کد خبر : 17204 / /
/

بهنوش بختیاری اخیرا حواشی ای با یک تهیه کننده داشته است.

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش بختیاری فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. بهنوش بختیاری از منشی گری به بازیگری رسید. بهنوش بختیاری حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.  بهنوش بختیاری اخیرا حواشی ای با یک  تهیه کننده داشته است. 

بهنوش بختیاری

مادر و پدر لهنوش بختیاری

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می کردم بعد فروشنده عمده لنزهای رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم.

بختیاری اولین بار سال 1375 وقتی 21 ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و نخستین بار 20 هزار تومان که رقمی نبود دستمزد گرفت.

بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم ، وارد منشی گری پشت صحنه شد.

سال 1383 سر فیلم ازدواج صورتی بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش وی را راضی می کند.

با پخش سریال خانه به دوش به شدت بازی و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود.

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت.

از جمله افتخارات بهنوش بختیاری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن سال در دومین دوره جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

وی در سریال هایی همچون هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم،

خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته است.

 بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۴ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به پایان رسانده است. وی با بازی در سریال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختیاری علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تاجر و مالک برند لباس و جواهرات می باشد. بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده است.

همسر بهنوش بختیاری :

وی در تیرماه سال ۱۳۸۷ با محمدرضا آرین نویسنده طنز که بیشتر با کارگردان مطرح طنز مهران مدیری کار کرده است ازدواج کرده است.

ماجرای طلاق بهنوش بختیاری :

در مصاحبه ای از بهنوش بختیاری پرسیده شد که شایعه شده است طلاق گرفته اید ، آیا این موضوع صحت دارد ؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد : بله این شایعه زشت را شنیده ام . خیر من مدت ۹ سال است زندگی مشترک دارم و خیلی هم از زندگی ام راضی هستم.

بهنوش بختیاری

قصد جدایی از همسرم ندارم ، لطفا به این شایعات پایان دهید. مصاحبه کننده با دیگر پرسید که آیا اینکه همسرتان در هیچ کجا همراهتان نیست دلیل این شایعه نیست؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد : بله همین طور است.

وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش میاید. همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش جایی منتشر شود  و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.

خانواده بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری یک خانواده ۵ نفره دارد و آخرین فرزند خانواده است. وی یک برادر بزرگتر از خود به نام بهزاد و یک خواهر به نام بهناز دارد. پدرش در گذشته کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار است.

سابقه فعالیت بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری بازیگر زن ایرانی پس از شرکت در دوره های آموزش بازیگری به هنر و بازیگری علاقه پیدا کرد و این مسیر را ادامه داد. وی در کلاس های مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را در کنار هنرمندان دیگر همچون نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری گذراند و در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در سریال هوای تازه ساخته حسن فتحی بازی کرد پس از آن در چندین سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشت.

در سال ۱۳۸۳ بازی خانم بختیاری در سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد چهره اش در میان مردم و کارگردانان دیگر شناخته شود. پس از آن با نقش آفیرینی در سریال های طنز آقای مدیری از جمله جایزه بزرگ و شب های برره مشهور شد. وی در سال ۱۳۷۶ اولین تجربه سینمایی اش را با بازی در فیلم پشت دیوار شب به دست آورد .

بهنوش بختیاری در این سال ها معمولا در سریال و فیلم های طنز ایفای نقش نمود اما در سال ۱۳۹۴ برای نقش جدی اش در فیلم سینمایی من ساخته سهیل بیرقی نامزد بهترین بازیگر مکمل زن  شد.

مشهور شدن و دیده شدن بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری در مورد نحوه ورودش به بازیگری اینطور گفت : بعد از اینکه درسم تموم شد بازیگری رو از تئاتر شروع کردم، به دلم نچسبید احساس کردم باید توی هیجان مسابقه ی عجیب و غریبی بیوفتی که توی وجود من نبود به این خاطر تصمیم گرفتم پشت صحنه کار کنم مدتی منشی صحنه بودم بعد از آن با پیشنهاد آقای عطاران و بازی در سریال خانه بدوش مسیرم عوض شد. ولی من واقعا نمیخاسم، اینجوری پیش اومد. این بازیگر منشی صحنه کارگردان هایی همچون داریوش مهرجویی، کیانوش عیاری، سامان مقدم و مهدی صباغ زاده بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.