کد خبر : 20195 / /
/

تغییر رویه مونا نیکبخت در تولید محتوای صفحه شخصی اش سرو صدای زیادی را در در بین کاربران ایجاد کرده است.

همسر علیرضا نیکبخت با منتشر کردن فیلمی جدید کاربران فضای مجازی را غافلگیر کرده است. همسر علیرضا نیکبخت با انتشار یک استوری از مسجد جمکران دل نوشته ای غمناک به اشتراک گذاشت. علیرضا نیکبخت متولد 8 تیر 1359 در مشهد، فوتبالیست سابق سرخابی های پایتخت بود. علیرضا نیکبخت در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد، یک برادر و سه خواهر دارد. علیرضا نیکبخت دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او 5 سال کوچکتر است. علیرضا واحدی نیکبخت 2 ازدواج رسمی داد. علیرضا واحدی نیکبخت ماجراهای عجیبی درباره ازدواج با همسرش دارد.

تغییر رویه مونا نیکبخت در تولید محتوای صفحه شخصی اش سرو صدای زیادی را در در بین کاربران ایجاد کرده است.

او که همیشه از پوشش های جدیدش به سبک افراد مدلینگ رونمایی می کرد به یکباره با انتشار فیلمی از خودش با چادر مخاطبینش را متعجب کرد.

حالا هم در همین رابطه فیلمی از حضورش در مسجد جمکران با دل نوشته ای مبهم و بسیار کنایه آمیز منتشر کرده است.

برخی مدعی اند که این مطالب کنایه آمیز خطاب به همسرش علی رضا واحدی نیکبخت است.

چرا که مدتیست هیچ عکس دو نفره ای از خودشان منتشر نکرده اند و در روزهای گذشته با زبان کنایه و طعنه در استوری های اینستاگرام شان یکدیگر را مورد خطاب قرار داده اند.

تفریحات و سرگرمی های علیرضا نیکبخت

به مطالعه علاقه ای ندارد و عاشق سینما و بازیگری است با مصطفی راد، جواد رضویان، مهران غفوریان و مجید صالحی رابطه دوستانه و نزدیکی و رفت و آمد دارد.

عاشق عروسک ها و اسباب بازیهای دوران کودکی است و غذای مورد علاقه او قرمه سبزی و موز نیز دوست دارد.

اهل قدم زدن بوده و عاشق موسیقی گوش کردن است.

حضور علیرضا نیکبخت در مهمانی های پر حاشیه

واحدی در یک از زندگی به قول خودش اعمال و اشتباهات زیادی کرده و در یک مهمانی نامتعارف دیده شد که از چشم رسانه ها و روزنامه ها دور نماند و جنجال و حاشیه بدی را برایش رقم زد.

علیرضا نیکبخت

زندگی لاکچری فوتبالیست ایرانی

او با تصاویر متتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های لوکی و میلیاردی و خانه لوکس مجلل دارد و علاقه خاصی به خودرو با برند مازراتی دارد.

ماجرای طلاق

علیرضا نبکبخت واحدی بازیکن جنجالی و پر حاشیه ای بوده و در جدیدترین حرف هایش از همسر و ازدواجش پرده برداشته و راز زندگیش را افشا کرده است. وی گفت از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید.

تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

از زندگی خودت راضی هستی ؟

بله، زندگی خیلی خوبی دارم  و از آن لذت می برم و هیچ شکایتی هم ندارم .

رمز موفقیت توچیست ؟

اعتماد به نفس ،  من به آنچه اعتقاد دارم رسیده ام .

آیا واقعا” همین طور است؟

بله ، یک قانون  نانوشته می گوید ، اگر اعتقاد به نفس داشته باشید برای هر آغازی باید خود  را متقاعد کنید و من همان لحظه که برای  رسیدن به اهدافم تلاش کردم مطمئن بودم به رویاهایم خواهم رسید.

یعنی تنها شرط و راز موفقیت داشتن اعتماد به نفس بود؟

اعتقاد به نفس مهمترین عامل من برا ی رسیدن به اهدافم و موفقیتم بود اما تنها یک شرط کافی نبود.

پس چه چیزهای دیگری وجود داشت؟

ممارست و شکست خوردن و بلند شدن و دوباره تلاش کردن.

شکست ؟!

بله ، شکست خوردن مقدمه ای است برای پیروزی .

پس همیشه اهداف بزرگ داشتی ؟

بله ، همیشه به فکر بهترین بودن هستم . سربازی که به فکر ژنرال شدن نباشد به درد نمی خورد.

رویایی هم هستی ؟

خیلی با رویاهایم زندگی می کنم و وقتی که رنگ واقعیت می گیرند خیلی خوشحال می شوم.

این فوتبالیست بعد از حضور موفق در پرسپولیس برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد 8 سال در استقلال بود و 4 سال در پرسپولیس اما خود را استقلالی میداند.

او بعد از خداحفظی از فوتبال دیگر در میادین ورزشی دیده نشد و حتی به دنیال مربیگری هم نرفت.

آخرین حضور او  در تلویزیون برنامه دورهمی بود که مهران مدیری در 5 خرداد 99 از او دعوت کرد و گپ و گفت صمیمانه ای با یکدیگر انجام دادند.

علیرضا نیکبخت

3 سال است تاوان پس می‌دهم

اتفاقی چند سال پیش افتاد، خارج از دنیای فوتبال. نمی‌توانم تکذیبش کنم. آن ماجرا تمام شد و رفت. مربوط به سه سال پیش بود. جریمه‌اش را هم داده‌ام. از نظر خودم جریمه‌اش را دادم. به خاطر این اتفاق نتوانستم در صبا بازی کنم و من را کنار گذاشتند. سال بعد از آن به لیگ یک رفتم و در پیکان بازی کردم. ولی آن حادثه مثل بختک افتاده روی من و زندگی‌ام. الان سه سال است که دارم تاوان پس می‌دهم. سه سال است نمی‌توانم درست و حسابی فوتبال بازی کنم. دوباره امسال نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که یهو دوباره این پروند باز شد و از هفته سوم، گفتند دیگر نمی‌توانی فوتبال بازی کنی و باید دو سال محروم باشی.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.