کد خبر : 22854 / /
/

ساناز ارجمند همسر مدل شهاب حسینی است که اخیرا با انتشار عکس های عجیبی از خود همه مخاطبان را شوکه کرد. او عکسی از خود را در وان پر از شیر منتشر کرد که واکنش بسیاری از مخاطبان را به همراه داشت. بخاطر رعایت فضای خصوصی از انتشار این عکس معذوریم

شهاب‌ حسینی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.  شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری طلاق گرفتع است که ای موضوع سر و صدای زیادی به پا کرد. شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند همسر مدل شهاب حسینی است که اخیرا با انتشار عکس های عجیبی از خود همه مخاطبان را شوکه کرد. او عکسی از خود را در وان پر از شیر منتشر کرد که واکنش بسیاری از مخاطبان را به همراه داشت.

بخاطر رعایت فضای خصوصی از انتشار این عکس معذوریم 

شهاب حسینی

نام:سیدشهاب الدین

نام خانوادگی:حسینی تنکابنی

تاریخ تولد:1352/11/14

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت:بازیگر، تهیه کننده، کارگردان، مجری و خواننده

وضعیت تاهل:متاهل

فرزندان:محمدامین و امیرعلی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر، تهیه کننده و کارگردان کشورمان 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.

شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد. مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

مادر شهاب حسینی در گذشته یک امدادگر سیار بود و به دلیل شغل ایشان، تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شد.

شهاب حسینی

ورود سیدشهاب حسینی به عرصه هنر

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

اولین سریال شهاب حسینی

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت. شهاب حسینی در سریال پس از باران ایفاگر نقش علی بود و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد. او در 22 سالگی با همسرش پریچهر قنبری آشنا شد و دو فرزند به نام های محمدامین، متولد 14 بهمن 1382 و امیرعلی متولد 20 مردادماه سال 1390، حاصل زندگی مشترک آنها می باشد.

شهاب حسینی

این بازیگر جوان یکسال بعد در سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.

شهاب حسینی در مجموعه تلویزیونی پلیس جوان ساخته سیروس مقدم نقش اصلی سریال را برعهده داشت و با درخشش در این مجموعه توانست جایگاه خود را محکم سازد.

شهاب حسینی سالها بعد با بازی در سریال مدار صفر درجه و شوق پرواز به اوج درخشش در تلویزیون رسید.

اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی

فیلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال 80 اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما است که در این فیلم با میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و... همبازی بود.

این بازیگر توانا پس از فیلم رخساره، در فیلم های سینمایی بسیاری مقابل دوربین رفت و با فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی موفق به دریافت نخل طلایی جشنواره کن شد.

فعالیت های هنری شهاب حسینی غیر از بازیگری

شهاب حسینی را همه مخاطبان دنیای هنر با بازیگری در سینما و تلویزیون می شناسند اما این بازیگر کشورمان در زمینه خوانندگی و اجرا هم فعالیت هایی داشته است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

خوانندگی شهاب حسینی

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در دنیای بازیگری در زمینه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت میکند. او به همراه برادرش مهدی و چندی از دوستانش گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند و تا به حال چندین آهنگ توسط آنها منتشر شده است.

شهاب حسینی

قطعه هفت سین با صدای شهاب حسینی، حمید گودرزی، امیر حسین مدرس، امین زندگانی، افشین سالاری، ماهان حیدری، علی آتش افروز، مهدی حسینی و میثم پویان فر به مناسب نوروز 1396 یکی از آثار ساخته شده توسط گروه هفت است.

مجری گری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و در اولین تجربه تصویری خود در تلویزیون به عنوان مجری برنامه اکسیژن در سال 1377 مقابل دوربین رفت، سپس در برنامه های دیگری چون برپا، رنگ صبح و سایه روشن به فعالیت خود در دنیای اجرا ادامه داد.

برنامه همرفیق جدیدترین تجربه شهاب حسینی در زمینه اجرا است که از طریق نمایش خانگی منتشر شد. این برنامه گفتگو محور با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی در هر قسمت، میزبان چهره های سرشناسی بود که هر کدام با یکی از رفقای صمیمی خود در آن حضور داشتند.

کارگردانی شهاب حسینی

شهاب حسینی اولین بار در سال 92 کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط تجربه کرد و سال 94 فیلم کوتاه بیا با من را در کنار علیرضا نسایی و سینا آذین مقابل دوربین برد.

شهاب حسینی

فیلم مقیمان ناکجا جدیدترین تجربه شهاب حسینی در دنیای کارگردانی است که بر اساس نمایشنامه مهمان سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت نوشته شد و پریناز ایزدیار و آرمان درویش در کنار شهاب حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

تهیه کنندگی شهاب حسینی

خورشید نیمه شب فیلمی به کارگردانی شبیر شیرازی بود که شهاب حسینی در تجربه ای متفاوت تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفت. یکی دیگر از تجربه های شهاب حسینی در دنیای تهیه کنندگی فیلم دور برگردان به کارگردانی عارفه عنایتی است.

مروری بر نقش های مختلف شهاب حسینی

شهاب حسینی در طول سالها فعالیت هنری خالق نقش های ماندگار زیادی بوده است که در ادامه این بخش از نمناک به برخی از آنها اشاره میکنیم.

شهاب حسینی در سریال پوست شیر

پوست شیر سریالی به کارگردانی جمشید محمودی در نمایش خانگی است که پخش آن از اواخر شهریورماه 1401 در پلتفرم فیلم نت آغاز شد.

این سریال در ژانر درام و جنایی، دومین تجربه شهاب حسینی پس از سریال موفق شهرزاد در نمایش خانگی است. داستان سریال پوست شیر درباره پدری به نام نعیم با بازی هادی حجازی فر است که 15 سال زندان را به عشق دیدن دخترش تحمل کرده است و پس از آزادی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

 در سریال پوست شیر بازیگران دیگری همچون پانته آ بهرام، پردیس احمدیه، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، بابک کریمی، آناهیتا افشار، کامران تفتی و علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته اند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.