کد خبر : 20815 / /
/

فیلمی از طناز طباطبایی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

طناز طباطبایی از بازیگران مطرح در سینما و تلوزیون است. همه تصور بر این هستند که طناز طباطبایی با بهنوش طباطبایی خواهر هستند؛ اما نسشبت خاصی با یکدیگر ندارند. طناز طباطبایی کارنامه ی درخشانی در زمینه ی بازیگری دارد. طناز طباطبایی بیشتر در فیلم های درام ایفای نقش می کند. طناز طباطبایی در فیلم سینمایی «هیس دختر ها فریاد نمی زنند» نقش پر رنگی از خود به جا گذاشت.

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست.

این بانوی هنرمند هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.