کد خبر : 19020 / /
/

سید جواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان سینما با اشاره به پروژه‌هایی که در دست دارد، گفت: با توجه به اینکه تاریخ صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «جزیره فضایی» مدتی پیش به پایان رسیده بود، دوباره درخواست تمدید پروانه نمایش کرده‌ام اما تا امروز پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام.

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ترلان پروانه تحصیلکرده لیسانس رشته گرافیک می باشد. ترلان پروانه از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت. ترلان پروانه حالا در کنار علاقه خود به رقص باله ، بازیگری هم می کند. ترلان پروانه مجرد است. عکس جدید ترلان پروانه را مشاهده می کنید.

سیدجواد هاشمی در باره شهرگربه ها صحبت کرد و از این که فیلم را به تصور این کسی که در لباس گربه در این فیلم رقصیده زن است، به حاشیه کشاندند، انتقاد کرد. او از وضعیت اقتصادی سینمای خصوصی در ایران هم گله کرد  

سید جواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان سینما با اشاره به پروژه‌هایی که در دست دارد، گفت: با توجه به اینکه تاریخ صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «جزیره فضایی» مدتی پیش به پایان رسیده بود، دوباره درخواست تمدید پروانه نمایش کرده‌ام اما تا امروز پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام. در واقع منتظر هستم تا بعد از دریافت پروانه نمایش مجدد، این فیلم را اواخر تابستان اکران کنم.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به حواشی اکران «شهر گربه‌ها» آیا تغییراتی در تولید قسمت دوم این فیلم اعمال شده و یا برای دریافت پروانه ساخت ممیزی‌هایی به آن وارد شده یا خیر، توضیح داد: نمی‌توانم در حال حاضر برای قسمت دوم «شهر گربه‌ها» قضاوتی داشته باشم، اما باید این را بگویم مشکلی که برای «شهر گربه‌ها» یک به وجود آمده بود، بخش‌های موسیقی و رقص در فیلم بود، متاسفانه کسانی فیلم را قضاوت کرده بودند که اصلاً فیلم را ندیده و فکر کرده بودند که آن گربه‌ای که رقصیده، زن است در حالی که این گربه مرد بود و متاسفم که بیانیه‌ای هم در این ‌باره امضا کرده و بعد هم عذرخواهی نکردند.

او ادامه داد: در واقع این روزها قضاوت‌ها راحت شده و باعث شکل‌گیری برخی از حواشی و اتفاقات می‌شود، به هر حال باید بگویم در «شهر گربه‌ها» ۲، صحنه‌های موسیقی آن کمتر بوده و حتی سعی کرده‌ایم نسبت به قسمت اول، بیشتر به خانواده فکر کنیم که شاید خانواده‌ها از این طریق فرزندان خود را به سینما بیاورند. متاسفانه شرایط تولید به گونه‌ای است که کار را برای خانواده بسازیم و همین مساله باعث می‌شود که کمی از بچه‌ها فاصله بگیریم، تا خانواده‌ها نیز به بهانه دیدن این فیلم به سینماها بروند.

از ترلان پروانه قطع امید کرده‌ام

او در پاسخ به این سوال که آیا در این سریال همچنان ترلان پروانه نقش پیشونی سفید را بازی می‌کند یا خیر، بیان کرد: کاملاً از ترلان پروانه برای حضور در این فیلم قطع امید کرده‌ام، نه او تمایل به حضور در این پروژه را دارد و نه ما تمایلی به ادامه حضور او در این پروژه داریم، چرا که ترلان دیگر بزرگ شده و به نظر می‌آید مناسب این نقش نیست. در واقع گریم پیشونی سفید برای بچه‌ها جذاب است، به همین دلیل باید آهویی بسازیم که آن گریم را داشته باشد. البته ما نمی‌توانیم بازیگران نقش‌هایی مانند عجوزه، گرگ و یا روباه را تغییر دهیم، اما «پیشونی سفید» با آن گریم قابل تغییر است.

ترلان پروانه

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: تاکید می‌کنم با توجه به این که نوشته‌های من، ضعف‌های اصلی من در فیلم‌هایم است و خود نیز به این ضعف اعتراف می‌کنم، به همین دلیل سریال «پیشونی سفید» را حمزه صالحی و کریم خودسیانی نوشته‌اند و خودم تنها یک بازنویسی مختصر داشته‌ام و قول می‌دهم بهترین سریال تاریخ سینمای کودک را تولید کنم، پروژه‌ای که نمونه آن تا امروز در ایران ساخته نشده است.

او بیان کرد: در حال حاضر، پیشنهادهای زیادی برای بازیگری دارم اما به دلیل مشغله کاری که دارم نمی‌توانم نقش‌های طولانی را بازی کنم. اما در این میان نقش‌های کوتاه و با هویت را دوست دارم و یا اگر قرار است نقشی طولانی بازی کنم بهتر است که یک نقش با هویت با یک کارگردان و نوشته خوب باشد. البته من بیشتر از هر کسی دوست دارم که تولید کنم.

هاشمی در پایان درباره حرفه بازیگری خود گفت: همچنان بازی در نقش اسوه‌ها و اسطوره‌های دفاع مقدس من را هیجان‌زده می‌کند، اما اگر بخواهم مردم را هیجان‌زده کنم باید همچنان نقش‌های منفی بازی کنم.

ترلان پروانه

ترلان پروانه در چه آثاری بازی کرده؟

شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۷- رقص روی شیشه

۱۳۹۱- زاپاس

۱۳۸۳- باغ آلوچه

۱۳۸۵- تئاتر ادیب

ترلان پروانه در فیلم های سینمایی

۱۳۹۷- فراری

۱۳۹۶- آهوی پیشونی سفید۲ 

۱۳۹۶- جاده قدیم

۱۳۹۵- گشت۲ 

۱۳۹۴- فراری

۱۳۹۳- درنا دختر آهو

۱۳۹۳- شیفت شب

۱۳۹۲- مردن به وقت شهریور

۱۳۹۱- زندگی مشترک آقای محمودی و بانو

۱۳۹۱- به خاطر پونه

۱۳۹۰- بی خداحافظی

۱۳۹۰- آهوی پیشونی سفید

۱۳۸۹- انسان ها (محسن توکلی)    

۱۳۸۸- خروس بی محل

۱۳۸۵- نصف مال من، نصف مال تو

۱۳۸۵- پاپیتال

۱۳۸۵- عاشق

۱۳۸۴- چپ دست

۱۳۸۴- مادر صدامو می شنوی

۱۳۸۴- زن بدلی

۱۳۸۴- بالا بلند

۱۳۸۴- دغدغه

مجموعه های تلویزیونی

۱۳۹۵- چرخ فلک

۱۳۹۲- سرزمین کهن

۱۳۹۲- گذر از رنج ها

۱۳۹۱- شاید برای شما اتفاق بیفتد

۱۳۹۰- تا ثریا

۱۳۸۹- ارمغان تاریکی

۱۳۸۹- ملکوت

۱۳۸۵–۱۳۸۶- قاب های خالی

۱۳۸۵- زیر تیغ

۱۳۸۵- بی مقدمه

۱۳۸۴- داوری

۱۳۸۴- مسافری از گرونگول

۱۳۸۳- شبی از شب ها

۱۳۸۳- ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدرها و مادرها

۱۳۸۳- خوش غیرت

۱۳۸۳- جایزه بزرگ

تله فیلم

۱۳۹۲- روزهای آخِر اسفند

۱۳۸۶- قطار آن شب

۱۳۸۷- خاطرات فردا

۱۳۹۱- سریال اینترنتی نفوذ

۱۳۹۳- مستند ابوریحان

جوایز و افتخارات ترلان پروانه

۱۳۸۸- عنوان بهترین بازی هنری - همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

۱۳۹۰- برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر - جشنواره فیلم کودک و نوجوان - فیلم آهوی پیشونی سفید

ماجرای های جنجالی ازدواج ترلان پروانه

ترلان پروانه تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است. تا به حال چندین بار خبر و شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که اصلا واقعیت نداشته است تا جایی که خانواده وی از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

ارسلان قاسمی نیز در آخرین گفتگوی خود با شبکه تی وی پلاس به این حواشی پایان داد و گفت اصلا قصد ازدواج با ترلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی اش هست که عاشق او می‌باشد.

همچنین شایعه‌ی دیگری نیز در اردیبهشت ماه ۹۶ مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی نیز منتشر گردید که آن هم صحت نداشت. چندی پیش نیز تصاویر از او و فرشاد احمد زاده بازیکن فوتبال منتشر شد و دوباره شایعه ازدواج ترلان پروانه با او سر زبان ها افتاد و پس از مدتی تکذیب شد.

اولین بازی ترلان پروانه در سه سالگی

برای اولین بار در ۳ سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ورود به سینما

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادر‌ها و شبی از شب‌ها در سال ۱۳۸۳، در سال ۱۳۸۴ در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می‌شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد.

اولین سریال

در سال ۱۳۸۲ اولین بار با سریال بچه‌های پایش به مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال ۸۳ حضور داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.