کد خبر : 20561 / /
/

عکس جدید از علیرضا خمسه منتشر شده است.

علیرضا خمسه بازیگر مرد معروف کشور است. علیرضا خمسه یک ازدواج اول ناموفقی داشته و بعد جدا شده است. علیرضا خمسه بعدها با زنی بسیار کم سن تر از خود ازدواج می کند. علیرضا خمسه از همسر دوم خود صاحب د دختر است. علیرضا خمسه فارغ التحصیل رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است.

علیرضا خمسه

ازدواج های علیرضا خمسه

علیرضا خمسه تا کنون دو بار ازدواج کرده است .همسر اولش به همراه پسرش از ایران به اسپانیا مهاجرت کرده است . پس از این جدایی او بار دیگر ازدواج کرد و نام همسر دومش مروارید پورشفیقی است که عکس های دونفره شان در اکران فیلم سینمایی هزارپا جنجال بسیاری برپا کرد.

علیرضا خمسه در ۹ بهمن سال ۱۳۳۱ هجری شمسی در زنجان متولد شد . در فرانسه تحصیل کرده است و با آغاز انقلاب اسلامی از آنجا برگشت و کارش را در ایران ادامه داد. این بازیگر تا کنون دو بار ازدواج کرده است .همسر اولش پس از جدایی به همراه پسرش از ایران به اسپانیا مهاجرت کرده است و نام همسر دومش مروارید پورشفیقی است که عکس های دونفره شان در اکران فیلم سینمایی هزارپا جنجال بسیاری برپا کرد.  علیرضا خمسه و مروارید پورشفیقی دارای دو دختر می باشند. در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور با زندگی علیرضا خمسه بیشتر آشنا می شویم.

درباره عکس علیرضا خمسه با همسرش که جنجالی به پا کرد :

عده‌ای در انتقاد به این عکس نوشتند:

ایرانی: بسوزد پدر پول که چکارها نمی‌کند وجدانا اگه بازیگر نبود زن مردی ۶۰ اندی سال می‌شد. **هلیا**: وایی خدا سر پیری و معرکه گیری اقای خمسه شما هم. لیلا: خجالت داره با این سنش. البته پول چه کارا نمیکنه. maryamjon: بعله پولداریه دیگه اگه فقط هنرمند می‌بود و پول نداشت هیچکی نگاشم نمی‌کرد. بی‌نام: خدا شانس بده پوووول حرف اول و اخرو میزنه.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه

برخی ها هم در پاسخ به انتقادات گروه اول نوشتند:

 ببخشید چی خجالت داره؟؟ اینکه زن گرفته؟؟؟ واقعا عجیبه این دیگه چه طرزتفکریه؟؟ دختره باید راضی باشه وخوشبخت که هست. ایران: هنر این سرزمین مدیون امثال خمسه ست این چه فرهنگ زشتیه که به یک عکس این طوری واکنش نشون میدین. علی اکبر: چرا عادت کردیم تو مسایل خصوصی دیگران دخالت کنیم. پرستو: هر کسی اختیار زندگی خودش رو داره به شما چه که دخالت می‌کنید. بی‌نام: کجای ازدواج خجالت داره؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.