کد خبر : 17080 / /
/

در پی ناکامی پرسپولیس در این فصل، مهدی رسول‌پناه مدیرعامل اسبق این باشگاه انتقادات تندی را علیه کادرفنی و برخی از مدیران این باشگاه مطرح کرد که در زیر می خوانید:

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: قطعآ برانکو معمار بزرگ قهرمانی‌های پرسپولیس بود و باتوجه به تعهد و تخصصش، ستاره‌ساز بود. متاسفانه بعضی‌ها به اسم برانکو آلرژی داشتند.

در پی ناکامی پرسپولیس در این فصل، مهدی رسول‌پناه مدیرعامل اسبق این باشگاه انتقادات تندی را علیه کادرفنی و برخی از مدیران این باشگاه مطرح کرد که در زیر می خوانید:

شیرینی پیروزی‌هایی که سال‌ها پرسپولیس بزرگ برای هواداران چشانده بود، به‌خاطر وجود مربیانی دلسوز و متخصص و باتجربه بود که ظرفیت‌ها را شناخته، نواقص را ترمیم و مولد بازیکنان ستاره‌ساز شدند و نهایت پیروز بودن و قهرمانی را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آوردند.

ضمن قدردانی از زحمات اعضای تیم باید بگویم که برای همه مشخص شد که دیگر باقیمانده ظرف عسل برانکو و کالدرون ته کشیده است! میراثی که آنان در پرسپولیس به بنیان گذاشته بودند ته کشیده. دو سال و نیم آقایان که مدعی امپراطوری بودند، حتی ته‌مانده عسل او را خوردند و با عملکردی که به‌جا گذاشتند میراث قهرمانی برانکو را نابود کردند؛ هم عسل را خوردند و هم ظرفش را شکستند! آثارش این شد که بیش از ۴۰ میلیون هوادارِ امیدوار را ناامید و ناراحت کردند، بی‌آنکه آقایان پذیرشی در نوع و چگونگی عملکرد ورزشی خود داشته باشند. فقط بهانه تراشیدند! شما بگویید برانکو چه زمانی بهانه‌جویی کرد؟ چه زمانی برانکو به‌علت نگرفتن حقوقش قهر و یا تهدید به استعفا کرد؟ او با چه بازیکنانی به فینال آسیا رفت؟ برانکو چه زمانی به داور و دیگران بی‌احترامی کرد؟ چه زمانی برانکو بهانه باخت تیم را بی‌پولی باشگاه در جذب بازیکنان حرفه‌ای مرتبط می‌کرد؟

 

قطعا برانکو معمار بزرگ قهرمانی‌های پرسپولیس بود و باتوجه به تعهد و تخصصش، ستاره‌ساز بود. متاسفانه بعضی‌ها به اسم برانکو آلرژی داشتند. حدود ۲ سال سکوت اختیار کردم تا پرسپولیس لطمه نخورد. به‌عنوان یک هوادار واقعی، حامی باشگاه بودم و هستم اما حالا با گذر زمان و کناررفتن پرده‌ها، خیلی حرف‌ها و واقعیت‌ها از زبان هواداران گفته می‌شود. هواداران به‌خوبی همه‌چیز را درک، تجزیه و تحلیل کرده‌اند.

بارها از مربیان و مدیران درخواست مناظره کردم تا در خصوص چگونگی و چرایی امور جاری و آسیب‌شناسی جریاناتی همچون: وقوع اجرای سناریوی برکناری کالدرون و بعد ز آن، اتفاقات فسخ قرارداد با شهرخودرو و آمدن یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس، آمدن استوکس و اوساگونا که هزینه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی برای پرسپولیس به‌جا گذاشت، انتقال بعضی از بازیکنان یک تیم و سناریویی انجام شد که باشگاه، پول برانکو را در مهلت مقرر پرداخت نکند تا با بسته‌شدن پنجره، برانکو را در برابر باشگاه و هواداران قرار دهد و تخریبش کنند تا کم‌کم با حذف بازیکنان محبوب برانکو اثری از تیم برانکو نباشد، همچنین از وضعیت مبلغ قرارداد سرمربی و بند عجیبی که در زمان مدیریت سمیعی و شکوری (معاونت اجرایی) آورده شده بود که بخش حقوقی وقت باشگاه کتبا این تخلف و خسارات ناشی از آن را به هیات‌مدیره گزارش کرده بود. البته بنده در دوران مسئولیتم زیربار این پیشنهادات نرفته بودم و هزینه‌اش را هم دادم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.