کد خبر : 19383 / /
/

نصرتی: مدیریت نادرست باعث افسارگسیختگی بازیکنان شد.

 پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بی برنامگی و عدم مدیریت صحیح توسط مسئولین فدراسیون باعث افسارگسیختگی بازیکنان شد.

« محمد نصرتی » درگفت‌وگو با رکنا، درخصوص برکناری « دراگان اسکوچیچ » اظهار داشت: اسکوچیچ در یک برهه بسیار حساس که کمتر کسی جرات قبول هدایت تیم ملی را داشت، مسئولیت نیمکت تیم را قبول کرد و کمتر کسی هم فکر می‌کرد تیم ملی با هدایت او بتواند عملکرد موفقیت‌آمیزی، داشته باشد. معتقدم برخورد صورت گرفته با اسکوچیچ به هیچ وجه حرفه‌ای و درست نبود. پاداش عملکرد خوب او می‌توانست نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر باشد. البته اقای کامرانی‌فر صحبت کردند گفتند درخصوص برکناری قطعی او هیات رییسه باید تصمیم‌گیری کند که البته این موضوع هم پروسه خاص خودش را دارد. ولی بنظرم کمیته فنی می‌توانست خیلی حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر از این حرف‌ها عمل کند.

وی درمورد 2 دستگی و درگیری بازیکنان تیم‌ملی در آستانه جام جهانی ادامه داد: بنظرم مطرح شدن این صحبت‌ها اصلا درست نیست، چرا که باعث دامن زدن بیشتر به حواشی می‌شود. جدا از این مسئولین فدراسیون آنطور که باید و شاید از کادرفنی و شخص اسکوچیچ حمایت لازم را نکردند تا کار به اینجا کشیده شود که ما شاهد هرج و مرج، نابسامانی در فدراسیون باشیم. این هرج و مرج به بازیکنان هم سرایت کرد و باعث افسارگسیختگی در تیم شد. البته این را هم بگویم که اگر قرار است اختلافی باشد علنی کردنش خیلی بهتر است. مثلا زمان ما در تیم ملی اختلافات زیاد بود ولی پنهان میشد این پنهان‌کاری‌ها منجر به درگیری و کینه بیشتر شد.

مربی سابق تراکتور در مورد اسامی مطرح شده برای هدایت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم درنهایت یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را در جام جهانی قطر به عهده بگیرد و تمام گزینه‌های داخلی مطرح شده مربیان خیلی خوبی هستند. معتقدم چنانچه نظر نهایی به انتخاب مربی داخلی باشد از بین نکونام و قلعه‌نویی یک نفر انتخاب شود و تحت هر شرایطی من حامی تیم ملی هستم.

نصرتی در مورد پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس تصریح کرد: نه. هیچ صحبتی در این مورد انجام نشده اخبار منتشر شده در این خصوص کذب هستند.

وی در واکنش به برنامه‌اش برای فصل بعدی گفت: در یک برهه خیلی حساس به عنوان مربی به تراکتور ملحق شدم و سعی کردم به دلیل تعصبی که به پیراهن این باشگاه داشتم تا آنجا که در توانم بود به تیم کمک کرده و باعث خوشحالی هواداران شوم. متاسفانه کادر جدید تیم آنطور که مشخص است، علاقه‌ای به همکاری با بنده ندارند و من خیلی منتظر ماندم ولی هیچ تماسی از باشگاه دریافت نکردم. با چند تیم در لیگ یک مذاکراتی داشتم و منتظر هستم تا بیبنم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.