم آباد) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان ایرانی است.

؛ ماجرای تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی پس از شایعه فروتن خبری است که در فضای مجازی دست به دست می شود. اگرچه شهره لرستانی هنوز واکنشی به این خبر تغییر جنسیتش نشان نداده است اما به احتمال زیاد وی نیز مانند محمدرضا فروتن خبر تغییر جنسیت را تکذیب می کند.

شهره لرستانی

روز گذشته خبر تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی در شبکه های مجازی دست به دست شد که البته با بررسی های به دست آمده درست به نظر نمی رسد. زهرا کشوری (روزنامه نگار) در توئیت خود نوشته بود« بسیاری از دوستان خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی را هم رد می‌کنند و معتقدن‌ پوشش مردانه ایشان دلیلی بر تغییر جنسیت‌شان نیست. برخی هم اعتقاد دارند تغییر جنسیت بازیگر دیگری باعث این ذهنیت شده.»

این روزنامه نگار نوشت: اگه به من‌ حمله نمی‌کنید می‌خوام بگم با توجه به آن چیزی که درباره کسانی که تغییر جنسیت داده اند می‌دانیم که حتی بعضی از آنها بعد از تغییر جنسیت دست به خودکشی می‌زنن، از شنیدن خبر تغییر جنسیت آدم‌‌ها خوشحال نمی‌شم چون بعدش اگر به آرامش نرسن، شرایط به مراتب بدتری پیدا می‌کنند.

بعد از منتشر شدن خبر جنجالی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی زود به داغ ترین موضوع فضای مجازی تبدیل شد، خبری نامفهوم نیز از تغییر جنسیت شهره لرستانی هم دست به دست شد. موضوع از این قرار است که یکی از خبرنگاران روزنامه ایران با انتشار توییتی در واکنش به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن نوشت:

“محمدرضا فروتن دکترای روانشناسی داره و توی ۵۲ سالگی تصمیم می‌گیره تغییر جنسیت بده! حتی عجیب‌تر از تغییر جنسیت شهره‌ لرستانی. بازیگر فیلم های قرمز و شب یلدا! البته سال‌هاست که فروتن بازی خوبی نداشته. شاید یکی از دلایلش همین وضعیت روحی‌ش بوده.”

این خبر خیلی زود باعث ایجاد سوال در ذهن مخاطبین شد که آیا شهره لرستانی دیگر بازیگر مطرح کشور نیز در گذشته تغییر جنسیت داده؟ سوالی که جوابی برای آن نبود، به طوری که بعد از بالا و پایین کردن گوگل هیچ خبری مبنی بر تغییر جنسیت این خانم بازیگر یافت نشد و بعد از رجوع دوباره به توییت خانم زهرا کشوری متوجه شدیم که این توییت توسط نگارنده پاک شده و توییت دیگری بدون اشاره به این موضوع در صفحه خانم کشوری منتشر شد. این خبر به علت نا آگاهی و اشتباه خانم کشوری منتشر شد و خود او نیز این اشتباه را تصحیح کرد.

واکنش ها به تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی

در آخرین ساعات روز 15 شهریور رگباری از اخبار تغییر جنسیت بازیگران مرد و زن ایرانی به صورت شوخی و جدی منتشر شد. تغییر جنسیت فتحعلی اویسی هم یکی از آن شوخی های عجیب و غریب بود. تا جایی پیش رفت که گفته شد تنها هنرپیشه ای که اگر تغییر جنسیت بده هیچکس تعجب نمیکنه مریم امیر جلالیه. و گفتند اگه شهره لرستانی ام تغییر جنسیت بده یِر به یِر میشیم!

یکی از کاربران توئیتر گفته است: من خیلی وقت پیش شنیده بودم قضیه ی فروتن رو، ولی باور نمیکردم. از کسی شنیدم که تقریبا میشه گفت، مدیربرنامه ی یکی از این بازیگرای خانومه. پشم ریزون قضیه اینجاست که همین شخص بهم گفته بود شهره لرستانی هم تغییر جنسیت داده! دارم به اون فکر میکنم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.