کد خبر : 19905 / /
/

«شبکه مخفی زنان» سریالی است که داستانی کمدی و سرگرم‌کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند.

باران کوثری بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران متولد 25 مهر 1364 در تهران می باشد. باران کوثری فارغ التحصیل رشته نمایش هنرستان سوره است. باران کوثری از سال 1370 با فیلم بهترین بابای دنیا به کارگردانی داریوش فرهنگ وارد عرصه بازیگری شده است. باران کوثری بعد از ان در فیلمهای مادرش حضور یافت. باران کوثری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد

 گریم جدید باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در سریال «شبکه مخفی زنان» را ببینید.

باران کوثری

«شبکه مخفی زنان» سریالی است که داستانی کمدی و سرگرم‌کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده که وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند.

این سریال به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمدحسن شانه‌ساززاده ساخته شده‌ است. این اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است.

‌در «شبکه مخفی زنان» بازیگرانی مانند سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ‌نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی، محمدرضا آزادفرد و ... بازی کردند.

باران کوثری را بیشتر بشناسید

نام اصلی : باران کوثری

متولد : 25 مهر 1364 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : دیپلم

سالهای فعالیت : 1370 تاکنون

والدین : جهانگیر کوثری/رخشان بنی اعتماد

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. 

دیپلمه نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد از 6 سالگی وارد بازیگری شد و منشی صحنه و طراح لباس را هم تجربه کرد.

خانواده باران کوثری

او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده ، مجری ، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد.

بازی در فیلم بهترین بابای دنیا

بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (1376) توانایی هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده است. او در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (1381) ، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.سال 1385 برای وی سال پرباری بود.

باران ابتدا با بازی چشمگیرش در مجموعه صاحبدلان (محمدحسین لطیفی) همه را به تحسین واداشت ، سپس از جانب خوانندگان هفته نامه چلچراغ برای دریافت نشان محبوبیت این نشریه انتخاب شد و سرانجام در بهمن ماه همین سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین الملل برای فیلم خون بازی ، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

او در سال 1386 در جایزه تصویر آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری شود و در سال 1387 در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم حیران کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در دوازدهمین جشن خانه سینما در سال 1387 باران به همراه پدرش جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به بابک یزدانی اهدا کرد. همچنین در سال 1389 و در چهاردهمین جشن خانه سینما ، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و حامد بهداد دریافت کرد. وی در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1390 برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

بازی در کوچه بی نام

باران کوثری برای بازی در کوچه بی نام برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و سومین دوره از جشنواره فیلم فجر شد.

کوچه بی نام فیلمی به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی هاتف علیمردانی ساخته سال 1393 است.

خلاصه فیلم : این فیلم داستان دو خانواده است که در یکی از محله های جنوب شهر تهران زندگی می کنند و درگیر اتفاقاتی می شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.