کد خبر : 17610 / /
/

همسر ژاله صامتی بازیگر مشهور ایرانی با انتشار تصویری از همسرش به او ابراز علاقه کرد و گفت : عشقم ، زندگیم ، همسر صبور و مهربان من تو به دنیا آمدی تا دنیای مرا روشن کنی ، از اعماق قلبم عاشقت هستم و به وجودت افتخار می کنم.

همسر ژاله صامتی با انتشار عکس همسر بازیگرش به او ابراز علاقه کرد . با دیدن این عکس متوجه می شوید که شوهر  ژاله صامتی در سریال زیرخاکی همبازی اش بود و نقش بازجوی ساواک را بازی می کرد. ژاله صامتی دو دختر دارد. ژاله صامتی داور برنامه عصر جدید است. ژاله صامتی بیشتر در سریال های طنز ایفای نقش کرده است.

همسر ژاله صامتی بازیگر مشهور ایرانی با انتشار تصویری از همسرش به او ابراز علاقه کرد و گفت : عشقم ، زندگیم ، همسر صبور و مهربان من تو به دنیا آمدی تا دنیای مرا روشن کنی ، از اعماق قلبم عاشقت هستم و به وجودت افتخار می کنم.

ژاله صامتی

ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران دیگر چهره ای شناخته شده برای مردم است زیرا در فصل سوم عصر جدید نیز با همکاری احسان علیخانی داور این برنامه است. بیوگرافی و زندگینامه ژاله صامتی و همسرش ایرج سنجری و دخترانش را خوانده و عکسهای ژاله صامتی را می بینید.

به گزارش بازیگرنیوز، این بازیگر در 14 فروردین 1351 به تهران به دنیا آمد اما اصالت ژاله صامتی می باشد و سن ژاله صامتی در واقع 50 سال است.

وی جزو بازیگران زن می باشد که تحصیلات خود را نیز در زمینه بازیگری خوانده است . ژاله صامتی لیسانس رشته تئاتر را گذرانده و یک مدرسه بازیگری نیز دارد.

ژاله صامتی می گوید که از کودکی علاقه به بازیگری داشته و هر کسی از او سوال می کرده که می خواهی چه کاره شوی پاسخ می داده که می خواهم بازیگر شوم.

این بازیگر درباره انتخاب نقش ها می گوید: به عنوان یک بازیگر ترجیح می‌دهم نقشی را بازی کنم که خوشایند تماشاچی و بیننده باشد و با آن ارتباط برقرار کند. در این سال‌ها ترجیح دادم در سینما و تئاتر باشم تا اینکه فیلمنامه خوبی به‌دستم رسید. کار در تلویزیون که مخاطب و بازخورد‌های بیشتری دارد برای من لذتبخش است

ژاله صامتی در سال 1369 به دانشگاه رفت و تئاتر خواند و در دهه 70 و در سال 1372 نیز در فیلم دت یعنی دختر بازی کرد.

حضور ژاله صامتی در تلویزیون

این بازیگر برای حضور در تلویزیون چند سالی صبر کرد تا در سال 1375 پیشنهاد بازی در سریال یحیی و گلابتو به وی داده شد که ژاله صامتی با پذیرش این نقش به تلویزیون رفت و 3 سال بعد در سریال آژانس دوستی توانست به محبوبیت برسد . ژاله صامتی با حسین پناهی در این سریال همبازی بود.

ژاله صامتی

چرا ژاله صامتی سالها در تلویزیون نبود؟

وی در سریال مشهور دیگری با عنوان کارگاه شمسی و دستیارش مادام نیز بازی کرد اما پس از آن دیگر به تلویزیون بر نگشت و نزدیک به 15 سال به رسانه ملی همکاری نداشت.

ژاله صامتی اما در سال 1396 در سریال نفس دوباره نقش آفرینی کرد .

این بازیگر درباره دوری اش از تلویزیون می گوید که شاید برای هر سریال در دست تولید من تماسی را مبنی بر ایفای نقش از سوی دست اندرکاران آن اثر داشته باشم ولی به عقیده من هر روز سطح کیفی فیلمنامه ها نسبت به گذشته پایین تر می آید و همین موضوع باعث دوری من از تلویزیون شد.

ژاله صامتی و حسن پناهی

ژژاله صامتی با اشاره به همکاری خود با حسین پناهی درباره شخصیت او گفت: پناهی در حقیقت یک فیلسوف و آدم خاص بود. برخلاف ظاهرش انسان بسیار حساسی بود و اصلا رفتار اجتماعی نداشت.

همسر ژاله صامتی ایرج سنجری نام دارد.

ایرج سنجری متولد ۱۳۳۹ در واقع دوبلور، بازیگر و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از کشور کانادا است. همسر ژاله صامتی فعالیت هنری خویش را از ۶ سالگی نزد ایرج دوستدار با دوبله و از سال ۱۳۴۷ زیر نظر هادی اسلامی با تئاتر آغاز کرد و سپس با عباس جوانمرد در گروه نمایش «هنر ملی» ادامه داد.

ولین تجربه حضور ایرج سنجری در تلویزیون را در سال ۱۳۴۸ با بازی در سریال «داش پالکی» کسب کرد و بعد از آن در سال ۱۳۵۱ در سریال «کیمیاگر» به کارگردانی پدرش نقش‌آفرینی کرد.

ژاله صامتی

جالب اینجاست بدانید ایرج سنجری و ژاله صامتی در سریال زیرخاکی با هم همبازی بودند.

دختران ژاله صامتی

حاصل ازدواج ژاله صامتی و ایرج سنجری دو دختر هستند. دو دوختر ژاله صامتی یاس و نیاز نام دارند.

یاس سنجری دختر ژاله صامتی متولد 24 فروردین 1378 است.

یاس سنجری دختر بزرگ ژاله صامتی ه عنوان منشی صحنه در در تئاتر فعالیت دارد.

داماد ژاله صامتی

برخی اخبار از ارواج آرمان درویش با یاس سنجری دختر ژاله صامتی خبر می دهند اما هنوز اطلاع دقیق و رسمی درباره آن منتشر نشده است. آرمان درویش اگر داماد ژاله صامتی باشد بازیگری است که در سریال ملکه گدایان نقش البرز را بازی کرد.

نیاز سنجری

نیاز سنجری متولد دهه 80 است و ر آثاری همچون «حیران» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

رابطه یاس و نیاز با ژاله صامتی

ژاله صامتی می گوید من عاشق دخترهایم هستم و وقتی با هم هستیم حسابی بهمان خوش می‌گذرد. در واقع ما یک اکیپ زنانه هستیم. (می‌خندد) سه زن از سه نسل متفاوت ولی با مشترکات بسیار زیاد.

من دهه پنجاهی هستم و دختر بزرگم، یاس دهه هفتادی و دختر کوچکم، نیاز دهه هشتادی است. الان روند زندگی به حدی سرعت گرفته است که دو نفر با فاصله سنی هفت، هشت ساله را هم می‌توان از دو نسل مجزا دانست.

یاس دختر اول ژاله نیز می گوید: من احساس می‌کنم ما بیشتر با هم دوست هستیم. این حس را هم نسبت به مادرم دارم و هم نسبت به خواهرم. اختلاف سنی‌ام با خواهرم باعث نمی‌شود با او احساس صمیمت نکنم. البته به هرحال علایق متفاوت وجود دارد ولی نه آنقدر که بخواهد در صمیمت و احساس دوستانه‌مان خللی ایجاد کند. نیاز خیلی از حرف‌هایش را به من می‌زند و من هم همیشه از هم‌صحبتی با خواهرم لذت می‌برم.

ژاله صامتی

نیاز دختر دوم ژاله صامتی نیز بیان داشت: من هم احساس دوستی با مامانم و یاس دارم. همیشه از اتفاقاتی که در مدرسه پیش بیاید با خواهرم صحبت می‌کنم. در کل حرف‌هایم را بیشتر به مامان و یاس می‌گویم.

سریال زیرخاکی

ژاله صامتی بازیگر سریال زیرخاکی که با پژمان جمشیدی همبازی شده بود درباره لزوم ساخت سریال های طنز در تلویزیون در شرایط امروز جامعه که مردم نیاز به خنده و شادی دارند، اظهار کرد: در روزگاری که مردم به این میزان تحت فشار هستند و خیلی چیزها غم انگیز است، ساخت کارهای طنز و کارهایی از جنس «زیرخاکی» حال مردم را خوب کند و البته این را از بازخوردهای مردم که حالشان با دیدن این کار خوب است، می گویم.

بازیگر سریال در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادهایی برای بازی در سریال های جدید داشته است؟ توضیح داد: پیشنهادهای زیادی بوده، هم تلویزیون و هم نمایش خانگی اما من ترجیح می دهم کار نکنم؛ البته من اصلا آدم سریال نیستم و جریان سریال «زیرخاکی» خیلی فرق می کند. آقای سامان چون کارگردان سخت گیری است و کار سخت می کند، کارشان را دوست دارم.

از هیچ چیزی به راحتی رد نمی شود و کار کردن با ایشان به عنوان بازیگر برای من خیلی جذاب است. امیدوارم مردم سری سوم را هم به اندازه ی اول و دوم دوست داشته باشند.

این بازیگر با اعتقاد بر اینکه شرایط ساخت کمدی آنطور که باید و شاید مهیا نیست، درباره ساخت این ژانر در سریال سازی اظهار کرد: ژانر کمدی خیلی دشوارتر از جدی است. انرژی بیشتری می برد و آدمِ خودش را می خواهد. بنابراین در اقلیت است. خیلی ها جسارت ساخت کار طنز را ندارند و کمی ترسناک است. جسارت برای اقدام آن مرحله اساسی است و خیلی ها می ترسند.

ژاله صامتی

بازیگر «زیرخاکی» درباره دلایلی که منجر به آن می شود تا اغلب سریال های طنزی که اخیرا ساخته می شوند چندان با اقبال مخاطب مواجه نشوند، اظهار کرد:  در اغلب این آثار به دنبال این هستند که مخاطب را فقط بخندانند؛ برخلاف آنچه ما در «زیرخاکی» انجام می دهیم و اصلا اصراری به خنداندن نداریم؛ در حالی که وقتی در کار کمدی تصمیم بگیری آدم ها را بخندانی قطعا جواب منفی خواهی گرفت. ولی وقتی شما روایت قصه ای را به صورت بامزه داشته باشی جواب مثبت خواهی گرفت.

بازیگر زن سینمای ایران در ادامه با اشاره به بن مایه طنز سریال «زیرخاکی» اظهار کرد: با وجود اینکه فضای بازی برای ارائه کار طنز وجود ندارد اما موفقیت سریال «زیرخاکی» به دلیل این است که عواملِ کاربلد و باسوادی پشت کار هستند و باتوجه به خطوط قرمز و رعایت آنها، از هوش خود استفاده می کنند که خط قرمزها و سانسورها را دور بزنند، در عین اینکه آسیبی به فحوای کلام و قصه وارد نشود.

اگر گروهی ناشی پای کار بودند ممکن بود شوخی ها از دست بروند. چیزی که در برخی کارها می بینیم؛ یا می خواهند با لباس ها و فضاسازی های چرت و پرت مردم را بخندانند یا با شوخی های اروتیک. نمی دانند که کار طنز یک کار فرهنگی است که با جوک گفتن خیلی متفاوت است.

ژاله صامتی داور عصر جدید

ژاله صامتی با پیشینه بازیگری در سینما و تلویزیون با پیشنهاد احسان علیخانی در فصل جدید عصر جدید به عنوان داور حضور دارد.

داور برنامه عصر جدید درباره حضور به عنوان داور در این تلنت شوی تلویزیون  گفت: برنامه عصر جدید برنامه پربیننده ای است و مخاطبان بسیاری دارد. من هم فصل های اول و دوم برنامه را ندیده بودم فقط می دانستم که برنامه پرمخاطبی است.

وقتی پیشنهاد شد که در داوری برنامه حضور داشته باشم، اول رفتم و فصل های قبلی را تماشا کردم. دیدم چه برنامه خوبی است. مردم هم خیلی آن را دوست دارند و ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: برنامه عصر جدید را تماشاچی دوست دارد، هم برنامه نوی است. همه این موارد باعث شد که در برنامه حضور داشته باشم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.