کد خبر : 18762 / /
/

فلور نظری بیش از 20 سال است که در این عرصه فعالیت می کند. دکوراسیون خانه فلور نظری در برنامه شام ایرانی مورد توجه ببندگان این برنامه قرار گرفت.

فلور نظری (زاده ۱ بهمن ۱۳۴۷) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. فلور نظری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. فلور نظری بیش از 20 سال است که در این عرصه فعالیت می کند. دکوراسیون خانه فلور نظری در برنامه شام ایرانی مورد توجه ببندگان این برنامه قرار گرفت. فلور نظری که در برنامه شام ایرانی شرکت کرده بود خانه ویلایی او و دکوراسیونش باعث جلب توجه بیش از حد ببندگان این برنامه به خانه او شد.

آشنایی با بیوگرافی فلور نظری

نام و نام خانوادگی: فلور نظری

تاریخ تولد: ۱ بهمن ماه سال ۱۳۴۷

متولد: لاهیجان

شغل: هنرپیشه

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و بازیگری از دانشگاه سوره

لور نظری یکی از بازیگران مشهور و دوست داشتنی ایرانی متولد ۱ بهمن ماه سال ۱۳۴۷ که هم اکنون ۵۱ سال سن دارد در شهر لاهیجان چشم به جهان گشود و دارای دو خواهر و یک برادر می باشد. وی همچنین فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و بازیگری از دانشگاه سوره می باشد. او دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

فلور نظری

نظری از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنر و بازیگری شد او فیلم های زیادی بازی کرده است طرفداران زیادی هم دارد و همچنین آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال حکایت های کمال به کار گردانی قدرت الله صلح میرزایی در نقش عفت الملوک می باشد.

وی در یکی از مصاحبه هایش بیان کرده که:

هیچ وقت فکر نمی‌کردم بازیگر شوم ؛ اما نقاش خیلی خوبی بودم و روی سنگ و چوب نقاشی می‌کردم، نویسنده خوبی هم بودم زیاد داستان می‌ نوشتم. همیشه یواشکی برای ۶ – ۵ نفر دیگر هم انشا می‌ نوشتم،

ازدواج فلور نظری

در ادامه بیوگرافی فلور نظری آمده که وی چندین سال پیش ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام شروین می باشد. ولی همه نیما صدایش می زنند. آنها بعد از به دنیا آمدن شروین به آلمان مهاجرت کردند. وی می گوید: دوری از ایران برایم سخت است و بخاطر اینکه پسرم شرایط خوبی برای تحصیل داشته باشد به آلمان رفته ایم.

ماجرای طلاق فلور نظری

در سال های گذشته شایعاتی درباره ماجرای طلاق فلور نظری در رسانه های اینترنتی منتشر شده بود و اکنون خانم نظری در آلمان مجرد و به همراه پسرش نیما (شروین) زندگی می کند.

البته این بازیگر شناخته شده و محبوب, مدام به ایران رفت و آمد دارد و در رابطه با بازگشت خود به کشور و زندگی در ایران اینگونه می گوید :

من هر زمانی که دوست داشته باشم، برمی‌گردم. حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم. چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

فلور نظری

علایق فلور نظری

فلور نظری شدیدا علاقه به موزیک کلاسیک، پاپ و سنتی و عاشق لوبیا پلو است و همچنین او طرفدار تیم پرسپولیس می باشد و در آلمان هم بایرن مونیخ را دوست دارد و از هر دو تیم ملی آلمان و ایران طرفدار می کند. فلور همه کارتون های والت دیزنی مثل میکی موس و سیندرلا را تماشا می کند.

بهترین کتاب از نظر این هنرمند

کتاب سرزمین گوجه های سبز اثر هرتا مولر که یک زن رمان نویسی است و برای این کتاب جایزه گرفت.

صمیمیت فلور نظری و خواهرش فریبا

فلور و خواهرش فریبا ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با هم دارند  و این صمیمت و علاقه در بین فرزندان آنها نیما و سینا نیز وجود دارد، جالب است بدانید که خواهر کوچکتر فلور نظری، دارای پوشش و شغلی متفاوت از خواهرش است؛ وی ریاست یکی از بخش های بنیاد شهید و جانبازان را بر عهده داشته و استاد دانشگاه می باشد.

فلور نظری

از این رو وی در فیلمی نقش خواهرش را بازی کرده است، او در این رابطه, اینگونه توضیح می دهد :

 از طرف بنیاد شهید که محل کار خواهرم است به من بازی در نقش یک دکتر جامعه‌شناس که استاد دانشگاه است در یک تله‌فیلم پیشنهاد شد. من در این فیلم نقش خواهرم را بازی کردم و مثل ایشان گریم شدم. برای بازی در این نقش وارد اداره خواهرم شدم و از ایشان خیلی مشاوره گرفتم. بازی در این نقش برایم خیلی جالب بود در آن پوشش و با آن گریم خود خانم دکتر نظری‌بنیاد شهید شده بودم.

تلخ ترین خاطره فلور نظری از زبان خودش

تلخ ترین خاطره ام فوت «رضا سعیدی» عزیز بود وقتی که من مشغول بازیگری در «رویای خیس» بودم. آقای لیالستانی هم، سریالی را کار می کردند و بعد شنیدیم هنرمند ارزشمندمون سرصحنه فوت کردند.

کارنامه هنری فلور نظری

تلویزیون

فریاد بی صد- دل های شاد( ۱۳۷۶)- باغ ستاره( ۱۳۷۸)- خانه نیکو ( ۱۳۷۹)- دختران(۱۳۷۹)- چراغ جادو (۱۳۷۹)- غروب بی پایان ( ۱۳۷۹)- بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۷)- دوران سرکش (۱۳۸۰)- خاکستر و باد(۱۳۸۰)- نو عروس(۱۳۸۱)- مزه خوب کودکی(۱۳۸۰)- بیابان عشق(۱۳۸۰)- سه پنج دو(۱۳۸۱)- تب سرد (۱۳۸۲)- باران عشق(۱۳۸۱)- مزرعه آفتابگردان(۱۳۸۱)- خانه به دوش(۱۳۸۲)- شهر باران(۱۳۸۲)- فصل زرد(۱۳۸۳)- مشاور(۱۳۸۲)- هویت(۱۳۸۷)- قلب(۱۳۸۴)- مسافری از هند(۱۳۸۱)- ارث بابام( ۱۳۸۴)- متهم گریخت(۱۳۸۴)- چمدان(۱۳۹۱)- گسل(۱۳۹۶)- دایره تردید( ۱۳۸۳)- آپارتمان ۱۱۰(۱۳۸۳)- به همین سادگی( ۱۳۸۶)- مرد دو هزار چهره(۱۳۸۷)- کارگاه لطفی(۱۳۸۴)- عبور از مهر(۱۳۸۵)- راه و بیراه(۱۳۹۷)- نفس گرم(۱۳۹۴)- هتل پایلی( ۱۳۸۳)- دختری به نام آهو(۱۳۹۰)- پرواز در حباب(۱۳۸۵)- تکیه برباد(۱۳۹۱)- قهر و آشتی(۱۳۹۳)- حکایت های کمال(۱۳۹۸)

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.