کد خبر : 17671 / /
/

نوسان قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است. اما بازار به دلیل بحث واردات و قیمت‌ها در وضعیت رکودی است و خریداران مننظر کاهش قیمت هستند.

قیمت خودرو امروز ( ۱۱ خرداد) بدون تغییر باقی ماند. قیمت خودرو در مدت اخیر افزایش داشته است. قیمت خودرو در سالهای گذشته نوسان زیادی تجربه کرده است. قیمت خودرو وابسته به قیمت ارز است. قیمت خودرو داخلی را در این خبر دنبال کنید.

تنها خودرو کوییک دنده ای کاهش قیمت ۱ میلیون تومانی را در بازار امروز تجربه کرد.

قیمت خودرو

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نوسان قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است. اما بازار به دلیل بحث واردات و قیمت‌ها در وضعیت رکودی است و خریداران مننظر کاهش قیمت هستند.

آیا اجرای فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو که نوعی دیگر از قیمت‌گذاری دستوری است، تغییری در وضعیت بازار ایجاد می‌کنذ؟

بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار در حال حاضر به دلیل بحث واردات و قیمت‌ها در وضعیت رکودی است و خریداران مننظر کاهش قیمت‌ها هستند. اجرایی کردن این فرمول نیز می‌تواند در کوتاه‌مدت بازار خودروی کشور را در وضعیت رکودی قرار دهد.

قیمت خودرو امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نوسان قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است. اما بازار به دلیل بحث واردات و قیمت‌ها در وضعیت رکودی است و خریداران مننظر کاهش قیمت هستند.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز  ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ در قیمت ۲۰۴ میلیون تومان ثابت ماند.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون به نرخ ۲۱۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ نیز هم‌اکنون با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان معامله می‌شود. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور به نرخ ۳۴۷ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک نیز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک امروز در بازار به نرخ ۵۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودرو| بازار ایران خودرو صعودی شد 

امروز با نوسانات جدید نرخ دلار در بازار قیمت برخی خودرو هم در بازار شکل افزایشی به خود گرفتند

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندlx» و «سمندlx باموتور EF7 » با افزایش یک میلیونی در بازار عرضه شدند و سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو تغییر قیمت نداشتند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی روزهای اخیر بازار خودرو یا ثبات قیمت داشته و یا افت اما هر گونه در بازار قیمت گذاری شده مشتری نداشته است.

به گفته فعلان بازار خودرو اندک خریداران خودرو به خریدهای پیش فروشی خودروسازان بسنده می کنند و در صف ماندن را به خرید از بازار تریجح می دهند. هرچند این در صف ماندن بیش از زمان تعیین شده در قرارداد باشد و یا مثل طرح « سامانه فروش یکپارچه» با گذشته یک هفته از ثبت نام در طرح یکپارچه تخصیص خودرو هنوز نتایج آن اعلام نشده باشد.  روز گذشته (دوشنبه) قرعه‌کشی طرح‌ها برگزار شد، مقرر بود، اسامی منتخبان ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) بر روی همین سامانه منتشر شود؛ اما گویا نهادهای نظارتی همچون وزارت صمت برای احراز هویت مشتریان به‌ویژه در طرح جوانی جمعیت، به زمان بیشتری نیاز دارند و با این شرایط ۲۴ ساعت برای اعلام اسامی مهلت خواسته‌اند.

از سوی دیگر انتظار برای مشخص شدن ضوابط واردات خودرو نیز یکی دیگر از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو بدون مشتری بماند.

قیمت محصولات ایران خودرو

با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در میان خانواده سمند امروز «سمندLX  » با رشد یک میلونی در بازار 292 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمند LX با موتورEF7» هم 348 میلیون تومان به فروش رفت که رشدی یکه میلیون تومانی داشت. اما «سمند سورن پلاس» با سایر محصولات خانواده خود همراهی نکرد و 355 میلیون تومان باقی ماند.

امروز «رانا پلاس» امروز ثبات قیمت داشت و  308 میلیون تومانی باقی ماند.  

«دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته 505 میلیون تومانی بود و «دنا معمولی» هم 395 میلیون تومان دست به دست شد.

 اما «پژو 207 دنده‌ای» امروز 405 در بازار عرضه شد که تغییر نسبت به روز گذشته نداشت و  دیگر محصول این خانواه یعنی «پژو 207 سقف شیشه ای» هم با ثبات قیمت همچون روز گذشته 412 میلیون به فروش رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.