کد خبر : 20983 / /
/

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، دنا و رانا در ۲۴ ساعت گذشته است.

قیمت پراید در رکود است. قیمت پراید این روزها نوسان کمتری را تجربه می کند. قیمت پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید وابسته به قیمت ارز و وضعیت سیاسی است. جدیدترین قیمت پراید و خودروهای داخلی را در خبر روز دنبال کنید.

قیمت پراید دچار نوسان است

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در این بازار است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، دنا و رانا در ۲۴ ساعت گذشته است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۸ میلیون تومان به ۲۷۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۸۸ میلیون تومان به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۶۰ میلیون تومان به ۳۵۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۶۹ میلیون تومان به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت ارزان شده‌اند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۰ میلیون تومان به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۰ میلیون تومان به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

ریزش قیمت پراید

در بین خودروهای دنا نیز این ریزش قیمت‌ها اتفاق افتاده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت پراید قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز امروز ۲ میلیون تومان کاهش داشت و به ۴۰۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتومات هم با ۱۰ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت.تارا اتوماتیک نیز ۹ میلیون تومان کاهش داشت و امروز در قیمت ۲۷۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با افزایش مجدد قیمت خودروهای کارخانه‌ای گفت: این مجوز نوعی تصحیح تورمی است و به نظر نمی‌رسد که تاثیر چندانی در بازار داشته باشد. زیرا این افزایش قیمت به صورت جزئی اعمال می‌شود.

زاوه افزود: در این شرایط زیان‌ده صنعت خودروسازی و تورم حاکم در کشور، عملی شدن وعده ثبات قیمت ۶ ماهه بعید به نظر می‌رسد.

این کارشناس صنعت خودرو در ادامه توضیح داد: اگر قیمت خودرو درب کارخانه را با قیمت خودرو در بازار برسانند، به نفع مردم است.

چندی پیش نیز، اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: در حال حاضر بازار به روال قبلی خود، یعنی رکود و آشفتگی ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: اما قیمت برخی از خودروها، مانند کوییک و شاهین که فروش آنها از فرایند قرعه‌کشی خارج شده است، حدود شش درصد کاهش داشت. این موضوع، تاثیر کمی بر قیمت خودروهای داخلی گذاشته است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران توضیح داد: تا زمانی که تکلیف واردات خودرو به کشور مشخص نشود، به نظر می‌رسد این روال در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد. زیرا تولید خودروهای داخلی به اندازه‌ای نیست که جوابگوی تقاضای بازار باشد.

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و لیست قیمت روز ماشین های ایرانخودرو امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را در سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال مشاهده می کنید .

آنچه در این گزارش می خوانید قیمت انواع خودرو های شرکت ایران خودرو در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۶/۱ در بازار خودرو است .

همچنین لیست کامل قیمت خودروهای ایرانخودرو امروز سه شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ پیش روی شما مخاطبان قرار می گیرد .

قیمت خودرو ایران خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۱

خودرو های ایران خودرو از جمله پرفروش ترین انواع خودروهای داخلی در بازار ایران هستند .

همانند بسیاری از کالاها [اعم از ضروری و غیرضروری] قیمت خودرو در بازار ایران لحظه ای و یا دست کم روزانه دستخوش تغییر می شود .

یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت خودروهای ایران خودرو ، «عرضه متناسب با تقاضا» است .

قیمت روز خودرو ایران خودرو امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۶/۱

دیلی اکسچنج با معیارهای دقیقی که دارد [از جمله پرس و جو از نمایندگی های فروش ایران خودرو] لیستی از بروزترین قیمت خودرو های ایران تهیه و تنظیم کرده است .

گفتنی است لیست منتشر شده ممکن است در طول روز دچار تغییر شود .

قیمت خودروهای ایران خودرو ۱ شهریور ۱۴۰۱

آنچه در زیر می آید، قیمت خودرو ایران خودرو امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران است .

لیست قیمت برخی از پروفروش ترین خودروهای ایران خودرو امروز یکم شهریور ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سمند ال ایکس: ۲۹۴۰۰۰۰۰۰ تومان

دنا: ۳۸۵۰۰۰۰۰۰ تومان

پژو ۴۰۵: ۲۷۰۰۰۰۰۰۰ تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۲: ۲۹۰۰۰۰۰۰۰ تومان

جدول قیمت محصولات ایران خودرو ۱ شهریور ۱۴۰۱

قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز خودرو های ایران خودرو ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در نمایندگی ها باشد .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.