کد خبر : 17025 / /
/

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت پراید گران شده است. نوسان قیمت پراید متوقف نشده است. قیمت پراید همچنان افزایش دارد. قیمت پراید در سالهای اخیر با افزایش غیر منطقی همراه بوده است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت پراید با این خبر همراه باشید.

نوسان قیمت پراید در بازار

قیمت خودرو در بازار با نوساناتی همراه است. کارشناسان معتقدند اگر واردات خودرو آزاد شود، پیش‌بینی می‌شود در بازار شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۲۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به ۲۱۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با سه ملیون تومان افزایش نسبت به دیروز، به قیمت ۳۲۱ میلیون تومان معامله می‌شود.  خودروی پژو ۲۰۶ تیپ پنج در بازار کشور روی نرخ ۳۵۵ میلیون تومان ایستاد.

پژو پارس اتوماتیک نیز پنج میلیون تومان افزایش داشت و به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک نیز امروز در بازار ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

محصولات ایران خودرو امروز افزایش قیمت 1 تا 7 میلیونی را تجربه کردند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسید

 قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو هم امروز یک میلیون تومان ارزانتر بود و ۳۱۸ میلیون تومان معامله شد. رانا LX امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۲۵۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۴۰۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با شش میلیون تومان افزایش قیمت به ۵۷۸ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم امروز با هفت میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۱۷ میلیون تومان رسید.

قیمت تیبا، تیبا دو و تیبا دو پلاس امروز کاهشی یک میلیون تومانی داشت. بدین ترتیب قیمت تیبا امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسید. تیبا دو امروز ۲۱۰ میلیون تومان بود و تیبا دو پلاس هم ۲۱۵ میلیون تومان معامله شد. کوئیک دنده‌ای امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۲۲۵ میلیون تومان رسید.

تغییرات قیمت پراید

قیمت پراید

افزایش نرخ دلار و عبور از کانال 30 هزار تومان یکی از دلایلی است که موجب شد تا شاهد افزایشی شدن قیمت خودرو در باشیم، اما درخصوص «ساینا» به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه موجب شد تا این خودرو رشد پنج میلیونی را در بازار تجربه کند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین با افزایش یک میلیونی در بازار 381 میلیون قیمت خورد. قیمت «ساینا» هم با افزایش پنج میلیونی در بازار 220 میلیون تومان دست به دست شد.

اما «کوییک R» هم در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 233 میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با رشد سه میلیونی در بازار 220 میلیونی شد.

در میان محصولات سایپا امروز خانواده تیبا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.  براین اساس «تیبا 2 معمولی» در بازار  207 میلیون تومان فروش رفت و «تیبا صندوقدار» هم 200میلیون تومانی شد. 

 محدوده قیمتی خودروهای وارداتی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،‌ مهدی دادفر، در مورد سازوکار واردات خودرو، اظهار کرد: تعرفه در نظر گرفته شده برای واردات خودرو همانند گذشته به ترتیب ۵۵ درصد، ۷۵ درصد و ۹۵ درصد است. بنابراین با در نظر گرفتن ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و مجموع حقوق ورودی با نرخ ارز نیما، می‌توان گفت که خودروهای وارداتی از ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خواهند داشت.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد سقف قیمت خودروهای وارداتی ۲۰ هزار دلار و حجم موتور نیز ۲۵۰۰ سی سی باشد.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو افزود: واردات خودرو از نظر تزریق محصول به بازار، می‌تواند بخشی از نیاز را پاسخ دهد. منتهی نکته این است که نباید واردات به صورت انحصاری در اختیار خودروساز و یا قطعه ساز قرار گیرد باید شرایطی فراهم شود که واردات برای همه تسهیل شود.

وی با بیان اینکه خودروی خارجی رقیب خودروی داخلی نیست، گفت: با توجه به وضعیت کیفیت و قیمت خودروهای داخلی، نمی‌توان گفت که خودروی خارجی رقیبی برای خودروی داخلی است، اما در صورت بهبود سیاست‌ها می‌توان امیدوار بود که خودروسازان با پذیرش فضای رقابتی نسبت به افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید اقدام کنند و خودروهای اقتصادی روانه بازار کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.