کد خبر : 17576 / /
/

قیمت انواع پراید در جدول زیر ملاحظه می کنید.

قیمت پراید از نوسان شدیدی برخوردار است. قیمت پراید کمی کاهش یافت. قیمت پراید وابسته به قیمت دلار است. قیمت پراید به 200 میلیون تومان رسیده بود. قیمت پراید حالا اندکی کاهش یافته است.

 بر اساس معاملات انجام شده امروز قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با کاهش قیمت مواجه بوده است.

جدول قیمت پراید

قیمت انواع پراید در جدول زیر ملاحظه می کنید.

قیمت پراید

 قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۲ هم با یک میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسید. سمند LX نیز با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید| قیمت جدید پراید، سمند و پژو در بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازفرارو،  قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۲ هم با یک میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسید. تیبا دو پلاس امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۲۱۰ میلیون تومان به فروش رسید. چانگان نسبت به دیروز پنج میلیون تومان ارزانتر و با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان به فروش رسید. کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژی هم با پنج میلیون تومان کاهش قیمت امروز یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان بود.

 سمند LX با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۰۴ میلیون تومان رسید. سمند EF7 هم با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۴۴ میلیون تومان رسید. رانا پلاس امروز پنج میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد. تارا دنده‌ای هم با پنج میلیون تومان کاهش قیمت به ۴۵۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز دو میلیون تومان ارزانتر شد و به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو شاهین ۲ میلیون تومان و ساینا دنده ای  ۱۴۰۱ نیز ۱ میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

همچنین قیمت رنو تندر ۹۰ نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند

قیمت پراید

آخرین قیمت خودروهای گروه صنعتی فردا را در این گزارش مشاهده کنید.

 

فردا ۵۱۱ مدل ۱۴۰۰ در بازار امروز با قیمت ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش رفت. قیمت فردا Sx5 نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰ رسید. گران ترین خودروی گروه خودروسازی فردا نیز، فرداT5 است که با قیمت ۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ فروخته می شود. 

خودروی بالای 25 هزار دلار وارد کشور نمی شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم از قول مجلس مبنی بر وارد نکردن خودروهای بالای ۲۵ هزار دلار خبر داد، گفت: ممنوعیت واردات خودروهای لاکچری کیفیت خودروی ایرانی را بالا می‌برد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید علی موسوی، درباره ضرورت برابر بودن قیمت‌ خودروهای وارداتی با خودروهای ایرانی اظهار کرد: نباید بگذاریم مافیای واردات که در کالاهای دیگر وجود دارد، به واردات آتی خودرو بیاید. باید جلوی سلطان‌هایی بلقوه خودرویی را گرفت. ابدا نباید اجازه دهیم که خودروهای بالای ۲۵ هزار دلار وارد کشور شود.

واردات خودرو برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه است

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم تأکید کرد: ما به واردات خودرو مجوز دادیم تا بتوانیم قیمت سنگین خودرو ایرانی را بشکنیم. از طرف دیگر باید نیازهای بازار را تأمین می‌کردیم. دهک‌های بالای جامعه می‌توانند هر خودرویی که دوست دارند را تهیه کنند. بنابراین واردات خودرو باید برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه صورت بگیرد. خرید خودروی ارزان با کیفیت حق این طبقات است.

ممنوعیت واردات خودروهای لاکچری کیفیت خودروی ایرانی را بالا می‌برد

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: واردات خودرو رقابت کیفی بین خودروساز داخلی و خارجی را ایجاد خواهد کرد. تولیدکننده ایرانی باید در رقابت با خودروی مشابه خارجی کیفیت را بالا ببرد تا بتواند با آن کالا رقابت و در نهایت سود کند. بنابراین ممنوعیت واردات خودروهای لاکچری کیفیت خودروی ایرانی را بالا می‌برد.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در پایان از قول مجلس مبنی بر وارد نکردن خودروهای بالای ۲۵ هزار دلار خبر داد و گفت: مجلس قول می‌دهد که در راستای حمایت از دهک‌های متوسط و پایین در برابر مافیای خودرو بایستد و نگذارد قشر خاصی خودروی بالای ۲۵ هزار دلار وارد کنند و بخواهند ضمن سودهای کلانی که می‌برند، مانع ایجاد رقابت بین خودروی ایرانی و خودروی هم قیمت خارجی شوند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 امروز «رانا پلاس» پس از افت 10 میلیونی قیمت روز گذشته بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد؛براساس ارزیابی صورت گرفته رانا پلاس امروز 310 میلیون قیمت خورد.

ارزیابی های صورت گرفته همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند؛ با این شرایط «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار  505 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «دنا معمولی» هم 395 میلیون باقی ماند.  

از سوی دیگر امروز «سمندLX » هم در بازار بدون تغییر 291 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7» هم 347 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «سمند سورن پلاس» امروز در بازار 355 میلیون تومان دست به دست شد تغییر قیمتی نداشت.

ارزیابی بازار همچنین نشان دهنده آن است که 207ها هم امروز ثبات قیمت داشته اند.  براساس ارزیابی ها «پژو 207 دنده‌ای» امروز 406 میلیون تومان از سوی فعالان بازار قیمت داده شد و «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز 412 میلیون قیمت خورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.