کد خبر : 22412 / /
/

امیر تتلو پس از انتشار آهنگ جدیدش در فضای مجازی در خصوص مشکلات پس از آن صحبت کرد و گفت : برای خواندن این آهنگ مجبور شدم خانمی را برای به خانه بیارم که باعث جدایی من و سحر قریشی شد.

تتلو متولد 30 شهریور 1366 می باشد. تتلو رکورد دار دستگیری و اتهام در ایران می باشد. صفحه رسمی تتلو چندین بار بسته شده و بار آخر اعلام شد که او اجازه استفاده از این برنامه را ندارد. تتلو برای دریافت مجوز آهنگ هایی با مضمونه های انرژی هسته ای، شهادت و .... خوانده است. در حال حاضر تتلو در ترکیه زندگی می کند و اجازه حضور در ایران را ندارد.

امیر تتلو پس از انتشار آهنگ جدیدش در فضای مجازی در خصوص مشکلات پس از آن صحبت کرد و گفت : برای خواندن این آهنگ مجبور شدم خانمی را برای به خانه بیارم که باعث جدایی من و سحر قریشی شد.

 

ماجرای ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی 

امیر تتلو که بعد از آخرین کنسرت خود در ترکیه از حاشیه ها بدور بود ، بتازگی با سلسله آهنگ ها و نوشته هایی خبر از رابطه عاشقانه خود با خانم بازیگر می دهد! شایعه ازدواج تتلو با قریشی آنقدر بالا گرفته که حتی عده ای خبر داده اند امیر تتلو رسما در کنسرت نوروزی خود از سحر قریشی خواستگاری خواهد کرد. 

وقتی آهنگ «انتظار» رو منتشر کرد و در آن از «سحر» حرف زد شاید کمتر کسی حدس می زد شاید منظور او سحر قریشی باشد.

دوستان امیر تتلو بتازگی افشا کردند در جریان سفر سحر قریشی با تیم سریال «نیسان آبی» به ترکیه در چند ماه گذشته با امیر تتلو در شب یلدا آشنا شده است.

با اینکه این خبر رسما تایید یا تکذیب نشده اما خبرها از شروع یک رابطه می باشد. 

آهنگ انتظار تتلو و نام سحر

امیر تتلو روز 1 بهمن 1400 آهنگ جدید خود بنام «انتظار» را منتشر کرد که در قسمت رپ این موزیک چند بار به نام سحر و شهرت او اشاره می کند.

خورشید من چشای توئه

بله سحر چشای توئه …

تو رو یکی بخواد داشته باشه

باید چهار تا بادیگار بکاره دورت

بس که بالایی ، تو چشی همش

همه می خوان جاتو بگیرند

ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی، شایعه یا واقعیت؟

از اینجاست که رابطه خانم بازیگر با تتلو علنی می شود

ماجرای امیر تتلو با سحر قریشی زمانی داغ شد که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال بشود.

بعد از اینکه تتلو رسما از هوادارانش خواست یوتیوب سحر قریشی رو دنبال کنند با موجی از انتقادات هواداران خود مواجه شد.

او در نهایت مجبور شد در سلسله متن های به این انتقادات پاسخ بده و بگوید: انتخاب من همیشه در زمان مناسب ، درست بوده و هست و هواداران باید به انتخاب من تو هر زمینه ای ایمان و احترام بگذراند.

تنها دنبال کننده تتلو

نکته دیگر ماجرا اینست که امیر بجز یکی از دوستانش فقط یوتیوب سحر قریشی را دنبال می کند و جز او و دوست اش ، دنبال کننده ای ندارد.

تتلو

 واکنش خانم بازیگر به شایعات

با اینکه این خبر در فضای مجازی به شدت دنبال می شود ، اما خانم بازیگر تمایلی ندارد نسب به آن واکنش دهد و حتی تبلیغ یوتیوب خود را هم می کند.

او حتی با غنیمت از این خبر اعلام کرده است قرار است اگر لایوی برای پاره از توضیحات هم بزارد آنرا در یوتیوب خود منتشر خواهد کرد!

رابطه تتلو با دنیا جهانبخت و نیلی

آخرین رابطه های علنی امیر تتلو با نیلی افشار همسر سابق پویان مختاری و دنیا جهانبخت بود که هر دو از فعالان سایت های قمار و شرطبندی هستند.

امیر تتلو: برای احترام بود

امیر تتلو در آخرین نوشته هایش علت حاج خانم صدا کردن سحر قریشی را اینطور توضیح می دهد که ایشون مکه رفتند و از روی احترام گفتم حاج خانم ، همین.!

خواستگاری در کنسرت نوروزی

شایعه ازدواج تتلو با قریشی آنقدر بالا گرفته که حتی عده ای خبر داده اند امیر تتلو رسما در کنسرت نوروزی خود از سحر قریشی خواستگاری خواهد کرد. این خبر در حالی منتشر شده کرده که تتلو چندی پیش ازدواج کرده است. حالا خبر ازدواج مجدد او با سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده که از نکات قابل تامل است.

امیر تتلو

سحر در ویلای تتلو ؟!

سحر قریشی که پیش از این اخبار رابطه هایش با خواننده یا فوتبالیست جنجالی شده بود، این بار با انتشار ویدیویی در خانه تتلو جنجال تازه ای به راه انداخته است. سحر قریشی یک بار امید علومی در ارتباط بوده. چند سال پیش هم رابطه سحر قریشی با طارمی و پخش عکس هایشان مورد توجه قرار گرفت. سحر قریشی با انتشار این ویدئو از تتلو تشکر کرده است.

ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی، شایعه یا واقعیت؟

برخی از دوستان نزدیک تتلو ، موضوع را جدی عنوان کردند و عده ای حتی خبر مهاجرت قریشی به ترکیه را هم مطرح کردند که بصورت رسمی تایید نشده است. 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی  (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی، شایعه یا واقعیت؟

ازدواج و روابط سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند. رابطه علنی دیگر سحر با امید علومی بود. سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

ازدواج امیر تتلو با سحر قریشی، شایعه یا واقعیت؟ 

اما وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت: نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.با این اظهارنظر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست و نهایتا نامزدی وی با امید علومی هم بهم خورد.

و اما ماجرای رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی چه بوده است؟

انتشار تصاویر دو نفره در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد. بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان سحر قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

توضیح مهدی طارمی درباره ارتباطش با سحر قریشی: آن رابطه تمام شد و الان در رابطه جدیدی هستم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.