کد خبر : 18457 / /
/

تصادف خودروی ۲.۱ میلیون یورویی رونالدو صبح دوشنبه ساعت ۱۱ به وقت محلی در نزدیکی بیمارستان خوان مارچ رخ داده است.

رونالدو برای تعطیلات به شهر مایورکا در اسپانیا سفر کرده است که خودروی وی با یکی از نمادهای گردشگری در منطقه "داساکوما" در مقابل یک خانه برخورد کرده است. در حال حاضر دلیل این سانحه رانندگی مشخص نیست. البته رونالدو درون خودرو نبوده و یکی از کارمندان وی سوار بر این خودرو بوده که مقصر تصادف همین شخص بوده است.

تصادف خودروی ۲.۱ میلیون یورویی رونالدو صبح دوشنبه ساعت ۱۱ به وقت محلی در نزدیکی بیمارستان خوان مارچ رخ داده است. شاهدان و ماموران پلیس می گویند که راننده کنترل کامل خودرو را از دست داده است و به درب خروجی یک خانه و شیر آتش نشانی درون عمارت برخورد کرده است.خوشبختانه افراد درون خودرو آسیبی ندیده اند. راننده این خودرو برای پرداخت خسارت با زیان دیدگان به توافق رسیده است.

کریستیانو رونالدو در یک عمارت شیک در منطقه مایورکا این روزها به همراه جورجینا رودریگز، فرزندانش و دوستانش اوقاتش را سپری می کند. این عمارت شیک شامل چندین سالن بدنسازی، جکوزی، استخر و زمین ورزش های مختلف است.

بوگاتی رونالدو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.